פינות זולה כקונספט פופולרי מציעות מרחב שליו. הן מזוהות עם אסוציאציה חברתית ומשלבות הווי תוסס והרפיה. פינות אלו שכונו בביטוי "זולה" מגלמות את משמעות הסלנג: שלווה ורוגע. פינות זולה מספקות פתרון ישיבה חדשני מפנק במסגרות שונות כגון גני אירועים, מסעדות על החוף, גגות, חצרות, מרפסות ואף במקומות עבודה התומכים בסביבת עבודה מגוונת ודינמית. במאמר הזה נבחן את מהות פינות הזולה ונתחקה אחר כוח השפעתן על מצב הרוח האנושי. מאמר חשיפה מפתיע.

ישיבה בפינת זולה: חוויה מחבקת

פינות זולה נועדו להוות מקום מפלט שליו המאפשר לנו לברוח מההמולה של חיי היומיום. על ידי אימוץ עקרונות העיצוב של פינות הזולה, ניתן לייצר פינות ישיבה המקדמות קשרים חברתיים ושיח פתוח, מאפשרות לשים דברים על השולחן ומייצרות דיונים תרבותיים בין אנשים. פינות זולה מטבען מובנות בצורה נמוכה השואלת את המבנה העיצובי מתרבויות שונות. צורת פינת הזולה מקנה צורת ישיבה נינוחה באופן טבעי ומייצרת "חיבוק" פיזי של ריהוט עץ ונוכחות חברתית מגובשת, זו הסיבה שמדד מצב הרוח בישיבה בפינות זולה, מציג נינוחות גבוהה ושביעות רצון מיטבית.

ממה מורכבת פינת זולה?

פינות זולה הן למעשה שילוב של פוטונים, כלומר, ספסלי עץ מרופדים הכוללים כריות רכות וצבעוניות לצד שולחנות נמוכים. לרוב, פינות הזולה מיוצרות מעץ ומעוצבות בז'אנר כפרי. פינות זולה יכולות להיות מורכבות מפוטון ושולחן בודד או משולחן שאותו סובבים 4 פוטונים. מבנה פינת הזולה יוחלט על ידי מעצבי החצר/הגן/האירוע וייקבע בין השאר גם לפי מספר האורחים. 

איפה ניתן לשכור פינות זולה?

כדי למקסם את האירוע שלכם לא נדרשת רכישה של ציוד לאירועים נרחב כולל: השכרת שמשיות, מתנפחים, מצננים וכל מה שנדרש לאירוע חוץ. מה פתאום?! באמצעות חברה להשכרת ציוד תוכלו לחסוך בעלויות ולהימנע מרכישה, אחסון, תחזוקה והובלה של הציוד לכל אירוע. בהשכרת ציוד לאירועים אתם נהנים מחברה המספקת לכם את כל השירותים ואף מורידה מכם את העול. אם אינכם חברת הפקת אירועים במקרה, דווקא השכרה של שמשיות, מצננים ואטרקציות לאירועי חוץ תהיה האפשרות הנכונה והמשתלמת עבורכם.

באילו אירועים מתאים לשלב פינות זולה?

פינות זולה מתאימות למגוון סוגי אירועים:

  • אירוע חברה – מעוניינים ליצור חוויה מגבשת בין עובדים ממחלקות שונות בארגון? פינות זולה באירועי חברה מקנות אווירה קלילה ומשחררת ומייצרות אפשרות ליזום קשרים חדשים המקדמים את העסק. שימו לב כי מומלץ לשלב דוכני מזון ובכך ליצור חווית אירוח מדהימה שלא תישכח.
  • יום הולדת – בני כמעט כל גיל ייהנו שלבת למסיבת יום הולדת באווירה קסומה עם פוטונים. מזמינים אורחים שאינם מכירים זה את זה בהכרח? לפינות זולה השפעה על מצב הרוח ועל שבירת מחסומי קרח. בישיבה על פוטונים של פינות זולה תוכלו להבחין כיצד חומת הניכור נמסה ובמקומה מתרקמים בין האורחים השונים – יחסי תקשורת נעימים.
  • אירוע בת מצווה – מחפשים אטרקציות לבת מצווה? לפני הכל, חשוב ליצור מרחב ישיבה מכבד ומכיל. שימו לב כי פינות זולה מתאימות לבנות צעירות ויוצרות חוויה קרובה ומרגשת. תוכלו להזמין פינות זולה לנוער ופתרונות ישיבה קונבנציונליים יותר עבור מוזמנים מבוגרים יותר. עם זאת, תופתעו לגלות שגם המבוגרים נמשכים לישיבה בפינות זולה המספקות רגיעה, שלווה וחיבור. 

יצירת רגעי הפוגה בעבודה באמצעות שילוב פינות זולה

מתוך הכרה בחשיבות של רווחת העובדים, מקומות עבודה משלבים יותר ויותר פינות זולה כדי לשפר את הפרודוקטיביות ולגרום להפחתת סטרס. כיום, לאחר ששוק העבודה עבר שינוי תודעתי עמוק, מבינים המעסיקים כי יצירת אווירה חיובית ומעטפת חברתית אטרקטיבית בעבודה – אינם מותרות, אלו אמצעים חשובים מאוד להגברת מוטיבציה בקרב העובדים ולהגברת תפוקת העבודה. 

