אירועים בעולם ההייטק מהווים חלק אינטגרלי מחיי חברות המעסיקות אנשי מחשבים. אירועים אלו הנערכים בתדירות די גבוהה משמשים ככלי לקידום ערכי החברה באמצעות מתן זריקת מוטיבציה לעובדים ויצירת גיבוש בין עובדי המחלקות השונות מה שמוביל ברבות מהפעמים לשיתופי פעולה יעילים ומפרים.

מתכננים אירוע בגזרת ההייטק ומחפשים אטרקציות מגבשות הנושאות אופי חוויתי? קראו על האטרקציות המדליקות ביותר שמתאימות לגיקים כמו כפפה ליד. אירוע להייטקיסטים – האטרקציות שאתם חייבים להכיר.

סוגי אטרקציות לאירועי הייטק

עמדות מולטימדיה לאירועי חברות הייטק

כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מגוון עמדות מולטימדיה המציעות את מיטב הקונסולות ומשחקי מולטימדיה המתקדמים ביותר. בין המשחקים המוצעים ניתן למנות Sony Playstation 4,  Xbox Kinect ועוד המאפשרים משחקים על ידי תנועות גוף ללא שלטים.

כיפלנד מציעה מסכי לד גדולים במיוחד למקסום חוויית המשחק. מסכי הלד האיכותיים מספקים גם טכנולוגיית FULL HD לחווית משחק מושלמת. אין אופציה מתאימה יותר מעמדות מולטימדיה לאירועים המיועדות לאנשי מחשבים – הנאה מקסימלית במגרש אותו הם מכירים היטב…

בין עמדות המולטימדיה ניתן למנות: משקפי מציאות מדומה, כדורסל אלקטרוני, ג'אסט דאנס לאירועים, סימולטור אופנוע, מכונת ארקייד, משחק פטיש הכח ועוד.

שולחנות משחק לאירועי הייטק

באתר של כיפלנד תוכלו למצוא שולחנות משחק רבים ושונים המומלצים לשילוב עם עמדות מולטימדיה באירועים להייטקיסטים. משחקים שולחנים ידועים בתכונתם המגבשת. בכיפלנד ניתו למצוא שולחנות משחק לזוג שחקנים, לשלישייה ואף ל-8 שחקנים בו זמנית – מתכון מומלץ לחוויה חברתית אטרקטיבית במיוחד.

בין השולחנות המוצעים באתר של כיפלנד:

  • שולחנות כדורגל.
  • שולחנות הוקי אוויר
  • שולחנות ביליארד
  • שולחנות קזינו – שולחן בלאק ג'ק, שולחן רולטה, שולחן פוקר
  • שולחנות פינג פונג
  • שולחנות הוקי אוויר ל-3 שחקנים
  • שולחנות פינג פונג ל-4 שחקנים
  • שולחנות כדורגל ענק ל-8 שחקנים
  • שולחנות משחק קליעה למטרה
  • מתקן כדורגל לזוג שחקנים

אירוע עם ולחנות משחק הוא אירוע של מתח, צחוק והווי בלתי נשכח, אירוע אטרקטיבי להייטקיסטים הוא אירוע הכולל שולחנות משחק במגוון וריאציות.

שולחנות משחק לאירועי הייטק
שולחנות משחק לאירועי הייטק

דוכני מזון לאירועי הייטק

הצבא כידוע, צועד על קיבתו. אירועי הייטק נדרשים לכיבוד עשיר על מנת להוות אירוע סוחף המשתף את כל העובדים בחברה. תוכלו לבנות אירוע קונספטואליבאמתצעוץת מזון אתני, מזון לפי עמים וארצות, או דוכני מזון לפי צבעים. אירוע הייטק בקונספט של סנדוויצ'ים, אוכל רחוב ישראלי או ארוחה איטלקית עשירה הוא מהלך שיותיר את העובדים שבעים מאוד, לא פחות מלאי תחושת שייכות והערכה למקום עבודתם.

כיפלנד אטרקציות לאאירועים מציעהעשרות סוגי דוכני אוכל ומתוקים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח: ודכן פוקאצ'ות, דוכן סביח, דוכן שניצל וצ'יפס, דוכן מתוקים עשיר הכולל מפל שוקולד חלומי, דוכן מרק חם המותאם לימות החורף, גדוכן המבורגר, דוכן פיצה, דוכם ג'חנון, דוכן טורטייה מקסיכנית, ודכן פופקורן, דוכן וופל 

בלגי על מקל, דוכן גלידות, דוכן קרפ צרפתי, דוכן פירות חתוכים, דוכן יוגורט., דוכן צ'ורוס ועגלת גלידה מפנקת.

כיפלנד מציעה  שירות כולל הכל: אנשי צוות מנוסים, מלצרים אדיבים, כלים ועריכה בעיצוב בסטייל גבוה ועוד. אמרתם דוכני אוכל לאירוע הייטק – אמרתם כיפלנד.

אירועי הייטק בנוכחות ילדי העובדים- האטרקציות המתאימות

מבצעים אירוע המערב ילדים ונוער? כיפלנד כבר חשבה על הכל, תוכלו להתאים מגוון אטרקציות מהנות לכל גיל: מתנפחים, מתקנים אתגריים, מתקני מולטימדיה ומסכים ועוד מגוון אופציות מלהיבות. גיבוש משפחתי-חברתי הוא כלי לחיבור העובד ומשפחתו לערכי החברה. כיפלנד כאן כדי ליצור קליק מושלם בין אנשי המחשבים לחברת ההייטק שלכם – אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הסיבות הטובות לבחור באטרקציות מושלמות לאירוע החברה שלכם.

אירועי הייטק בנוכחות ילדי העובדים- האטרקציות המתאימות
אירועי הייטק בנוכחות ילדי העובדים- האטרקציות המתאימות

כיפלנד – הבית לאטרקציות לאירועי חברה

אנשי הצוות של החברה מנוסים בהתאמת אטרקציות לאירועי הייטק של חברות מובילות. אירועים אלו שנועדו לייצר קרבה, חמימות גיבוש ומשפחתיות בסביבת העבודה, יהיו הרבה יותר מוצלחיםפ עם שירות האטרקציות של כיפלנד. אנשי החברה ישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי לצורך בחירת האטרקציות המתאימות ביותר לאירוע החברה הבא שלכם. ככיפלנד מציעה אטרקציות גם עבור פרטיים ומסדות ומעניקה מענה רב גילאי לכל המגזרים. 

אם גם אתם מעוניינים להימנות עך קהילת הלקוחות המרוצים של כיפלמנד אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציבי החברה שישמחו ליצור עוד אירוע מרשים, פעיל ומהנה מבית היוצר של כיפלנד.

אטרקציות לאירועים בהייטק: כל הרעיונות הכי שווים

Leave A Reply