להאזנה:

באירועי קיץ אחת מהמטרות החשובות ביותר היא לדאוג לטמפרטורה נוחה לכל המשתתפים. אין ספק כי חודשי יולי אוגוסט בישראל מאתגרים מנהלי הפקות אירועים, עם זאת, עם טכנולוגיות הקירור החדשניות של היום – גם ביום שרב ניתן לארגן אירוע באווירה מושלמת. שוכרים מצננים לאירוע קיץ? אנחנו כאן עם מדריך מפורט לשימוש אופטימלי במצננים באירועי חוץ. הולך להיות קררר…

מהם מצננים?

רגע לפני שאנחנו מדלגים למדריך הפרקטי נעשה הקדמה קצרה לאלו מביננו שעוד לא נחשפו לפלא הממוזג באירועי החוץ. מוזמנים לגן אירועים פתוח בקיץ ולא מתחשק לכם להוציא את האף מהבית? שימו לב, חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים מספקת ציוד מתקדם הכולל מצננים: פתרונות מיזוג איכותיים המשתמשים בטכניקות מתקדמות לפיזור אוויר קר, נעים ולח.

מלבד יכולות הקירור של המכשיר, הוא מעניק יתרון נוסף בהפקת אירוע: צריכה מינימלית של חשמל לחיסכון מקסימלי. חברת כיפלנד מספקת לכם שירותי השכרת מצננים מתקדמים לכל אירוע. תוכלו לבחור בין שירות איסוף עצמי להובלה עד למקום במשלוח ישיר.

הנחיות לשימוש במצננים באירועים

בחרו את סוג המצנן המתאים

באתר החברה ניתן להתרשם מהיצע של שלושה דגמי מצננים עבור סוגי אירועים שונים, שלושת המצננים מאופיינים באיכות גבוהה במיוחד ובטכנולוגיה מתקדמת ושונים זה מזה ברמת ההספק. להלן פירוט סוגי המצננים ורמת עוצמת הקירור של כל מצנן:

מצנן 8,000 מק"ש 

מצנן אוויר עוצמתי במיוחד ביחס לגודלו הקומפקטי. הוא נחשב למצנן השקט ביותר מבין השלושה והוא מתאים לצינון אזורים קטנים יחסית כגון: בתי קפה, מסעדות, בתים פרטיים וגינות. המצנן אפקטיבי מאוד גם בשטחי חוץ עד 50 מ"ר.

מצנן 13,000 מק"ש

מצנן מקצועי בעל מנוע עוצמתי ביותר. מצנן זה מגיע בצירוף בקר לחות המסייע בשמירה על רמת צינון אופטימלית במשך כל זמן האירוע. בנוסף, המצנן מצויד בטכנולוגית Blue Pads – להעצמת רמת הקירור ללא שימוש בכמות מים רבה. המצנן מתאים לחללים סגורים ולחללים פתוחים ומספק רמת קירור נאותה בשטחים של 100-150 מטר רבוע.

מצנן 23,000 מק"ש

מצנן האוויר העוצמתי ביותר של כיפלנד בהספק 23,000 מק"ש. המצנן מצויד בבקר לחות דור 2 לוויסות כמות המים ביחס לרמת הלחות באוויר. המצנן כולל את טכנולוגיית Blue Pads ומתאים לשטחי חוץ ופנים בגודל של 250-300 מטר רבוע.

בחרו את כמות מצננים מדויקת

במידה ואתם עורכים אירוע בשטח פתוח גדול, חשוב להתייעץ עם מומחי הציוד של כיפלנד להתאמת המצנן/מספר המצננים הנכון עבורכם. שימו לב כי לעיתים יהיה נכון יותר לפזר בשטח מספר מצננים מאשר לשכור מצנן בודד לכל השטח. 

הרחיקו את המצננים מהישג ידם של ילדים

כדי להימנע מתקלות וכדי לשמור על בטיחות מקסימלית של כל המשתתפים באירוע, חשוב לייצר הפרדה בין המוזמנים לאזור המצננים. במידה ומדובר באירוע הכולל ילדים, חשוב מאוד לדאוג למניעת גישה לאזור חיבור מצנני האוויר לחשמל. שימו לב, השגחה נאותה תמנע סיכונים. 

בדקו שיש לכם שקעים חשמליים חד פאזיים בקרבת מקום

כדי להפעיל מצנני אוויר לש כיפלנד יש צורך בחיבור לחשמל על ידי שקע פשוט. חוגגים אירוע בשטח פנים ויש לכם שקע חשמלי חד פאזי בסביבה? מצוין! אם לא, תוכלו לשכור גנרטור מכיפלנד לאספקת אנרגיה לצורך הפעלת המצננים.

בדקו אפשרויות צינון נוספות לאזורים לחים במיוחד

מצנני אוויר של חברת כיפלנד אינם מתאימים לאזורים לחים במיוחד, לכן בייעוץ עם חברת כיפלנד, מומלץ לציין את האזור בו נערך האירוע. במידה והשכרת מצננים אינה הפתרון הנכון עבורכם, תוכלו לשכור פתרונות קירור אחרים כגון מזגנים ניידים בהתאמה לשטח בו נערך האירוע. שימו לב כי בכל מקרה בו מצנן אוויר הוא פתרון מתאים, כדאי לבחור בו בשל רמת הניידות הגבוהה ואפשרויות החיסכון בחשמל ובמים.

