אם יש דבר אחד שכנראה כל אחד מתושבי העולם יסכים עליו הוא פיצה. אי אפשר להתנגד לבצק החם, לגבינה המבעבעת, לרוטב העגבניות ולתוספות המפנקות שהופכות כל ארוחה לחגיגה אמיתית. לכן, זה רק טבעי שדוכן פיצה הפך להיות לאחד האלמנטים החמים ביותר באירועים, והמקום בו משתרך התור הארוך ביותר.

אם אתם מארגנים אירוע בקרוב, דוכן פיצה ישדרג את האירוע כולו ויוסיף לכם ניחוח איטלקי משכר וטעם עשיר למסיבה. עוד לא לגמרי בטוחים? הנה כל התשובות לשאלות שקופצות לכם לראש:

באילו אירועים מתאים דוכן פיצה?

השאלה צריכה להיות, באילו אירועים לא מתאים דוכן של פיצה? האמת היא שדוכן כזה מתאים בכל האירועים: ימי ההולדת של הילד או הילדה, בר/בת המצווה, וכמובן אירוע חברה וכל סוג של אירוע המוני. דוכן כזה אפילו מתאים בעמדות הבופה בחתונות (אז בדרך כלל בוחרים בפוקצ'ה, שכן היא מגיעה ללא גבינה).

באילו אירועים מתאים דוכן פיצה?
באילו אירועים מתאים דוכן פיצה?

איזה סוג של פיצה מתאים לאירוע?

האמת היא שיש מבחר די גדול – זו יכולה להיות פיצה משולשים רגילה, פיצה אישית עגולה וקטנה או פוקצ'ות מפנקות. גם את התוספות כדאי לגוון, מהתוספות הפשוטות כמו פטריות וזיתים ועד חציל ובטטה. לא משנה במה אתם בוחרים, שימו לב שמדובר על פיצות שנאפות מבצק איכותי, עם 100% גבינת מוצרלה.

אופציה נוספת וכיפית של פיצה היא פיצת שוקולד, פיצה עליה ממרח שוקולד מפנק ותוספות שוות כמו סוכריות, מקופלת לבנה או שוקולד צ'יפס. פיצה כזו היא אפשרות מתוקה ושמחה לקינוח בסיום האירוע.

איך לבחור דוכן פיצה לאירוע?

כשאתם בוחרים דוכן פיצה לאירועים, מעבר למה שכבר הזכרנו – כמו לשים לב לחומרי הגלם של הפיצה – שימו לב גם לכל המסביב. למשל, יש לשים לב שהדוכן מגיע עם תפעול מלא של אנשי צוות, בהתאם לכמות המוזמנים והמנות באירוע, ושכן אנשי הצוות שירותיים, חייכניים ומנוסים. כמו כן, חשוב לוודא שהדוכן מגיע מעוצב ונקי, שהטאבון גדול ואיכותי וכן שמגיעים גם תבלינים – כמו אורגנו, שום ותבלין פיצה. הנקודות האלו הן חשובות כי הן אלו שעושות את ההבדל בין דוכן מוצלח, מקצועי ואיכותי, לבין דוכן חובבני.

דוכן פיצה של כיפלנד

כיפלנד, חברה הפועלת כבר למעלה מ-7 שנים בתחום הציוד לאירועים, האטרקציות לאירועים ודוכני המזון לאירועים, מספקת לכם דוכן מקצועי ומפנק של פיצות איטלקיות נהדרות. הדוכן מגיע כעמדת הגשה וניתן לראות בעיניים כיצד מכינים את הפיצות, שמים אותן על הטבון ומקבלים פיצה ריחנית עם גבינה נימוחה ומעוררת תיאבון.

הפיצות של כיפלנד מגיעות עם מגוון גדול מאוד של תוספות, וכל אחד יכול לבחור את התוספות שלו מבין 10 תוספות מפנקות – מזיתים שחורים ועד גבינת פטה. כל העובדים של כיפלנד הם עובדים מקצועיים, חייכניים וסבלניים, שיודעים כיצד להכין את הפיצה המושלמת לכל מוזמן!