לא תמיד מתחשק לנו לצאת לאירוע. לפעמים בגלל מזג אוויר פחות סימפטי, פעמים אחרות בגלל שההיכרות שלנו עם האנשים באירוע היא שטחית ולפעמים סתם, כי נתקפנו במוד מדוכדך וללבוש מחלצות ולצאת לאירוע נראה לנו כמו משימה שגדולה עלינו בכמה מידות. 

קבלו אותם: האורחים שלכם! אלו שטרחו ומרחו שכבות מייקאפ בנדיבות, לבשו חליפות בגדים טקסיות וחיפשו חניה קצת יותר מדי זמן. מגיע להם ליהנות מאירוע ספץ בקטע הקולינרי כמו גם בפן החוויתי. כאן בכתבה אגדנו אטרקציות פופולריות שאתם חייבים לכל מי שהגיע לאירוע שלכם. מילה שלנו: הם לא יתחרטו שהגיעו, לא באירוע הסופר-אטרקטיבי שלכם.

תחושת שייכות: כאן נעוץ ההבדל

כמה שניות לפני שאנחנו נותנים המלצות מעשיות להזמנת אטרקציות פופולריות, רצינו לגעת בהבדל: מדוע אורחים באירוע מסוים לא ירצו ללכת הביתה ובאירוע אחר ימצאו את עצמם מהר מאוד בדרך חזור?

למעשה, בשורש ההבדל טמון הצורך הבסיסי של כל אדם להרגיש שייך. כאשר האורחים שלנו חשים כי הם חשובים להצלחת האירוע ושהם חלק בלתי נפרד ממנו, אך טבעי שהם ייהנו וירגישו "מיליון דולר", זאת לעומת אירוע בו האורח חש כי הוא "מיותר בנוף" ואין מי שיראה בבואו או בצאתו. תחושה זו היא לא נעימה בעליל ועלולה לתקוף רבים מהמוזמנים שלכם אם לא תערכו לכך מראש. קודם כל, חשוב שאתם כמארחים תתנו יחס אישי לכל מי שבא ("היי משה, טוב שבאת, בלעדיך האירוע לא יכול היה להתחיל! או: "שירה, את לא יודעת כמה חיכיתי לך, אני מאושרת שאת כאן"), פנייה אישית ומילים חמות הם שוברי קרח מעולים שכדאי מאוד לזכור אותם גם בתוך אירוע עמוס ומלא בהסחות דעת. בשלב הבא חשוב ליצור תוכנית שתכלול אטרקציות בהתאמה אישית לאורחים שלכם ותספקנה משחק משותף ואינטראקטיבי לגיבוש האורחים השונים:

אטרקציות פופולריות לאירוע שלא תרצו שייגמר

מראת סלפי לאירועים 

כחלק מתרבות שבה השיתוף בחיי הפרט הוא חלק אינטגרלי משגרת החיים, אירוע לא מתועד, כאילו לא קרה. תארו לעצמכם שאתם טסים לחופשה בחו"ל אבל מתבקשים לשמור על חיסיון: אין לשלוח תמונות, אין לשתף בחוויות – נאדה. ככל הנראה חלק משמעותי מהחוויה שלכם ייפגם, שכן ההרגל לשתף, להשוויץ או לקונן על חוויה שעברנו – מוטבע לנו בדי אן איי. 

מראת סלפי לאירועים מאפשרת לאורחים שלכם ליהנות מתיעוד מקצועי בסגנון עכשווי תוך שימוש במוטיב החברתי להעצמת החוויה.

מראת סלפי היא למעשה הדור החדש של עמדות הצילום: נראית כמו מראה רגילה אבל מתפקדת כמצלמת סלפי משוכללת. כל מה שהאורחים לכם יצטרכו לעשות הוא לעמוד יחד לתמונה, ללחוץ על הלחצן הייעודי וליצור תמונת סלפי כמזכרת ניצחת מאירוע כיפי ומגובש במיוחד.

שימו לב כי מקובל לצייד את האורחים באביזרים שונים לבחירה על מנת לייצר תמונות סלפי מצחיקות/דרמטיות להגברת "ווליום האווירה" באירוע.

