מדי חודש מתקיימים בישראל מאות כנסים עסקיים. כנסים אשר מושכים אליהם עובדים ומנהלים מישראל ומחוצה לה. הצלחת אותם כנסים תלויה בפרמטרים רבים, ובראשם המקום המארח אותם. הלהיט התורן של השנים האחרונות בכל הקשור לארגון כנסים של הסקטור העסקי הוא לאונג' העסקים, המציע אפשרות לאירוע אקסקלוסיבי ומיוחד ומספק מענה לכל הצרכים הנדרשים.

אירוע חברה גיבוש וכנסים מקצועיים – אפשרויות רבות כתובת אחת

אם עד לפני עשור או שניים, בעלי חברות ומנהלים רבים לא הבינו את חשיבות יצירת הפעילות החוץ משרדית, כיום כבר כולם יודעים: הפקת אירועים המשלבים הנאה טהורה עם אלמנטים מקצועיים במידה כזאת או אחרת, מניחים את היסודות המוצקים לעובדים מרוצים, לויאליים ויעילים. גם כשמדובר באירוע עם ניחוח חברתי יותר וזאת בהשוואה אל כנס עסקי מקצועי, עדיין הכתובת להצלחה עוברת באותו לאונג' טרקלין עסקים אשר ניתן למצוא מאות ממנו ברחבי הארץ, בגדלים שונים, בעיצובים משתנים ובהתאמה לקשת רחבה של תקציבי הפקה.

ארגון כנסים לחברה בלאונג' – מה זה בדיוק אומר?

שפע אולמות האירוח (הלאונג'ים) המוצעים לקיום כנסים ואירועים מקצועיים, העלה את הסטנדרט המוצע ומעניק חוויה נפלאה לכל מנהל ואורח. אירוח לאונג' כולל מספר אלמנטים חשובים עליהם לא תרצו לוותר:

  • אולם – מעוצב בטעם טוב, ממוזג וכזה הנעים לשהות בו לאורך מספר שעות.
  • פינות ישיבה – נוחות, המאפשרות אכילה קלה, שתייה, שיחה וכדומה.
  • פינות עבודה – מצוידות במרחב ושקט, המאפשרות עבודה לזמן מתמשך.
  • ציוד טכנולוגי – הכולל לרוב מחשבים, מקרן, הגברה, מיקרופונים, גישה לרשת אלחוטית ועוד.
  • קייטרינג – ההסעדה תמיד תיבחר בהתאם לאופי האירוע: כיבוד קל, ארוחה מלאה חלבית/בשרית וכדומה. רמת הקייטרינג בה תבחרו תכתיב במידה רבה את יוקרת הכנס ושביעות רצונם של אורחיו.
  • בר משקאות – הכולל שירות מהיר ואדיב של משקאות קלים, שתייה חמה ואפשרות גם למשקאות אלכוהולים (יש לסכם על העניין מראש).
  • חדרי ישיבות – מאובזרים בכל מה שצריך לקיום ישיבה עסקית
  • ציוד – צילום מסמכים, שירותי פקס, סריקה והדפסה.
  • שירות – אדיב, חייכני, סבלני ומקצועי מעובדי המקום.

לאונג' העסקים של האירוע שלכם כולל את כל אלו? אם לא, אל תתפשרו בעניין. כי איכות הכנס כאיכות הלאונג'!

ארגון כנסים לחברה בטרקלין עסקים – ההצלחה מתחילה בבחירה

נקודה חשובה בהפקת כנס חברה היא התאמת גודל המקום לכמות המשתתפים בו. טרקלין עסקים מוצע בישראל במגוון גדלים המתאימים לאירועים מצומצמים של כמה עשרות משתתפים, ועד אירועי ענק עם כמות הגבוהה פי 10 ויותר. אמנם צפיפות עלולה להיות מכשול בדרך לכנס מוצלח, אך גם טרקלין עסקים בגודל של אצטדיון בלומפילד, הינו מתכון בדוק לכישלון, כאשר לא צפויים להגיע אליו יותר מחמישים אורחים. לאחר בחירת טרקלין עסקים, שימו לב לכל הקשור אל הנושא הקולינארי, ענייני גישה, חניה, כשרות, לוח זמנים, תקלות אפשרויות וכדומה. כי בסופו של דבר הצלחת הכנס וקידום העסק שלכם תלויים באיכות אולם האירוח העסקי (הלאונג'), בו תבחרו. בהצלחה!

אירוע חברה גיבוש וכנסים מקצועיים – אפשרויות רבות כתובת אחת
אירוע חברה גיבוש וכנסים מקצועיים – אפשרויות רבות כתובת אחת

Leave A Reply