הי, מה אתכם? עסוקים גם אתם לתכנן את אירוע החברה הבא ואין לכם זמן לנשום? אנחנו מציעים לכם בכל אופן לעצור לכמה רגעים (3-4 דקות, אם נדייק) ולקרוא את הכתבה הזו. למה? לא כי מתחשק לנו להטריד אתכם, רק בגלל שחשוב לנו לפתוח לכם את המיינד לפתרונות ישיבה ועיצוב מעולם אחר. מעניין אתכם? תרצו לדעת עוד? הכל בכתבה שלפניכם. שבו בנוח וקראו על הדרך לגרום לעובדים שלכם לנוחות מרבית באירוע שלכם.

אירוע חברה? צריך חידוש!

אירוע חברה ברוב המקרים נועד כדי לייצר חוויית גיבוש מעצימה לעובדים ולאפשר להם לחוש תחושת שייכות למקום העבודה. כמנהלי ועד עובדים או בעלי עסק אתם בוודאי יודעים שלהוצאה הזו מקופת החברה למימון אירוע חברה יש מטרה: חיבור העובדים הוא דרך מעולה להגביר את רמת המוטיבציה מה שמייצר תפוקה ברמה גבוהה יותר ובכמות גבוהה יותר כך שיוצא שההשקעה הזו מייצרת רווחים לא רעים עבור החברה בסופו של תהליך.

כעת הבחירה בידכם, תוכלו להפיק אירוע חברה בסגנון של "לצאת ידי חובה", לסמן וי ולכלול בו יציאה למסעדה ומשחק חברתי שיגרום לחלק מהמשתתפים להעלות פיהוק.

 מנגד, אתם יכולים להשקיע באירוע שמבין את הלך רוחם של העובדים ומציע מענה כן למשאלותיהם ומאווייהם: כיבוד עשיר וטרי בסגנון פיקנטי וחדשני, אטרקציות שונות המותאמות לסגנונות שונים של משתתפים ופתרונות ישיבה שיוצרים גיבוש. כל אלו מציגים לעובדים שלכם את העובדה שאתם חושבים להם ואתם מעריכים אותם כל כך עד שארגנתם להם אירוע שכולו תואם את העדפותיהם, מה שכמובן יגרום לאפקטיביות גובהה ולהשגת מטרות האירוע.

אירוע חברה שכולו נוחות מפנקת

מתעניינים בפתרונות ישיבה? גם כאן תוכלו לבחור בין האופציה הבנאלית של כיסאות ישיבה חסרי מעוף ובשולחנות מהסוג הפשוט ולעומת זאת תוכלו לבחור בפופים רכים ומפנקים שיעניקו לאירוע מימד אחר ויאפשרו לעובדים להתרווח בנינוחות ולשאוף אוויר ואווירה מיוחדת. חברת כיפלנד ממליצה ליצור פינת ישיבה המורכבת מפופים צבעוניים בשלל צבעים שתייצר פינת מפגש, קריאה או צפייה עבור העובדים. פינה כזו ניתן לשלב עם כיסאות ושולחנות קונבנציונאליים כך שכל עובד יוכל למצוא את מקומו, תרתי משמע.

מהו פוף, בעצם?

פוף, שבמקור אגב כונה "סאקו" הוא מושב רך ונעים שמורכב מנרתיק בד גדול המלא בחתיכות קלקר קטנטנות, פיסות שעועית יבשה או חומרים נוספים. המיוחד בפוף הוא היכולת שלו לקבל את הצורה של המשתמש בו כאשר תנוחת הישיבה נקבעת על פי רצון המשתמש. פופים נועדו לשמש כספות, כיסאות או הדומים.

ההיסטוריה של הפוף

אם אין לכם זמן, תוכלו לדלג על החלק הזה, אבל בעינינו הוא חשוב ומרתק: האחראים על הפלא הרך והאטרקטיבי הזה הם שלושה מעצבים מאיטליה ב-1968 שיצרו כיסא ללא צורה. כיסא זו כונה כאמור סאקו ויועד ככיסא לבית. בישראל מכנים אותו פוף כתרגום צרפתי של המילה: הדום.

פופים מפנקים כחלק מהתוכנית

מתכננים משחק חברתי מסעיר? מעוניינים לפתח דיון פורה? רוצים להקרין סרט חוויתי? פופים רכים ונעימים הם פתרונות ישיבה מעולים שמגדירים מחדש את החווייה החברתית. הם יוצרים אווירה משוחררת יותר, שיח פתוח, צחוק הווי וחווייה. תוכלו להשתמש בהם כחלק מסדנת תיפוף, יוגה, מיינדפולנס או כל תוכנית אחרת הדורשת שיתוף פעולה בישיבה בלבד.

פופים שיעצבו לכם אירוע חברה מהאגדות

עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מחוויה. כך גורס מדע הפסיכולוגיה של העיצוב. תוכלו לשנות את פני האירוע באמצעות עיצוב מהפכני המשלב פופים בצבעים שונים. תוכלו לבחור בפופים ממותגים ובפופים הקשורים בצבעי האירוע. פופים עם הדפסים מדליקים, פופים עליהן מרוחות אמירות ונושאים לדיון, פופים בעיצוב בעלי חיים, כורסאות נוחות או וואטאבר. באמצעות פופים מעוצבים תוכלו להקנות למקום מראה קליל ולתת לחלל טאץ' מאוורר ומפנק.

פופים לאירוע נינוח

 כמתכנני אווירה, קשה לנו לצפות מראש את הלך הרוח באירוע, כן נוכל לדאוג לאספקת אלמנטים שיסייעו לחימום האווירה. כך נוכל להביא פופים רכים שמטבעם מסמלים קונוטציה של מנוחה, חופש, נופש, פסק זמן מהעבודה ופינה אישת מפנקת. זו הדרך שלכם לתת קונטרה רגועה לפעילויות שונות בטמפרמנט סוער יותר כגון: משחקי מולטימדיה, שולחנות קזינו ועוד. באמצעות פופים תוכלו לאפשר לחבר'ה באירוע למצוא לעצמם פינה שקטה, רגועה ונעימה מאוד. רכות מפנקת ואיי שלווה – כאלו הם הפופים של כיפלנד.

אירוע חברה עם פופים של כיפלנד

חברת כיפלנד מזמינה אתכם לאירוע חברה שכולו נוחות, הווי ואווירה עם מגוון פופים ברכות מפנקת. הפופים של כיפלנד-אטרקציות לאירועים מתוחזקים היטב, נקיים ומעוררי השראה. החברה תשמח לתת לכם שירות ייעוץ בהפקה ומציאת פתרונות שיבה וכן הובלה, פירוק והרכבה לפי דרישה. 

כיפלנד מציעה לכם מגוון מוצרים וציוד עבור אירועי חברה וכן אטרקציות מגוונות ודכני מזון מושקעים. מתכננים אירוע חברה? זה הזן ליצור קשר עם כיפלנד ולמקסם את האירוע עם פופים ומגוון רעיונות נוספים.

נוחות מקסימלית באירוע חברה בשילוב פופים מפנקים

Leave A Reply