איזה כיף! יש לכם אירוע לארגן! הגעתם לרגע המרגש הזה בקרב המשפחה, בין אם מדובר על חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. האוכל, תופס חלק מרכזי בתכנון, הרי שהצלחת האירוע תלויה גם בכמה היה טעים לאורחים. 

הטרנד החדש בתחום הקולינריה של האירועים הוא שף פרטי. בטח אתם אומרים לעצמכם, רגע, שף פרטי בחתונה? איך זה מסתדר? אז זהו שזה מאוד מסתדר, השפים האמונים על דוכני מזון, דוכני האוכל הממותגים מספקים אוכל בוטיק של שף פרטי. ומה שיפה זה, שהדוכן מתופעל מא' ועד ת' ע"י צוות קטן ואינטימי בניצוחו של שף פרטי, ולרוב לא צריך תמיכה של מטבח גדול, ככה שאם החלטתם לקיים אירוע קטן ואינטימי, זה יכול להיות גם בחלל ריק שאין בו בכלל מטבח! 

סקרנו עבורכם 5 דוכני אוכל נבחרים – האטרקציות של האירועים 

  1. דוכן פיצות – כולם  יודעים שפיצה טובה צריך לדעת להכין ובדוכן הזה יודעים איך. הדוכן כולל את כל מה שצריך בשביל להכין את הפיצות הטעימות ביותר, בהתאמה אישית! דוכן פיצה גדול ומרווח אשר ניתן להכין בו מספר פיצות בו זמנית. הפיצות יכולות להיות אישיות או גדולות, כל אורח יכול לבחור ממגוון עשיר של תוספות: חציל, זיתים שחורים או ירוקים, בצל, תירס, פטריות, חציל, בטטה, גמבה, עגבניות, גבינת פטה או פלפל חלפיניו. הדוכן מגיע מעוצב, אסתטי ונקי. בנוסף, ניתן לבחור ממגוון רחב של רטבים: שום איולי, עגבניות שום, זיתים ירוקים/שחורים, פסטו, רוטב פלפל חריף או בזיליקום. אגב, ניתן לבצע אדפטציה של הדוכן לאירוע בשרי, ככה שהפיצה תכלול בשר וירקות  במקום גבינות.
    דוכן פיצות
  2. דוכן המבורגרים – הדוכן הזה מושלם, ניתן גם לשלב אותו כאחת מהמנות העיקריות וניתן גם להפעיל אותו כמנת לילה. מה זה מנת לילה? אם האירוע כולל ריקודים אל תוך הלילה והחוגגים כבר פיזזו על רחבת הריקודים במשך כמה שעות, אין כמו דוכן המבורגר משובח בשעות הקטנות של הלילה כמענה לרעב שצץ בבטן שלהם. הדוכן מעוצב בצורה אטרקטיבית ביותר, כולל פלאנצ'ה ייחודית עליה ניתן להכין את ההמבורגרים עצמם, וגם את התוספות. האורחים יכולים לשלב בין מגוון רטבים בתוך הלחמניה, כמו בצל מטוגן, ביצת עין הפוכה או גוואקמולי. התוספות לצד ההמבורגר יכולות להיות צ'יפס מטוגן, צי'פס בטטה או טבעות בצל, יאמי! אגב, באם יש אורחים שלא אוכלים פחמימות, המבורגר עטוף בעלי חסה הולך גם!

  3. דוכן נקניקיות – על נקניקיות יש קונצנזוס, כולם אוהבים נקניקיות מכל סוג שהוא.  הדוכן המעוצב כולל מתקן איכותי לבישול נקניקיות ככה שהם מוגשות בצורה בריאה יותר, לא מטוגנות. הבשר עצמו ממנו מכינים את הנקניקיות הוא משובח, השף הפרטי מכין אותו בעצמו, והלחמניות טריות. ככה שאם מדובר באירוע כמו בר מצווה, ובעל השמחה אוהב נקניקיות, הדוכן הזה מספק אוכל גורמה שמוכן ומתופעל באמצעות שף פרטי

  4. דוכן פוקאצ'ות – מדובר על דוכן שמתאים עם הכל. הפוקצ'ה שמכינים במקום כוללת כל מה שטוב. חמה טרייה וטעימה. ניתן לשלב את הדוכן הזה, עם אוכל חלבי או בשרי או אפילו צמחוני או טבעוני.

  5. דוכן טורטיה מקסיקנית – הדוכן שמעוצב בסגנון מקסיקני, מכניס לאווירה המיוחדת של מקסיקו ומשתלב נפלא בכל אירוע, אם כמנה עיקרית או לצד מנות אחרות. את הדוכן מנהל שף פרטי בליווי צוות מקצועי, כולם לבושים כמיטב המסורת המקסיקנית. הטורטייה החמה נארזת במקום, מול האורחים עצמם, ויכולה לכלול נתחי עוף או בשר אנטריקוט משובח      וירקות מוקפצים ברוטב עם ממרח גוואקמולי. בנוסף, האורחים יכולים להוסיף מגוון רטבים: צ’ילי, שום, ברביקיו, קטשופ ומיונז. הטורטייה יכולה להיות גם צמחונית, ולמי שמארגן אירוע חלבי, צמחוני או טבעוני, אפשר להכין ולהגיש רק טורטייה במילוי צמחוני או טבעוני. דוכן טורטיה מקסיקנית

    • דוכן מרקים – דוכן מעולה שמתאים בעיקר כאטרקציית אירועים בחורף, אבל לא רק. בדוכן מוגשים מספר סוגים של מרקים במקביל: מרק עגבניות, אפונה, בצל, בטטה, תירס או ירקות.      התוספות שמשלימות את המרק גם הם לבחירת האורחים: גבינה מגורדת, קרוטונים, שקדי מרק, צ'ילי גרוס, מלח גם ופלפל גרוס. 

    אז תתארו לכם עכשיו את אירוע חלומותיכם, שמכיל את כל שש דוכני האוכל שסקרנו פה למעלה. אך, איזה אירוע זה יהיה, מושלם! 

    Leave A Reply