אתם רוצים להעניק לה את הטוב ביותר ולחגוג באירוע שלעולם לא יישכח. וכעת השאלה היא רק איך יוצרים בת מצווה מושלמת, בדיוק כפי שהיא חולמת עליה? במדריך הבא תמצאו מידע שעושה סדר בנושא ועוזר להחליט על הקונספט ומהלך החגיגה.

זה הזמן לגבש רעיונות טובים

כשרוצים לחגוג בת מצווה ברמה גבוהה, נדרשת לא רק יצירתיות רבה אלא גם כניסה לעומק הפרטים הקטנים ביותר. עליכם לתכנן את הקונספט של האירוע, אבל ממנו לרדת לרזולוציות נמוכות יותר ויותר, ברמת העיצוב, מהלך האירוע עצמו, הסגנון הקולינרי ואפילו (לפעמים) גם סוג התמונות שמפיקים לחוגגת להקרנה על המסך. 

הרעיון עצמו מוכרח להיות מורכב מדברים שנערת בת המצווה אוהבת. אם יש לה תחביב או משהו שאהוב עליה במיוחד כמו סדרת טלוויזיה מסוימת, יהיה מאוד קל לכוון לשם את הקונספט. אם מדובר בנערה יותר מגוונת או דינמית מבחינת התחומים, שווה להתייעץ איתה על כך ולמקד אותה. כך תוכלו לשתף אותה בתהליך הארגון שהיא בוודאי תרצה לקחת בו חלק פעיל.

בוחרים את מקום החגיגה

אחרי שיש לנו את הרעיון על כל פרטיו, צריך לחפש מקום לחגיגה שבו אפשר להגשים אותו בצורה המיטבית. תיאורטית, אם אתם יצירתיים מספיק ייתכן שכמעט כל אולם וגן אירועים יתאים לחגיגה המדויקת, אבל אם דרושה לכם תאורה מיוחדת, כניסה ספציפית בקבלת הפנים או אפילו סוג מסוים של עיצוב במקום, שווה שלא להתפשר עליהם ולחפש את המקום שיתאים. 

זכרו שצריך לבדוק גם את קיבולת האורחים, האם יש אולם נוסף (שיבקע ממנו רעש), כמה מסכים יש במקום, איך הולך הקייטרינג ומה אפשר לשדרג עבורכם למשל בתחום הקינוחים (שולחן מפורק) או העיצוב (קשתות בלונים לדוגמה).

ומה לגבי האוכל?
ומה לגבי האוכל?

עכשיו חושבים על המשתתפים

עד כה לא ממש נגענו במשתתפי בת המצווה וכעת המקום לספק להם את המענה המושלם לחגיגה חווייתית שכולם ידברו עליה! בת מצווה היא אירוע רב גילאי, שמוכוון קודם כל לחברות והחברים של החוגגת ורק אחר כך למוזמנים אחרים. לכן נרצה שהאירוע יהיה גדוש בפעילויות שמוכוונות לנוער, כמו למשל עמדות משחק ומולטימדיה מטריפות, קיר סלפי, מתנפחים מגניבים, סימולטורים ועוד. 

הפעילויות הללו יתאימו גם לקהל המבוגר כמובן, אך זכרו שבאירועים מהסוג הזה בדרך כלל הכיתה לא תתערבב עם יתר המוזמנים, כך שהיא תעדיף משהו משלה, יוצא דופן ומגבש, שאהוב על כמה שיותר מהמוזמנים.

ומה לגבי האוכל?

גם הפעם שווה לחשוב בנפרד על בני הנוער ביחס לכל היתר. המאכלים המקובלים הם כמובן צ'יפס, פלאפל, פיצה, המבורגר ונקניקיות, כך שאפשר לסגור את מנות הילדים הללו מול האולם או להעניק לאירוע עוד שדרוג ייחודי בדמות דוכני מזון, שמעשירים גם את המראה הויזואלי של המקום ונותנים תחושה של אירוע הרבה יותר גדול, מרשים ומגוון. 

למבוגרים אפשר לסגור מנות בהתאם להעדפה והטעם האישיים: סטייקים, מנות סושי, מוקפצים, בר סלטים, קבבים ועוד. גם כאן דוכני המזון ישתלבו נפלא, משום שהם מעבירים את המוזמנים מישיבה סטטית סביב השולחנות למעשים אקטיביים של שיטוט בין הדוכנים ובחירה במזון שמדבר אליהם. 

כמובן שאין לקפח כאן את נושא הקינוחים, שצריכים להיות טעימים לא פחות מאיך שהם נראים. אפשר לשלב יחד עם קינוחי האולם גם בר מתוקים מיוחד משלכם, דוכן וופל בלגי או קרפ צרפתי מושלם, קיר דונאטס ענק ושווה, דוכן גלידה ועוד המון. 

יש לכם את כל מה שצריך?

זה הזמן לעשות לכם רשימה של ספקים, אפשרויות והצעות מחיר ולהתחיל לתכנן את כל מהלך האירוע. אין לנו ספק שבתכנון מקדים ובחשיבה מעמיקה על הפרטים הקטנים תשיגו בת מצווה חלומית ומנצחת, שבה המוזמנים מתלהבים והחוגגת בעננים. 

Leave A Reply