הילד/ה חוגגים יום הולדת? יום הולדת הוא סיבה נפלאה למסיבה שבה חוגגים את אחד הדברים הכי מרגשים וטובים בחיים – היום בו נולד/ה הילד/ה שלכם! אם אתם רוצים להפוך את אירוע יום ההולדת לאירוע בלתי נשכח, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אטרקציות לאירועים.

אטרקציות ליום ההולדת הופכות את היום לחגיגה שלמה ומיוחדת, ומפרידות אותו מכל יום אחר בשנה. תוכלו לבחור באטרקציית בלונים לאירועים, מתנפחים, מולטימדיה ועוד – הכתבה הבאה תציג לכם רק כמה מהדרכים שיהפכו את יום ההולדת לחגיגה בלתי נשכחת!

בלונים לאירועים

קודם כל, אי אפשר לערוך יום הולדת בלי בלונים, וכמה שיותר – יותר טוב. בלונים לאירועים של ימי הולדת הפכו כבר מזמן לאחד הטרנדים הכי כיפים וצבעוניים שיש. בלונים הם מיוחדים, צבעוניים והופכים כל מקום לחגיגה, ואף הופכים ממש לאטרקציה בפני עצמם!

עם בלונים אפשר ליצור בלונים בצורות (כלב, חתול, לב ואף ליצור כובעים לילדים). כמו כן, ניתן להשתמש בבלונים כדי להדפיס עליהם הדפסים מיוחדים (כמו ברכות או שם החוגג/ת), ולעצב באמצעותם את מקום האירוע – באמצעות בלונים לאירועים ניתן ליצור שער כניסה לאירוע, עיצובים במרכז השולחנות וכדומה. בקיצור, השלב הראשון באירוע יום הולדת חלומי הוא להשתמש בבלונים לאירועים ולהפוך את הבלונים לחלק בלתי נפרד מהחגיגה.

מתנפחים ליום הולדת

מעבר לבלונים לאירועים, מה בנוגע למתנפחים לאירועים? מתנפחים צבעוניים וגדולים תמיד עושים את העבודה, בעיקר בגילאים הקטנים (או דווקא בגילאים הגדולים, אם אתם מרגישים נוסטלגיים!). ניתן לשכור מתנפחים צבעוניים במגוון גדול של עיצובים, לפזר עליהם גם בלונים ולהתחיל לקפוץ עד שכבר אין אוויר. אין ספק שמדובר על אחת האטרקציות לאירועים הפופולריות והמהנות ביותר.

עמדות מולטימדיה

אופציה נוספת לאטרקציה ליום ההולדת היא עמדות מולטימדיה, לילדים שדווקא נמשכים לצד הטכנולוגי. עמדות מולטימדיה מאפשרות לילדים לשחק במבחר גדול של משחקים אינטראקטיביים – משחקי ספורט, משחקי ריקודים, מרוצי מכוניות וכדומה. ניתן אף ללכת צעד אחד קדימה ולשכור עמדות מציאות מדומה לאירועים, שמגיעות עם משקפי תלת-מימד ויהפכו את יום ההולדת לחוויה על חושית מדהימה.

ביתני יריד

ביתני יריד הם אטרקציה נפלאה לימי הולדת, ויוצרים אווירת פסטיבל צבעונית ומהנה. ביתני יריד הם למעשה עמדות של קליעה למטרה בעיצובים שונים ובדרכים שונות וכן ביתנים בסגנון קרקס אמריקאי. לצד דוכני מזון כמו פופקורן ושיערות סבתא תוכלו ליצור פסטיבל אמיתי ליום ההולדת!

Leave A Reply