מתנפחים לילדים נחשבים לאטרקציה הטובה ביותר בימי הולדת, שכל הילדים מחכים לה, אוהבים אותה ובסיום החגיגה גם לא שוכחים ממנה. והבונוס: מדובר בפתרון זול יחסית ליתר הפעילויות לילדים בשוק, שמאפשר לכם "לתפור" אירוע בלי לקרוע את הכיס ומותאם לכל עונה והעדפה.

מתנפחים לילדים לימי הולדת בכל רחבי המדינה

הילד או הילדה שלכם יחגגו בקרוב יום הולדת? ההתרגשות שלכם גדולה ושלהם בוודאי הרבה יותר. הילדים עצמם מהווים חלק מהחגיגה והם בוודאי ירצו את התנאים הטובים ביותר לבלות בהם עם כל החברים, לשחק ולהישאר פעילים. הדרך הטובה ביותר להגשים את הצורך והרצון הללו, היא באמצעות הזמנת מתנפח לילדים – צבעוני, קסום ומדליק שיאפשר להם לשחק ולהשתולל. 

למי תתאים הזמנת המתנפחים?

גדולים וקטנים אחד יכולים ליהנות מהמתנפחים ששכרתם ולכן שווה להתאים את הגודל והמראה בהתאם לאופי האירוע, כמות המשתתפים ובהתאם להעדפתכם כחוגגים, ביחס ליתר הפעילויות שתוכננו למסיבה.

המתנפחים אידיאליים לכל ימי ההולדת החל מגילאי 3-4 בהם הילדים כבר מזמינים חברים ורוצים ליהנות איתם יחד בחגיגה. מדובר בהפעלה משחקית שבה ניתן להשתולל ולפרוק אנרגיה בצורה בטיחותית לחלוטין. בנוסף, אפשר לראות כבר מרחוק את המתנפחים שמותירים רושם וסקרנות, צובעים את המקום בצבעים אופטימיים ומקנים לחגיגה אווירה של פסטיבל מהנה וכיפי. בנוסף, ניתן להציב אותם בכל מקום: בחצר, בפארק או אפילו במקום סגור ששכרתם לטובת המסיבה. 

פתרון מהיר, זול ונוח
פתרון מהיר, זול ונוח

באיזה מתנפח עדיף לבחור?

מתנפחים לילדים מגיעים בשלל צורות, גדלים וקונספטים. מרחבת קפיצה עם מגלשה בצד, דרך טירות ובתים מגניבים ועד צורות ממותגות כמו נסיכות, מיקי מאוס, ליצנים, חיות ועוד. מתנפחים מושכרים מגיעים גם עם משאבת ניפוח וכבל מאריך, כך שניתן לשנע אותם בעצמכם ולחסוך המון בעלויות. אם מדובר במקום שבו אין שקע חשמל סמוך, אפשר להשכיר גם גנרטור בהספק שמתאים לסוג המתנפח הנבחר. 

ההמלצה שלנו: לבחור במתנפח גדול עם טיפוס או רחבה גדולה יותר לילדים בגילאי 6-7 ומעלה או במתנפח סולידי ורגוע לילדים קטנים יותר. ניתן כמובן לשלב בין כמה סוגים, גבהים וצורות אם טווח הגילאים במסיבת יום ההולדת גדול. אם מדובר באירוע קיץ שמתרחש במקום חיצוני יחסית גדול, אפשר להשכיר מתנפח מים ולהעשיר את החוויה אפילו יותר! 

פתרון מהיר, זול ונוח

את הזמנת המתנפחים אפשר לבצע מראש, אך גם בהתראה קצרה בהתאם למלאי הקיים במתחם ההשכרה. מדובר באמצעי זול שמתקפל ונכנס לרוב המכוניות ומתאים גם לתפעול עצמי בהתאם לצורך וההעדפה האישיים שלכם. 

מילוי האוויר של המתנפח באמצעות המשאבה שתקבלו דורש המתנה של 2-3 דקות עד לניפוח מלא ברוב המתקנים, כך שלא תאלצו למאמץ מיוחד מצידכם בשום שלב. בסיום, ניתן להוריד את האוויר בקלות רבה ולקפל שוב את המתנפח לתוך הרכב. אם מדובר בהזמנת מתנפח בהיקף משמעותי, ניתן לשנע אותו עד אליכם ולצרף במידת הצורך גם מפעיל מוסמך. 

הזמנת מתנפחים יפים ואיכותיים אצלנו בכיפלנד

אנחנו בכיפלנד דואגים לכל מה שתזדקקו לו למסיבת יום ההולדת השווה ביותר של השנה – מתנפחים צבעוניים ומדליקים לכל גיל, העדפה וסגנון אירוע, לצד פתרונות נוספים לאירועים כמו פינות ישיבה, פופים, עמדות משחק, דוכני אוכל ועוד המון. 

אנו שמים דגש מרכזי על איכות הציוד המושכר ומקפידים על שירות מהיר, אחראי ובזמן, בכל מקום ברחבי המדינה שבו תבקשו לחגוג. רוצים לקחת את יום ההולדת צעד אחד קדימה ולהפוך אותה לאירוע ססגוני ועשיר? בואו להזמין מתנפחים לילדים שלכם ולאפשר להם לחגוג יום הולדת שהם לא ישכחו.