עסקים חדשים המעוניינים בחשיפה, חברות המעוניינות בהשקת מוצר חדש או אמנים המעוניינים בפרסום -מפיקים מפעם לפעם ערבים הכוללים כנסים והרצאות בנושאים הרלוונטיים לציבור הלקוחות שלהם ולקהלי יעד ממוקדים נוספים. במאמר הבא נדון ביתרון הגדול של כנס הכולל דוכני אוכל לעומת כנס ללא כיבוד קל/עשיר וכן נביא מספר היבטים נוספים ביחס להזמנת דוכני מזון לאירוע עסקי, כנס או הרצאה. רוצים להגדיל את מספר הנרשמים לכנס משמעותית? אנחנו כאן עם הטיפים האפקטיביים.

ההבדל בין אירוע + אוכל לאירוע ללא כיבוד

דוכני אוכל בכנסים והרצאות עובדים בשבילכם שעות נוספות, הם מהווים מוקד משיכה ומאפשרים לכם, כשהלקוחות על בטן מלאה, לערוך היכרות עם המוצרים/השירותים של החברה ובבד בבד לגרום להם להצטרף אל מעגל הלקוחות שלכם או לשמור על לקוחות קיימים בפנים. 

אירוע המציע דוכני מזון בהגשה קלילה נותן לקהל הזדמנות להכיר אתכם מקרוב כשהוא שבע, נינוח והעיקר: מרגיש שהשתלם לו להרחיק נדוד ולהגיע עד הכנס. לפני שהקהל צורך תוכן, הוא זקוק לארוחה טובה. באמצעות דוכני אוכל באיכות גבוהה אתם מאפשרים לו לקבל רושם חיובי על העסק וכעת, הוא בידיים שלכם. דוכני מזון הם לחלוטין מלכודת דבש חיובית ללקוחות עבור מטרות עסקיות.

אילו דוכני אוכל מומלצים לאירועים, כנסים והרצאות?

חשוב מאוד להגדיר את אופי האירוע על מנת למצוא את הקונספט הנכון לארוחה מותאמת אישית. עבור כנסים פורמליים מומלץ להציע שולחנות ערוכים או בר בעיצוב מוקפד לצד דוכני מזון רשמיים המנוהלים על ידי אנשי צוות לבושים אף הם במדים מגוהצים היטב. לעומת זאת, כנסים בנושאים קלילים, הרצאות לבני נוער או אירועים הנושאים אופי ספונטני ומאוורר נדרשים להזמנת דוכני מזון בסגנון קליל וטעים בדגש על דוכני נשנושים ופחות על ארוחות כבדות.

לפני הזמנת דוכני אוכל, חקרו מיהו קהל היעד העתיד לאייש את הכנס והתאימו לו דוכני אוכל על פי העדפה אישית. 

בוחרים באיכות – מרוויחים יותר

עולם השיווק עובד ככה: ככל שאתם משקיעים יותר באפיקים הנכונים – אתם מרוויחים יותר וזה מוכח מדעית. השקעה בדוכני אוכל בכנסים היא השקעה בשיווק לכל דבר ועניין, באמצעות היצע קולינרי מפתה אתם מחברים את הלקוחות הפוטנציאליים לערכי החברה וגורמים למותג שלכם להיות מזוהה עם מסרים של הנאה ורווח עבורם. כשאתם מנהלים כנס מוצלח אתם ממתגים את עצמכם גבוה וגורמים לקהל הלקוחות שלכם לחוש הערכה ורצון לצרוך את מה שאתם נותנים – כדי להיות חלק מההצלחה.

דוכני המזון הפופולריים בכנסים והרצאות

כפי שכבר פירטנו, ישנה משמעות גבוהה להתאמת סוג הדוכן לאופי הכנס. אנחנו כאן עם המלצות מבעלי ניסיון:

לכנס רשמי

תוכלו ליהנות מדוכני מזון איכותיים לצד שולחנות ערוכים. בין דוכני המזון המומלצים נוכל למנות: דוכן מתוקים כהשלמה לארוחה חגיגית שלמה, דוכן שווארמה משובח בהגשה וצילחות מדויקים, דוכן טורטייה מקסיקנית ודוכן צ'ורוס מתוק. הקפידו על הזמנת דוכנים בנראות מרשימה הכוללים אנשי צוות מיומנים ואדיבים בתלבושת התואמת את עיצוב האירוע.

לכנס קליל

בכנסים קלילים תוכלו להשתמש בדוכן וופל בלגי/דוכן סביח עם מגוון תוספות ורטבים עשירים/דוכן מרקים חורפי בהגשה אישית/דוכן פיצה מקצוע/דוכן המבורגר עשוי היטב. האכילה הספונטנית על יד הדוכנים היא מתכון ליצירת קשרים חברתיים בין המשתתפים בכנס מה שמעצים את החווייה האישית ומשפר עוד את התדמית העסקית שלכם.

לכנס משפחתי

אם נעזוב את הקונספט העסקי ונתייחס לכנסים בסגנון משפחתי נמליץ על בחירת מאכלים הקשורים להעדפות משפחתיות מסוימות: ארוחה איטלקית של פיצות ופוקאצ'ות? סביח עשיר או שווארמה מתובלת? קרפ צרפתי נוטף ממרחי שוקולד משובחים? הבחירה בידיים שלכם, כאן הטעם המשפחתי ישמש כאינדיקציה עבור התפריט המתאים לכנס. 

אפשרו לקהל שלכם לנשנש תוך כדי הרצאה

במידה והאירוע שלכם נושא אופי עסקי הכולל יח"ץ ואינטגרציה עם קהל, מומלץ לכם להעביר באמצע ההרצאה נשנושים שונים כדי שהקהל שלכם יוכל ליהנות מכיבוד כיפי גם בשעת ההרצאה. באופן זה אתם שוב רותמים את יתרונות הנאש לטובתכם – כך נוצרת אינטראקציה טובה יותר בינכם ובין הקהל שלכם שנהנים לצרוך אוכל טוב ותוכן טוב בו זמנית.

דוכני מזון בכנס חברה

עורכים כנס לעובדי החברה שלכם? זה הזמן והמקום לחבר אותם למקום בתחושת שייכות חזקה. שייכות היא זו המובילה אחריה את המוטיבציה והרצון להפיק את המיטב – וכידוע, המוטיבציה של עובדי החברה היא המנוע והגלגלים של ההצלחה העסקית. 

הקפידו על מזון ברמה גבוהה מאוד שמכבד את העובדים השונים. יש להגיש היצע רחב שיתן מענה לכל סוגי העובדים שכן על טעם וריח אין להתווכח. שלבו ארוחה טובה עם נשנושים מפנקים ודעו כי ההשקעה הזו תחזיר את עצמה בהמשך, היא תתבטא בתפוקת עבודה ויעילות גבוהים יותר בקרב העובדים. זה מוכח.

דוכני מזון של כיפלנד – האופציה המועדת עבור כנסים, הרצאות ואירועים

כיפלנד – אטרקציות לאירועים, מציעה מגוון רחב של דוכני מזון המעניקים חוויה קולינרית מדהימה, טעימה ויוקרתית. כיפלנד תיצור מאירוע שלכם חגיגה של ריחות, טעמים ועיצוב מוקפד ותדאג לחוויה המושלמת של הלקוחות שלכם. מארגנים כנס? צרו קשר עם אנשי הצוות של כיפלנד הפקה מושלמת מא' ועד ת'. אתם תדאגו לתוכן, האוכל עלינו.

דוכני אוכל לכנסים והרצאות

Leave A Reply