עם הכניסה של הטרנד החדשני בתחום הקולינריה באירועים, אנחנו מתחילים לשאול את עצמנו איפה היינו כל השנים ומדוע חשבנו שהזמנת קייטרינג וישיבה סביב שולחנות ערוכים היא האופציה האולטימטיבית והיחידה… הכירו את הקסם שלד דוכני המזון: אינסוף אפשרויות באווירה משוחררת עם בונוס של הכנה במקום על כל מה שזה כולל. התכוננו לסטייל חדש באירוע שלכם: דוכני מזון בהגשה מושלמת. האורחים לא ירצו לעזוב את המקום.

דוכני מזון: למה כמה ואיך?

בבואנו להפיק אירוע ולא משנה אם מדובר במסיבת יום הולדת לסבתא שתאריך ימים בטוב, אירוע בת מצווה בגן אירועים יוקרתי או ערב חברה לכל עובדי הארגון: חשוב שנתחיל מאלמנט האוכל, כי כידוע, לא רק הצבא צועד על קיבתו. 

אז נתחיל מה'למה'? למה לבחור דווקא בדוכני מזון? 

דוכני המזון מספקים שפע קולינרי עשיר בקונספט שונה מזה המוכר לנו מכל אירוע בנאלי. כך ניתן לייצר מענה ספונטני יותר לצורך במזון ובמקום לשבת סביב שולחן ערוך, ליהנות מסגנון הגשה חדשני ועתיר עניין. הדוכנים הפכו לשם נרדף לגיוון, בחירה אישית, תחושת שפע, לארג'יות וטריות שאין לה מתחרים.

נעבור לתשובה על השאלה: 'כמה?'

כמה דוכני מזון מומלץ לשכור לאירוע שלכם? כאן יש לשקלל מספר נתונים כמו כמות משתתפים, גיל משתתפים והעדפות קולינריות. במידה ומדובר בקבוצה גדולה, יש להניח כי יידרשו מספר דוכני מזון במטרה לקלוע לטעמם המשתנה של הסועדים. חשוב להתאים דוכני מזון בסגנון קלאסי לצד דוכני מזון המציעים אוכל אקזוטי בטעמים חדשים עבור כל המעוניין להתנסות בגוונים קולינריים חדשים.

אז איך עושים את זה? 
במענה לשאלת ה'איך' נוכל להזכיר את "כיפלנד – אטרקציות לאירועים" החברה המובילה לאספקת דוכני מזון בטעמים מופלאים לכל חלקי הארץ: טעמתם פעם אחת – נשביתם בקסם.

סוגי מטבחים שונים באירוע שלכם

אתם כאן, במטרה לפנק ולייצר מענה קולינרי מותאם אישית לכל משתתף וכן לגרום לאווירה להיות, פתוחה, ומשוחררת קלילה ומלאת טעם. באמצעות דוכני מזון שונים תוכלו לייבא מטבחים מכל העולם עבור סוגי הסועדים השונים באירוע שלכם: מטבח איטלקי בדגש על פוקאצ'ות, פסטות, פטוצ'יני ופיצות, מטבח אסייתי בשילוב דוכני מזון של סושי, אגרולים, מרק תירס מקורי ונודלס מוקפצי וכן מטבח ערבי אותנטי בהגשה של סביח ומטבח מקסיקני כולל הטורטייה המסורתית. 

ככל שתגוונו כך תוכלו לענות על ציפיותיהם של כמה שיותר משתתפים. באירוע רב משתתפים תוכלו לייחד מתחם אוכל מוגדר ולהפגיש את המוזמנים עם טעמים מכל העולם.

תחת קורת גג אחת: תפריט בשרי וטבעוני בדוכני מזון

על אותו משקל כמו שפירטנו קודם, ישנה חשיבות גבוהה לגיוון המנות באירוע במטרה להגיע לכמה שיותר קהלים, בהתאמת אוכל לטבעונים יש בכך צורך גדל עוד יותר. חשוב להתחשב בתפיסת העולם שלהם ובהתאם לכך לדאוג לדוכני מזון נפרדים שאינם מכילים רכיבים האסורים לאכילה בתפריט טבעוני. בתכנון האירוע שלכם שימו לב לצרכים של הנמנעים ממוצרים מהחי או מצריכה של גלוטן וייחדו להם דוכני מזון בהתאמה אישית.

טריות – זה כל ההבדל

בעוד שבהזמנת מזון לאירוע לא ניתן לדעת מתי הוכן ויש לסמוך על אמינות שירותי הקייטרינג בהזמנת דוכני מזון אין משחקים: הכנת האוכל מתבצעת לנגד עיני המשתתפים ומעידה יותר מכל על טריות בשיטת: "מהמחבת לצלחת". אין ספק כי רמת הטריות הגבוהה היא אחד היתרונות הבולטים של דוכני מזון באירועים.

