בטח שהחוגגים שלכם באו לשמח ולרקוד איתכם בלי הפסקה, אבל האם רחבת הריקודים היא המקום היחידי שבו צריך להתרחש האקשן? תרשו לנו להפגיש אתכם עם כמה משחקים לבר מצווה שיעניקו לחגיגה עוד ערך מוסף וכמובן הרבה עניין.

אילו משחקים לבר מצווה בכלל קיימים?

משחקים ומסיבות תמיד הולכים יחד ובאירועים רבים תוכלו לראות תחרויות, הגרלות או הפעלות מיוחדות שכרוכות במשימות למשתתפים, כמובן בכל גיל. בקרב ילדים נראה בדרך כלל משחקים פשוטים יותר, כמו מירוץ בין קונוסים או פעילות עם מצנח צבעוני. בקרב המבוגרים נוכל לראות יותר שאלונים ועם הקהל המתאים, אפילו שורה של משחקי נוסטלגיה כמו חיפוש אחרי סוכריית הטופי בערימה של קמח.

אלא שבני המצוות נמצאים בכל זאת בין לבין: כבר אין להם צורך במשחקים ילדותיים מידי אך מנגד, הם לא יגלו עניין מוגבר במשחקים מבוגרים מאוד. 

ולכן אם אתם מחפשים בידול ייחודי, ערך מוסף למוזמנים ועוד דרך להעשיר את האירוע שלא רק דרך המסיבה ורחבת הריקודים – יש לנו רעיונות לכמה משחקים לבר מצווה שיעשו לכם שמח.

משחקים לבר מצווה שמתאימים גם למבוגרים
משחקים לבר מצווה שמתאימים גם למבוגרים

משחקים לבר מצווה: ההצעה האישית שלנו

בני הנוער של ימינו חובבי גיימינג והרי לכם הזדמנות מושלמת לקשור בין התחביב האהוב לבין מסיבת בר המצווה שאתם עומדים לחגוג. משחקי הגיימינג מתקבלים כעמדות מולטימדיה מושכרות, המפעילות שורה של משחקים לבחירתם מסגנונות מירוץ המכוניות, אקשן, הרפתקאות, חשיבה, ספורט ועוד. ניתן להפעיל בעמדות את כל המשחקים האהובים והמוכרים שילדים אוהבים – כמו פיפ"א או פרו אבולושן, GTA, spiderman, rayman ועוד המון.

עם עמדות המולטימדיה אף אחד לא נשאר לשבת בצד והאנרגיה באולם נשארת תוססת וחיובית. אם אתם חושבים בגדול ורוצים למקסם את החוויה אפילו יותר – תוכלו להשכיר עמדות מציאות מדומה מדהימות המלוות בכל הציוד ולתת לאורחים שלכם חוויה מסוג אחר. אצלנו בכיפלנד תמצאו גם רחבת ג'אסט דאנס מטורפת להשכרה, משחקי אינסטרומנטים כמו גיטר הירו ואפילו סימולטורים מדהימים של נהיגה במכונית מירוץ, באופנוע או נסיעה בסקייטבורד.

משחקים לבר מצווה שמתאימים גם למבוגרים

כמובן שמשחקים הם ערך מוסף אדיר לכל הגילאים, אך המוזמנים המבוגרים יותר בוודאי ישמחו מאוד לגלות שהצבתם עבורם עמדות ארקייד מדהימות עם כל המשחקים מפעם: פאקמן, סופר מריו, דייב ועוד המון. בנוסף, אפשר לכלול תוספת של הרבה עמדות משחק מדליקות שגם המבוגרים יכולים להפיק מהם הנאה מרובה כמו למשל עמדת פטיש הכוח בה צריך להכות בפטיש כדי להרוויח את התוצאה הגבוהה ביותר, עמדת כדורסל בדיוק כמו במתחמי הג'ימבורי והמשחקים ועוד.

ועוד אפשרות למשחקים שילהיבו את כל הגילאים

אם אתם רוצים להוסיף לאירוע שלכם בידול מעניין, בוודאי שגם שולחנות המשחק הספורטיביים יעניינו אתכם מאוד. בכיפלנד תמצאו מגוון שולחנות משחקים להשכרה כמו פינג פונג, שולחן כדורגל, הוקי אוויר, ביליארד ואפילו בגרסאות מוגדלות המאפשרות ליותר משני שחקנים לשחק במקביל. 

בנוסף אם יש לכם מקום מרווח או שאתם חוגגים אירוע בשטח פתוח, ייתכן שתרצו להוסיף משחקים לבר המצווה בסגנון מתנפחים שונים, שמעניקים צבעוניות רבה לאירוע והופכים אותו למעין יריד או הפנינג עשיר בפעילויות והתרחשות. בכיפלנד מחכים לכם עשרות מתנפחים מדהימים הבנויים בצורה משחקית, מקליעה למטרה דרך קיר טיפוס ועד זירת נינג'ה או וויפאאוט שתאפשר לכל המוזמנים לנסות את מזלם. 

מה שבטוח, הוא שכולם ימצאו באירוע שלכם משהו מעניין וחוייתי לקחת בו חלק, מה שמותיר את המקום באווירה תוססת ופעילה ומאפשר לאורחים להשתתף בחגיגה ולהישאר בה זמן ממושך יותר.