רבות דובר בנושא חופשת הקיץ הארוכה של הילדים. חודשיים של פגרה ממוסדות החינוך עשויים להוציא כל הורה ממוצע משלוותו בהיעדר תעסוקה הולמת. כך מפרנסים ההורים מחנות יום, קייטנות וחוגים משלל סוגים הבאים במטרה לספק פעילויות פנאי בחופש הגדול עבור הנופשים הצעירים, עם זאת, ולמרות ההשקעה בפעילויות חינוכיות מהנות, עדיין שבה וחוזרת המנטרה הקבועה של ימי החופש הגדול: "אמא משעמם לי!". משעמם להם? קבלו הצעה חדשנית ומפתיעה שתעזור לכם לעבור את החופשה בכיף ובמינימום שעות בטלה מצד הילדים. 

מתנפחים לילדים בחופש הגדול

מכירים את המתקנים המתנפחים שמגיעים בשלל צבעים ותופסים מקום של כבוד בכל יריד, יום כיף או פארק הרפתקאות? מתנפחים הם אטרקציה פופולרית בקרב ילדים ומתבגרים והם מהווים מתקן חווייתי אנרגטי ומהנה במיוחד. כיום, עם התפתחות השוק הזה ופיתוח תרבות הפנאי, קיים שפע אדיר של מתנפחים לכל הגילאים: החל מהגיל הרך ועד בני נוער וצעירים. המתנפחים משלבים חווית קפיצה, אינטראקציה חברתית, משטחי משחק וחוויית טיפוס ברבים מהמקרים. אז איך תוכלו לרתום אותם לטובתכם?

מתנפחים במרחב הביתי

אתם בטח שואלים את עצמכם מה לכם ולמתקנים הבומבסטיים הללו ואיך ניתן לשלב אותם בתור תעסוקה ביתית כשהדירה שלכם במימדים צנועים ולא זכיתם לחצר בגודל של גן אירועים.

אוקיי, הרשו לנו להכיר לכם את המתנפחים הקומפקטיים של כיפלנד – אטרקציות לאירועים, מתנפחים במידות קטנות המאפשרים שימשו גם בחללים קטנים וסגורים וכן בחצרות ומרפסות בעלות שטח מצומצם. המתנפחים נדרשים לחיבור לחשמל חד פאזי בלבד כך שכל שקע ביתי יוכל לספק לכם את ההספק הדרוש. 

חשבו על כך, השכררת מתנפח ליום או לתקופה יכולה להעניק מענה חוויתי לנופשים בקשת גילאים רחבה ולייצר פתרון תעסוקתי מעולה לבני גילאים מגוונים.

מתנפח לחופש הגדול – לשכור או לקנות?

הורים רבים המאמינים בקסם התעסוקתי הטמון במתקנים המתנפחים, שוקלים האם מומלץ לשכור מתנפחים ליום אחד או למספר ימים, או מנגד לבצע רכישה חד פעמית וליהנות ממתנפח זמין לאורך כל החופשה. כאן נבצע השוואה בין יתרונות וחסרונות הקנייה וההשכרה.

השכרת מתנפחים

יתרונות:

  • אופציה לתשלום מוזל
  • לא תופס מקום
  • ניתן לגוון בין מספר מתנפחים לאורך התקופה

חסרונות:

  • ניתן לשימוש מוגבל

רכישת מתנפח ביתי

יתרונות:

  • ניתן לשימוש בכל עת
  • מאפשר רכישה לטווח ארוך במחיר משתלם
  • מספק תעסוקה ארוכת טווח

חסרונות:

  • דורש תחזוקה
  • עלול לשעמם את הילדים בשלב מסוים
  • תופס מקום

בבחירת האופציה הנכונה עבורכם יש לת את הדעת על תנאי המקום והשטח, על העדפות הילדים ועל מסגרת התקציב. שימו לב שבאתר של "כיפלנד – אטרקציות לאירועים" תוכלו לשכור מגוון סוגי מתנפחים לפרקי זמן מוגדרים מראש או לקנות מתקן מתנפח ישירו מהיבואן במחיר מוזל. לשיקולכם.

אילו מתנפחים מומלץ לשכור בחופש הגדול?