על ידי יצירת אזורים ייעודיים שבהם העובדים יכולים להיטען מחדש, ארגונים מטפחים תחושת איזון נפשי והתחדשות וכן מונעים שחיקה. פינות זולה במקומות עבודה מספקות רגעי הפוגה ומאפשרות לעובדים לנוח מדרישות עבודתם ולמצוא נחמה בסביבה שלווה. פתרונות ישיבה אלו יכולים לעזור להפחית את רמות הלחץ ולשפר את שביעות הרצון הכללית בעבודה.

ניתן למצוא פינות זולה במרחבי עבודה מקצועיים המאפשרים לעובדים לשנות סביבת עבודה במטרה לפתוח את הראש ולאפשר חשיבה מחוץ לקופסא. מי אמר שעבודה משרדית צריכה להיעשות על שולחן אפור וכיסא מנהלים מסתובב?! כיום, מתחמי עבודה משלבים פתרונות ישיבה יצירתיים כמו פופים ופינות זולה למיקסום יכולות העבודה ופריצת מחסומים מחשבתיים. שילוב ספסלי זולה: כך מפתחים היום סביבת עבודה פוריה יותר.

פינות זולה בספריות לטיפוח חווית עיון מענגת

ספריות, באופן מסורתי מספקות מרחב של עיסוק אינטלקטואלי. בעיצוב ספריות חדשני משלבים את הרעיון של פינות זולה כדי לספק את הצורך של המשתמשים בשלווה להעצמת חווית הקריאה והלימוד. על ידי הצגת פינות ישיבה מזמינות בתוך מסגרת הספרייה, אנשים יכולים למצוא פניות ושקט נפשי ללימוד פורה יותר ולמסע מרענן בין ספרים וידע. פינות זולה בספריות גם מספקות לקוראים אפשרות לברוח אל עולם דמיון יצירתי ומטפחות תחושת רוגע המסייעת לרכישת חומרים הגותיים ולהתבוננות פנימה.

פינות זולה בחצרות ובגגות ליצירת אווירת חוץ נינוחה

בחקירת הרגלי ניצול החללים של אנשים רבים, נראה כי מרפסות וגגות לעיתים רבות אינם ממוצים והם נזנחים לטובת חללים פנימיים אחרים. למעשה, אין זו כי אם החמצה, שכן מרפסת יכולה לספק תצפית לנוף וחיבור לטבע ולמקור אור טבעי. באמצעות שהייה במרפסת מפנקת ניתן להשיג מרחב התרגעות אופטימלי ונוכחות שלווה יותר מבחלל הביתי הסגור.

על ידי שילוב פינות זולה ביתיות תוכלו לעצב פינה פרטית לשהייה נוחה ומפנקת בקרבת היקרים לכם. מומלץ להקדיש שעה ביממה לשהייה משותפת עם בני המשפחה ללא נוכחות של הנייד או מסך הטלוויזיה. כך מתאפשר זמן איכות משפחתי שערכו רב.

עיצוב מוקפד עם פינות זולה בסטייל גובה

למרות הפשטות והעממיות אותן מייצגות פינות הזולה, ניתן למצוא בשוק פינות זולה אלגנטיות ביותר לשילוב במתחמי עבודה יוקרתיים ובחללים מעוצבים בקפידה. בבחירת פינות ישיבה אלו יש לתת את הדגש על חומר הבסיס ממנו מיוצר ספסל הזולה, סוג הטקסטיל, ההדפס והאופן בו ירופד הספסל וכן עיצוב שולחן הזולה. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לעיצוב חצר או מרפסת בשילוב פינת זולה על מנת להתאים את הדגם המדויק שיתפוס נוכחות בחצר ועם זאת ישתלב בהרמוניה ויספק ערך מוסף ללא מעמסה על החלל.

פינות זולה של כיפלנד – למצב רוח מושלם באירוע שלכם!

כיפלנד – אטרקציות לאירועים הינה חברת שירותי אספקת ציוד מובילה המתמחה בהשכרת פינות זולה איכותיות. פינות אלו מיועדות ליצור אווירה שלווה ומזמינה לכל אירוע. מתוך הבנה עמוקה בחשיבות האווירה באירוע שלכם, כיפלנד מציעה מגוון רחב של מערכות ישיבה נוחות במחיר סביר. 

פינות הזולה כוללות בסיסי עץ מרופדים, כריות בשלל גוונים ושולחנות משלימים, הן מעוצבות בקפידה ומספקות יתרונות של מחיר נוח ואיכות יוצאת דופן. פתרונות הישיבה הבלתי שגרתיים מאפשרים יצירת חללים מזמינים מבלי להתפשר על נוחות. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, אירוע חברה או קבלת פנים לחתונה, פינות הזולה של כיפלנד הן התוספת המושלמת לכל אירוע!

כוחן של פינות זולה בשינוי מצב הרוח שלנו