אירוע קטן לילד גדול הוא משימה די מורכבת, משום שאנחנו רוצים להעצים אותו ולהעריף עליו אך מנגד גם להישאר בגזרת התקציב השפוי. האם קיימת באמת הדרך לעשות זאת וכיצד? מיד תגלו:

בואו נתחיל מכל הדברים שצריך לסנן

כדי שהאירוע יהיה ייחודי אבל גם לא בתקציב מאוד יקר, צריך להחליט ממנה נפרדים: האם מאולם מאוד גדול ומפואר, מקליפ בר המצווה, האם להצטמצם בכמות המוזמנים, האם לוותר על אטרקציה מסוימת מתוך כל מה שתכננו, האם להוריד את הלימוזינה והכניסה המפוארת של חתן בר המצווה, האם להתמקד באירוע כמתנה המרכזית ולחסוך את הטיול לחו"ל שיידחה לתקופה אחרת?

אפשר לעשות את זה עם רשימה של דברים שאתם נדרשים כעת לתקצב ולהחליט על סדר העדיפויות שלה: על מה מוותרים ומה מוכרח להישאר. 

אם אתם לא בטוחים מה לנפות, אפשר בהחלט להתייעץ עם הנער החוגג. ייתכן שהוא יחליט שהוא מוכן להסתפק באירוע עם מעט יותר מוזמנים או לוותר על קונספט מסוים שמייקר עלויות וכך הבחירה שלכם תהיה קלה יותר.

אז כמה אירוע כזה צריך לעלות?
אז כמה אירוע כזה צריך לעלות?

אז איך מפיקים אירוע בר מצווה מצומצם?

בקהל קטן שווה להשקיע יותר, משום שהבילוי אינטימי יותר וכך גם החוויה הנוצרת תהיה ייחודית ומרגשת מאוד. כשאנו מדברים על אירוע קטן, אנו מכוונים לקהל בסדר הגודל של 50-100 איש ולא מעבר, משום שגודל הוא לעולם עניין סובייקטיבי. וכך עם קהל מוזמנים של עשרות אנשים, אנו יודעים את מי נזמין בוודאות ומיהם האנשים הקרובים ביותר שישתתפו בחגיגה.

הנתון הזה הוא שמתווה את קבלת ההחלטות בנוגע לסוג האוכל, הפעילויות באירוע וכמובן האטרקציות. אם רוב המוזמנים עומדים להיות חברי החוגג, כדאי לחשוב בראש ובראשונה על העדפותיהם כמשתתפי האירוע המרכזיים ולא להתפשר על עמדות משחק מולטימדיה שוות, סימולטור מגניב או דוכן מזון שווה כמו גלידה או קרפ צרפתי. 

בהנחה והאירוע מכיל בעיקר קרובי משפחה וכמה מחבריו הטובים ביותר של החוגג, אפשר להרחיב את היריעה להעדפות מגוונות יותר ולהציב באירוע למשל שולחנות משחק מגניבים כמו ביליארד או פינג פונג, ליצור פינות דקורטיביות שונות, כמו למשל אזור פופים ומתנפחים לילדים ואזור מבוגרים עם שולחנות בר ועמדת צילום מעניינת. 

אז כמה אירוע כזה צריך לעלות?

גם הפקה צנועה תעלה לא מעט ולכן אסור להתפשר על הדברים שחשובים באמת: אוכל, פעילות ומזכרות מהאירוע. אלה למעשה הדברים שמבדילים בין בר מצווה אלגנטית, מרגשת וזכירה לבין "עוד אירוע" ברשימה שצריך להראות בו נוכחות.

העלויות המרכזיות הן כמובן של אולם האירועים, שבדרך כלל יושכר במחיר פר מנה, כך שהמחיר יעמוד על 30,000 ₪ ואולי גם יותר. לכן שווה לבדוק מה עוד תקבלו מהאולם כמו למשל את הדי ג'יי, העיצוב, קישוטים לכניסה, תאורה מיוחדת, בר קינוחים מיוחד ועוד. 

השגתם חיסכון כספי קטן מול האולם? מצוין! כעת תוכלו להשתמש ביתרה כדי להרעיף על האורחים במשהו מיוחד כמו שולחן משחק או עמדות ארקייד, זירת מציאות מדומה מגניבה, סימולטור נסיעה באופנוע, מתנפח שווה לבני הנוער וכל דבר אחר שיעשה את כל ההבדל.

מה בשורה התחתונה?

הפקת בר מצווה קטנה ובמחיר יחסית מתון היא דבר אפשרי. עם מעט יצירתיות והיגיון בריא, אפשר להגיע לאירוע מופלא וייחודי, ממוקד מאוד בחוגג והמוזמנים הקרובים, שלא יישכח בקרוב. אנחנו בכיפלנד מזמינים אתכם לבחור את האטרקציות והפעילויות השוות ביותר לאירוע שלכם והכל במחיר אטרקטיבי ושירות מצוין.

Leave A Reply