קיימים מסר סוגי מתקנים מומלצים לשימוש בחופש הגדול. להלן סקירה תמציתית:

מתנפח הכולל משטח קפיצה

תוכלו לשכור מתנפח מגודר הכולל משטח גמיש לקפיצה וחוויה. זהו המתקן הסיביב ובמידה והוא מספק את החבר'ה בבית, מומלץ שתשכרו אותו במחיר מוזל. בהמשך תוכלו להיחשף למתקנים מורכבים יותר המשלבים מספר סוגי פעילויות:

מתנפח הכולל משטח קפיצה ומגלשה

מתנפח בסיסי משודרג המכיל מגלשה בנוסף למשטח קפיצה. ברבים מהמתקנים המגלשה מובילה את הגולש ישירות אל מתחם מגודר אותו ניתן למלא במים, כך הילד צונח לבריכת מים מה שמרכך את המפגש עם הקרקע ומהווה חוויה מהנה במיוחד. שימו לב: במידה ואתם משתמשים במים במהלך הפעילות, חשוב מאוד להשגיח על הילדים באופן צמוד על מנת למנוע טביעות, החלקות וחבלות. 

מתנפחים קונספטואליים

תוכלו לבחור במתנפח המשקף נושא מסוים ותואם את העדפות הילדים: ניתן לשכור מתנפח ג'ונגל, מתנפח נסיכות או מתנפח של דמות אהובה במטרה לחבר את הילדים לפעילות.

מתנפחים לבני נוער

כיפלנד – אטרציות לאירועים מציעה מחלקה ייעודית עבור מתנפחים אתגריים במיוחד הכוללים: משחקי כדורסל, כדורגל ועוד. השהייה על משטח בלתי יציב מוסיפה רמת קושי למשחק ומאתגרת את השחקנים. אטרקציות אלו אהובות מאוד אולם בהזמנה ביתית חשוב לבדוק שיש די שטח להכניס את המתקן.

מתנפחים לפעוטות

מעוניינים בחוויה מתנפחת גם לצעירים שבחבורה? ניתן לבצע הזמנה של מתנפחים אטרקטיביים בצבעים מושכים לפעוטות ולגיל הרך. שימוש במתקן מתנפח על ידי פעוטות קטנים עשוי לפתח אותם מוטורית ולאפשר להם אינטראקציה עם פעוטות נוספים בגילם (אם רק תזמינו את השכנים לשחק אתכם יחד). שימו לב כי חובה לשמור על הפעוט בצורה הדוקה על מנת למנוע נפילות או חבלות.

מתנפחי מים

אין צל של ספק כי חיבור בין מתנפחים למים הוא השילוב האטרקטיבי ביותר עבור ילדים. יש לכם בריכה בחצר? מעוניינים לשדרג את החוויה? באמצעות השכרה של מתנפחי מים תוכלו ליהנות ממגלשות מים אתגריות, בריכות מתנפחות ועוד מגוון רחב של אטרקציות המשלבות שימוש במים. מתנפחים אלו הם פתרון מצוין עבור הימים החמים של החופשה בהם הילדים מחפשים תעסוקה בצורה נואשת אולם הטמפרטורות בחוץ אינן מאפשרות להוציא את האף מהבית, באמצעות מתנפחים עם מים ניתן לרענן את השהייה בחוץ ולאפשר שעות של הנאה וחוויה בלי להרחיק נדוד. 

מתנפחים אתגריים

קיר טיפוס, זירת סומו, מתנפח וויפאאוט בומבילות – כל אלו שמות של מתנפחים אטרקטיביים במיוחד לחבר'ה הבוגרים שלכם. המתנפחים האיכותיים של כיפלנד מציעים הרבה מעבר לחוויית קפיצה: התמודדות עם אתגרים בלתי צפויים, פעילות גופנית אנרגטית וחוויה חברתית מלאת הווי וצחוק. מי יגיע ראשון למעלה? מי ינצח במגרש הכדורסל? מי יוביל במשחק "תפוס ת'חפרפרת"? זה הזמן לשכור חוויה אתגרית מדהימה ולבדוק את התשובות בעצמכם.

אגב, המתנפחים האתגריים בהחלט מתאימים גם למבוגרים. אז אם תרצו לעשות כושר או פשוט ליהנות ממשחק אטרקטיבי, אל תתביישו לנסות, מותר לכם ליהנות גם מפעילות שכולה כיף ותחרות.

כיפלנד – מתנפחים לכל המשפחה

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מזמינה אתכם ליהנות ממחלקת המתנפחים באתר לצורך שכירת/קניית מתנפחים איכותיים במיוחד. החברה מציינת כי הפעלת המתקנים פשוטה בהחלט וניתנת לביצוע גם על ידי הורה בלתי מיומן. חשוב לזכור: ישנה אפשרות לבחור מבין שלל האטרקציות באתר את המתנפח המתאים ולשלב אותו עם שולחן משחק פעיל או עם עמדת מולטימדיה למקסום החוויה. באמצעות שירות הייעוץ וההכוונה של כיפלנד תוכלו לבחור במתקן המתאים לכם בדיוק הן מבחינת מידות והן מבחינת התאמה לגילאי הילדים ולהעדפותיהם.

חוויה מתנפחת: איך לעבור את חופשת הקיץ במינימום "אמא משעמם לי"