מציאות מדומה

מציאות מדומה: הלהיט שכבש את עולם הצעירים והנוער. אטרקציות מציאות מדומה כוללות שימוש בטכנולוגיות VR מתקדמות שלא רק משקפות מציאות שונה, אלא ממש מכניסות את המשתמש לעולם אחר. בעולם החדש המשתמש יכול להיות כל דבר: טייס, תייר באנטרקטיקה, רקדן או אביר מלפני מאות שנים. גבולות המציאות נמתחים שוב ושוב ואם עד היום האורחים הכירו את עצמם במהדורה אחת, כעת הם יוכלו להסתגל במהירות למציאות בה הם לוחמים קרביים, ציידים או נהגי מרוץ מהטובים בעולם.

מחלקת עמדות המולטימדיה של כיפלנד מציעה לכם קונסולות מתקדמות, מסכים באיכות משופרת ומשחקים המתאימים גם למספר שחקנים בו זמנית. אגב, משחקי מציאות מדומה מתאימים גם לילדים שבינינו ובלי ספק אף לנתח רחב מקהל המבוגרים…, אז כדי להיערך לספק לכלל המשתתפים חוויה מרגשת זו, חשוב להתאים עמדות לפי כמות המשתתפים באירוע וליצור מתחם משחק חוויתי ובטיחותי באזור קבוע בשטח האולם.

שולחן כדורגל ל-8 שחקנים בו זמנית

חשבו על כך, משחק קבוצתי מסעיר שבו לכל שחקן משמעות רבה על ניצחון הקבוצה שלו. שולחן הכדורגל המסורתי הכולל 2 שחקנים בלבד מתרחב ומביא אתו חוויה חברתית בלתי נשכחת. באמצעות שולחן משחק בודד תוכלו לספק חוויה מדהימה למשתתפים רבים כאשר לכל שחקן צמד ידיות איתן עליו לתמרן בין השחקנים לכדור ולהגן בכל כוחו על השער תוך ניסון להתמסר עם שחקנים נוספים ולהכניס גול בשער של הקבוצה היריבה. השליטה הצרה יותר שיש לכל שחקן מביאה ממדים חדשים של אתגר לכדורגל השולחני המסורתי ומכניסה אדרנלין, רוח גיבוש והרבה אקשן לאירוע.

רציתם גיבוש חברתי? תחושת שייכות? כיף? הגעתם למקום הנכון חברים. מומלץ בחום.

האטרקציות של כיפלנד – הכירו את חבילת הפרימיום

כיפלנד, כחברה המספקת אטרקציות מובילות לאירועים בכל חלקי הארץ, גאה להציע את חבילת הפרימיום שלה למשחקי מולטימדיה ושולחן מסעירים שמתאים לקבוצות של 25-40 שחקנים בו זמנית. החבילה מציעה בחירה של 4 סוגי אטרקציות מקטלוג האטרקציות העמוס, בשילוב משחק מתנפח נוסף לגיוון האווירה. חבילת הפרימיום מתאימה למתחם עמדות מולטימדיה מושקע בו ישמחו בני הנוער והילדים לבלות את מרבית האירוע. מה תוכלו לבחור? הוקי אוויר מקצועי, שולחן כדורגל, שולחן פינג פונג, עמדות מציאות מדומה ועוד. משחקים אלו יאפשרו שבירת מחסומים בין משתתפים שאין להם קשר קרוב והמפגש איתם נותר מכורח האירוע.

האטרקציות השוות של כיפלנד – עכשיו בקלות גם באירוע לכם

אוקיי, החלטתם שברצונכם להזמין אטרקציות מובילות מבית כיפלנד-אטרקציות לאירועים כדי למקסם את החוויה. כעת אתם שואלים את עצמכם איך לעשו זאת בפועל: כל שתצטרכו הוא לבצע הזמנה ישירות באתר או ליצור קשר עם אחד הנציגים לקבלת מידע עדכני על מחירים, סוגי חבילות וכל מה שחשוב לכם לדעת. אל דאגה, עם כיפלד זה הולך להיות קל, אטרקטיבי ונוח ביותר.

האטרקציות הפופולריות של 2023: מתאי צילום ועד מציאות מדומה, צרו חוויות בלתי נשכחות לחבר'ה שבאו לחגוג אתכם