אסתטיקה ועיצוב לאירוע בסטייל גבוה

בואו נפסיק לרגע לדבר אוכל ונתחיל לחשוב עיצוב: איך תרצו את האירוע שלכם: מעוצב בסטייל יוקרתי? בסגנון ילדותי עליז? בהגשה בטעם עשיר? שימו לב כי דוכני מזון הם חלק בלתי נפרד מעיצוב האירוע שלכם. יש לתכנן מראש את מיקומם ואת הנראות שלהם על מנת שישתלבו הרמונית בקווי העיצוב הכלליים. חשוב לדעת כי חברת כיפלנד מציעה רמת צילחות גבוהה מאוד לצד הקפדה על אסתטיקה ועל שלמות בכל פרט. ביכולתכם לקבוע את סגנון ההגשה (רב פעמי או חד פעמי) וכן למתג את הדוכנים במטרה למקסם את יכולות העיצוב.

דוכני מזון למטרות גיבוש: מה הקשר?

בניגוד לאירוע בו כל קבוצת משתתפים יושבת סביב שולחן אחד, סגנון ההגשה בדוכני המזון גורם לאינטראקציה ספונטנית בין משתתפים שונים גם כאלו שלא הכירו קודם לכן. בשיחות ידידותיות תוך אכילה משותפת ניתן להשיג מטרות גיבוש ולאפשר לקשרים חדשים להתרקם. מארגנים אירוע חברה ומעוניינים ליצור גיבוש ותחושת שייכות? דוכני מזון הם אופציה מועדפת ועשויים לממש את המטרה הרצויה בהצלחה גדולה.

דוכני מזון לילדים

קבלו אותם: ילדים. קהל קולינרי נפרד שחשוב לתת לו מענה מדויק על פי העדפות ידועות מראש. באירוע לילדים מומלץ לשלב דוכן שניצל וצ'יפס, דוכן המבורגר, דוכני פיצות ודוכן של גלידה בטעמים שונים. מה עדיף שלא לשלב באירוע של ילדים? לא מנות מורכבות, לא טעמים בלתי מוכרים ולא מאכלים הנדרשים לאכילה בסכין ומזלג, את כל אלו השאירו להזדמנות אחרת. באירוע של ילדים פנקו עם שפע של מזון אהוב. נכון, אי אפשר לומר שהמאכלים אותם מנינו לעיל הם תפריט קולינרי בריאותי מומלץ, אולם באירוע של פעם בשנה בהחלט מותר להפר את הכללים…

בריאות מעל הכל: איך לשמור על תפריט בריאותי גם באירוע?

במעבר חד מתפריט הג'אנק עליו כתבנו קודם, נעבור לעריכת תפריט לאירוע בעל ערכים תזונתיים גבוהים: כאן נקפיד על מוצרים דלי שומן סוכר כגון: סלטי ירקות עשירים, לחמים מקמחים מלאים, בשר רזה ושימוש מושכל באמצעי תיבול תעשייתיים. באמצעות שילוב של מוצרים איכותיים ניתן להשיג ארוחה מושלמת גם בלי מטוגנים נוטפי שמן או מנות אחרונות עתירות סוכר. שלבו פירות, ירקות וקטניות וגם שוחרי הבריאות באירוע שלכם יוכלו ליהנות מדוכני מזון ברמה גבוהה.

צוות מיומן שימקסם את האווירה

כדי להכין מנות ברמה גבוהה נדרשת מיומנות ומקצועיות בלי פשרות. חברת כיפלנד מספקת אנשי צוות מעולים בעלי ניסיון רב בהכנה והגשה של מגוון סוגי מאכלים מובילים. הבונוס: קהל המשתתפים יכול לצפות בטקס הכנה מרתק הכולל שימוש באביזרים ומכשור מתקדמים וידע רב בעולם הקולינרי. 

אירוע עם דוכני מזון של כיפלנד: חגיגת טעמים מושלמת

כיפלנד – אטרקציות לאירועים – החברה המובילה לאספקת אטרקציות לאירועים, גאה להציג קטלוג עשיר באתר המקוון להזמנה של דוכני מזון מכל הסוגים: דוכן שניצל וצ'יפס, דוכן טורטייה מקסיקנית, דוכן פיצות, דוכן פוקאצ'ות, דוכן פלאפל, דוכן מתוקים, דוכן גלידות ועוד מגוון עשיר של דוכנים ממטבחים ברחבי העולם. שימו לב כי כיפלנד מבטיחה חוויה קולינרית עשירה בדגש על הגשה מוקפדת ושמירה על היגיינה מושלמת לכל אורך התהליך. החברה מספקת דוכני מזון כולל ציוד מתקדם ואנשי צוות מיומנים לביצוע שלבי ההכנה השונים במקום האירוע.
חשוב לדעת כי מלבד דוכני מזון כיפלנד מספקת מבחר מפתיע של אטרקציות לבת מצווה, לבר מצווה, לימי הולדת, לאירועי חברה ועוד. מעוניינים באירוע קולינרי מושלם? חולמים על חוויה אטרקטיבית למשתתפים בכל גיל? היכנסו עכשיו לקטלוג האטרקציות של כיפלנד והרכיבו בקלות תפריט מגרה ותוכניה אטרקטיבית. לייעוץ צרו קשר עם מומחי ההפקה של חבר כיפלנד. בתאבון חברים! 

סוגי מטבחים שונים באירוע שלכם
אפשרויות קולינריות שלא ניתן לעמוד בפניהם: הקסם של דוכני המזון