אירועי החורף זקוקים למקום סגור, אבל דבר לא מונע מהם להפוך לאירוע השנה ולהעניק למשתתפים מקסימום חוויה. כולם נהנים, החוגגת זוכה לתחושה עילאית ועוצמתית והרושם הנוצר הוא של הפקת ענק איכותית ושווה, כשחברת הציוד לאירועים עושה עבורכם את כל העבודה. הנה רעיונות לבת מצווה בחורף שאתם חייבים להכיר:

עמדות גיימינג ומולטימדיה

כל פעילות שמוציאה את האורחים ממסכי הניידים, מעניינת אותם ומספקת הפעלה חווייתית תהפוך את בת המצווה לאירוע עשיר ומגוון שכולם עוד ידברו עליו. עמדות המולטימדיה והארקייד משלבות כיום בין עמדות המשחקים של פעם, לבין אפשרויות חווייתיות יותר, ברזולוציה מושלמת ובתנאי משחק הרבה יותר מגוונים. 

הפתרון הזה כמובן "סוגר פינה" בכל אירוע, משום שהוא מוכוון לכל הגילאים ולכל הקהלים, תוך שהמשפחה החוגגת היא זו שבוחרת את סוג העמדות והמשחקים, בהתאם להעדפה האישית ולמה שהמשתתפים הכי אוהבים. אז מהן האפשרויות בגדול? סוני, אקסבוקס, מתחם VR, סימולטורים מגוונים וגם כל שולחנות המשחק שרק תרצו: הוקי שולחן, פינג פונג, סנוקר ועוד המון!

עמדות גיימינג ומולטימדיה
עמדות גיימינג ומולטימדיה

דוכני מזון

הגשה לשולחנות זה בנאלי ואם אתם קוראים את המאמר הזה, בטוח שלא באתם לחפש את הדברים השגרתיים. דוכני המזון נותנים הרגשה של אירוע הרבה יותר רחב מבחינת הגיוון והאפשרויות שבו. הם מעניקים למשתתפים תחושה של בילוי במקום גדול והפקתי יותר, שבו כולם יכולים לבחור לעצמם את הסגנון והטעמים ולא תשמעו שום ביקורת על טיב האוכל אחרי האירוע. 

אז מה אפשר לקבל? את כל המאכלים שהנערות והנערים הכי אוהבים: פיצות, נקניקיות, המבורגרים, קרפ צרפתי, שייקים, גלידה, שווארמה ועוד המון! אפשר להשתמש בדוכני המזון כאוכל המרכזי באירוע, להשאיר אותם לנשנושי הלילה או להקים דוכנים רק בשלב המתוקים. אופציה נוספת היא להתאים בין סוגי הדוכנים והטעמים לקונספט של האירוע, הצבעים והמסרים שלו.

ביתני יריד

צבעוני, מדליק, אטרקטיבי ומעניק שעות של פאן בלתי נגמר. מתקני ביתני השעשועים כובשים לאט ובטוח גם את חגיגות בת ובר המצווה ומנגישים את הקרקס והפארקים הגדולים שבחו"ל לקהל המוזמנים הישראלי, מבלי להוציא את האף מתוך האולם.

כל המתקנים מגיעים עם הפעלה ייחודית, אך מתאימים לגילאי החוגגים ונותנים להם זמן של חוויה משותפת, הרבה עניין ורושם של הפקה גדולה ומושקעת.  בדרך כלל ניתן להוביל ולהקים את הביתנים על ידי צוות ההשכרה, אך קיימת האפשרות לשכור ולהוביל אותם לבד. 

האפשרות הטובה ביותר היא לשלב עם הביתנים גם מתנפחים נוספים שמעשירים את הקונספט בענק כמו "השור הזועם", זירת סומו, מתנפח בייסבול ועוד. 

תאורת בימים 

אם אתם רוצים רחבה "עם דופק", שתהפוך את המסיבה לשואו חלומי ומיוחד, תאורת במה מושקעת היא דבר לחשוב עליו. הבימים מעניקים זרקורי אור צבעוניים על הבמה והרחבה, תוך שהם זזים בצורות ובתנועות לפי הקצב, ממש כמו הצגה. הצבעים נעים מצד לצד ומקנים לרחבה הרבה חום, אנרגיה וסגנון, סוחפים את קהל המוזמנים וממלאים את המסיבה במשתתפים שמחים שמעצימים את החוגגת ובני המשפחה ללא הפסקה. 

אז איך בוחרים רעיונות לבת מצווה שיתאימו לה ולכל החוגגים?

בראש ובראשונה צריך להתייחס לרצונות החוגגת ולדברים שהיא עצמה תרצה לשקף באירוע שלה. בדרך כלל, הטעם האישי שלה יהיה מקביל לרוב החברות כך שגם הן יהנו מהקונספט והפעילויות. לאחר מכן, השיקול יהיה מופנה לסוג האורחים באירוע: הגיל, תחומי העניין המרכזיים, הציפיה של המשתתפים מבת המצווה ועוד. אמנם מדובר באירוע חורף שבו לא קיימת האפשרות להעביר את החגיגה החוצה, אבל אולמות הם המקום הטוב ביותר ליצור בו קונספט עקבי וברור שלא הולך לאיבוד, ממקד את המשתתפים ומנחה אותם לגבי האופי של האירוע והחוויות שנכללות בו.

Leave A Reply