אירועי בת מצווה כיום הפכו לגרנדיוזיים ומדובר בהפקות ענק ובהוצאה גבוהה עבור ההורים. לא מעט מההורים משקיעים עשרות אלפי שקלים בהפקה מקצועית ויוקרתית של מסיבת בת מצווה, לעתים העלות מגיעה לעלות ההפקה של חתונה מפוארת. אם עד לפני מספר שנים החלו בתעשיית האירועים לשדרג את מסיבות הבת מצווה מימי הולדת למסיבות מושקעות ונוצצות, כיום החל עידן חדש של אירועי בת מצווה המשקפים את המציאות בה חיים הילדים ואת עידן השפע.

במקום בת מצווה תגידו בת מצווש

בנות העומדות לחגוג גיל 12 מתחילות לתכנן יחד עם ההורים את האירוע כמה חודשים מראש. כל הבנות חולמות על כניסה דרמטית לאולם אירועים נוצץ ויוקרתי, לקול תשואות המוזמנים, עם שמלה חדשה ואלגנטית, תסרוקת מדהימה וגימיקים מדליקים. אם בעבר הלא רחוק ההורים תכננו אירוע בת מצווה יחסית מצומצם עם חבריה וחברותיה של כלת השמחה וקרובי משפחה, כיום מדובר במסיבה גדולה ונוצצת עם אטרקציות חדשות ומקוריות כמו מראת סלפי וקיר גרפיטי, מנות גורמה, עיצוב יוקרתי וכמובן אין לשכוח קליפ ובוק בת מצווה.

כדי להפיק אירוע בת מצווה כיום ההורים לרוב פונים לחברת הפקות מקצועית המתכננת את האירוע מתחילתו ועד סופו, יחד עם כלת השמחה והוריה. ההורים צריכים לקבל החלטות רבות בזמן קצר יחסית, למשל בחירת מקום, כאשר כיום הם אינם יכולים להסתפק באולם או בגן אירועים, לכן הם מחפשים מועדון יוקרתי המתמחה במסיבות בר ובת מצווה, במיקום מרכזי ונוח להגעה.

מעבר לבחירת המקום ההורים צריכים לבחור תפריט מנצח עם מנות גורמה איכותיות, במקום פיתה עם חומוס וחטיפים כיום מזמינים דוכני אוכל עם המבורגרים איכותיים, סושי, בר מתוקים או בופה עם מנות גרומה מחברת קייטרינג או שף פרטי.

בנוסף, עוד לפני האירוע עצמו הילדה מגיעה לסטודיו מקצועי לצילומי בוק שאינם מביישים בוק של דוגמניות, ורוב הבנות אינן מוותרות על קליפ בת מצווה מושקע. את הקליפ והתמונות מהבוק מקרינים על מסכי ענק באירוע עצמו, אפשר לבחור גם תמונה מצילומי הבוק ליצירת ההזמנה.

במקום בת מצווה תגידו בת מצווש
במקום בת מצווה תגידו בת מצווש

אטרקציות לשדרוג האירוע והחוויה

באירועי בת מצווה בעבר כלת השמחה נאמה בפני המוזמנים ולאחר האוכל הילדים שיחקו ולבסוף כולם קמו לרחבת הריקודים. כיום מדובר בהפקת ענק מתוכננת בקפידה ולפרטי פרטים, יש בנות המגיעות למועדון בת מצווה באמצעות לימוזינה מפוארת, לאחר שביקרו בסטודיו לעיצוב שיער וזכו גם לאיפור מקצועי, בדיוק כמו כלות. עבור הבנות מדובר בחוויה מרגשת ומלהיבה, הן רוצות להרגיש בוגרות ומעוניינות להגשים את כל החלומות שלהן באירוע.

כדי לשדרג את המסיבה ההורים יחד עם בתם בוחרים גם אטרקציות מדליקות ומקוריות. את האטרקציות נהוג להזמין מחברה המתמחה בכך. כדאי לבחור חבילת אטרקציות לבת מצווה הכוללת בדרך כלל 4 משחקים לבת מצווה כמו שולחנות משחק (הוקי אוויר, כדורגל, פינג פונג וסנוקר), או חבילה הכוללת עמדות מולטימדיה עם המשחקים החדשים והמלהיבים ביותר, תא צילום לאירועים או צלם מגנטים, עמדת מציאות מדומה, מתנפחים בהתאם למיקום האירוע ועוד.

כדאי לבחור אטרקציות חדשות וייחודיות לשדרוג האירוע והחוויה לכל המשתתפים, למשל תותח קצף הממלא את המקום בערימות של קצף עם ניחוח נעים, מכשיר להפרחת בועות אוויר ססגוניות, מכשיר להפרחת לוגו וכדומה. מומלץ להזמין גם מראת סלפי, זו אטרקציה חדשה המתאימה במיוחד למסיבות בת מצווה, כך הבנות יכולות להצטלם באירוע הססגוני ולהעלות תמונות ישירות לאינסטגרם ולרשתות חברתיות נוספות.

תקציב להפקת אירוע שכולו שואו

מסיבות הבת מצווה הפכו לאירועים גדולים ויוקרתיים, ההורים נדרשים להשקיע תקציב גדול בהפקת האירוע שכולו מתרכז בשואו. כמובן, כדאי גם ליצוק תוכן לאירוע באמצעות אטרקציות שונות ומלהיבות, אוכל טעים ואין לשכוח תקליטן מקצועי וצלם אירועים מנוסה.

Leave A Reply