שלבו ציוד נוסף מבית כיפלנד

בקטלוג המוצרים של כיפלנד מופיעים עוד מגוון פתרונות ישיבה, הצללה ומיזוג. להלן ציוד נוסף שיוכל לשרת אתכם לאירוע ברמת הפקה גובהה:

פתרונות ישיבה

בכיפלנד תוכלו לשכור מגוון סוגי פתרונות ישיבה יצירתיים שיספקו מענה פרקטי לצד אספקט יצירתי. כך ניתן להנות ממערכות ישיבה נוחות, פינות זולה הכוללות שולחנות נמוכים ופוטונים, כריות צבעוניות, פופים נוחים ושרפרפי קש – כל אלו מתאימים לאירועים מקוריים ומייצרים תוספת עניין באירוע. ניתן לבחור בפתרונות ישיבה אלו כאמצעים משלימים לפתרונות השיבה הסטנדרטיים.

פתרונות הצללה

בנוסף לפתרונות מיזוג אידיאליים, כיפלנד מספקת שמשיות להשכרה באיכות גבוהה במיוחד המספקות פתרון פונקציונלי במקביל ליתרונות עיצוביים. מתאים לשטחים פתוחים לצורך הצללה מקסימלית.

השכרת דוכני מזון לאירועים

כיפלנד מציעה שפע של דוני מזון בעיצוב מהודר וברמה הקולינרית הגבוהה ביותר. ניתן לייצר מתחם אוכל חוויתי באמצעות דוכנים בהם נציגי החברה מכינים את המנות במקום: מדובר על אטרקציה ממדרגה ראשונה הן ברמה הקולינרית והן ברמה הויזואלית. דוכני מזון לדגמה הם: דוכן פיצה, דוכן מתוקים, דוכן שניצל וצ'יפס, שולחן המבורגר, שולחן סביח, שולחן פסטה איטלקית ועוד.

שולחנות משחק

ציוד אטרקטיבי נוסף לאירוע חברתי אינטראקטיבי כולל שולחנות משחק מקצועיים ברמה גבוהה. ניתן לשכור שולחן בודד או מתחם שולחנות עבור מספר שחקנים גבוה. בין שולחנות המשחק הניתנים להשכרה ניתן למנות: שולחן כדורגל (לשני שחקנים או ל-8 שחקנים במקביל), טניס שולחן, שולחן הוקי אוויר, שולחן סנוקר ושולחנות קזינו.

עמדות מולטימדיה

ניתן לשכור באתר מגוון עמדות מולטימדיה מתקדמות הכוללות סמכים משוכללים וג'ויסטיקים למשחק משותף של מספר שחקנים במקביל. בנוסף, ניתן ליהנות מסימולטורים חדשניים המדמים טיסה, רכיבת אופנוע ועוד: אפשרות אטרקטיבית שסוחפת את בני כל הגילאים.

מתנפחים

מחלקת המתנפחים באתר של כיפלנד מספקת מגוון רחב של אטרקציות לילדים ולנוער. המחלקה כוללת מתנפחים לגיל הרך, מתנפחים לילדים ומתנפחים לבני נוער וצעירים. המתקנים בטיחותיים, איכותיים מאוד ובחלקם אתגריים למדי מה שמספק חוויה מהנה לכל המשפחה באירועים בהם גילאי המשתתפים נעים בטווח רחב. בין המתנפחים ניתן למנות: מתנפחי מים, מתנפחים הכוללים מגלשות ושטחי קפיצה נפרדים, מתקנים ממותגים, מתקנים בעיצוב של דמויות מוכרות, מתנפחי כדורסל ועוד. מומלץ בחום לאירועי חוץ בקיץ בשילוב מצננים עוצמתיים ליצירת אוויר ואווירה אופטימליים.

כיפלנד – ספק מצנני האוויר המוביל בישראל

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים, מספקת מכשור ברמת איכות גבוהה ועמידה בכל תקני הבטיחות. עם ותק של למעלה מ-7 שנים באספקת אטרקציות וציוד לאירועים, נהנים לקוחות החברה משירות אישי ולווי לכל אורך הדרך. חשוב לדעת כי הציוד אותו מספקת החברה הוא ציוד איכותי, בטיחותי ועומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים. עובדי החברה מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים מבלי להתפשר על אף פרט כדי לעמוד מאחורי המוניטין והשם של חברת כיפלנד.

נוסף על כך, כיפלנד מציבה לעצמה ערך חשוב נוסף עליו היא לא מתפשרת: עמידה בלוח הזמנים. החברה מאמינה כי מדובר בערך חיוני לאירוע מוצלח, כך שבהזמנת מצננים וציוד נוסף מטעם כיפלנד לא תתקלו בדחיות, עיכובים וביטולים בכל אזור בארץ. זה כי מגיע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר באדיבות, במהירות ובהתאמה מדויקת לסוג האירוע שלכם.

Leave A Reply