מסיבת יום הולדת כמיטב המסורת מכילה עוגה גדולה, נרות, שפע ממתקים וכיסא מקושט שמורם לפי מספר שנות חייו של השחקן הראשי באירוע. עד כאן הכל טוב ויפה, ניתן לייצר ימי הולדת במגוון וריאציות כשהמוטיב המרכזי דומה, אולם חשוב מאוד לייצר גם גיוון בעלילה הכל כך מוכרת עם תוכנית אטרקטיבית שתתאים לאופי המשתתפים ולגילם, תטעין את המפגש בערך מוסף ותגבש את האנשים שהתאספו כדי לחגוג את שעתם הגדולה של חתני האירוע. 

היכונו לטוויסט מפתיע: מסיבת יום הולדת מפתיעה בשילוב פופים: כאן בפוסט, מבחר פעילויות אטרקטיביות עם פופים שמתאימות לבני מגוון גילאים. מסיבת יום הולדת בסימן פוף: הרבה יותר מסתם פתרון ישיבה.

שניה לפני שמתחילים: מהם פופים בכלל?

הפוף: מושב רך המעצב את עצמו לפי מבנה גופו של המשתמש, בתחילת דרכו נקרא בכלל סאקו והוא בעצם מושב בד ממולא גרגירי קלקר או שעועית יבשה. הפוף מיועד לשימוש ככיסא והוא עשוי לשמש גם כספה או כהדום.

האחראים להמצאה של פתרון ישיבה נוח זה הם 3 מעצבים מאיטליה שהגו כיסא ללא צורה, הכיסא הגמיש שלהם נחל הצלחה רבה ובניגוד להמצאות רבות שנקברו בתהום הנשייה, הסאקו האיטלקי כבש את השוק, בתחילה כרהיט ביתי מפנק ובהמשך כפתרון ישיבה מוצלח לסוגי אירועים שונים.

בהשראת הפופים יוצר כיסא נוסף בשם: "הילד השמן של ג'וקה סטלה" שייצר אותו, איך לא: המעצב הפיני ג'וקה סטלה. מושב זה מתהדר במילוי עמיד יותר, מבנה אלסטי ומינימום תפרים.כיום, חברות הפקה שונות כגון: "כיפלנד – אטרקציות לאירועים" משכירות פופים לארגונים, חברות ופרטיים כפתרון ישיבה למגוון סוגי אירועים.

פופים: פתרון ישיבה טרנדי למסיבות יום הולדת

נוחות, פינוק, צבעוניות, אלסטיות: אלו מקצת היתרונות אותן מייבאים הפופים למסיבות יום הולדת. מסיבות יום הולדת לילדים, נוער וצעירים נדרשים לחדש, לרגש ולגבש, וזה בדיוק מה שפופים עושים ובצורה הטובה ביותר. ניתן להציג פופים כפתרון ישיבה מרכזי עבור מסיבות יום הולדת לילדים וכפתרון ישיבה משני עבור מסיבות למבוגרים: בכל מקרה, מומלץ לא לוותר עליהם. 

אבל כמו שהבטחנו בפתח המאמר, אנחנו לא נשארים בזה, פופים הם בהחלט לא רק פתרון ישיבה נוח או מעוצב במיוחד: ניתן להשתמש בפופים כחלק אינטגרלי מתוכניה אנרגטית. קדימה לרעיונות:

יום הולדת עם פופים: מגוון רעיונות לפעילות

מה תרצה להיות כשתהיה גדול?

אין מי מאיתנו שלא נשאל בצעירותו מה ירצה להיות לכשיגדל. מסיבת יום הולדת היא עיתוי מצוין "למסד" את השאלה הזו וליצור לה מסגרת של פעילות מרתקת בשילוב פופים כמובן. אז איך עושים את זה? הצטיידו בפופים כמספר המשתתפים וסדרו אותם במעגל, כעת בקשו מהילדים להתיישב על הפופים ולבצע הרפיה קצרה. בשלב הבא הילדים יתבקשו לדמיין את עצמם בעוד 15 שנים: איך הם נראים, איפה הם נמצאים מה המקצוע שלהם. ילדים, כעם עתיר דמיון ששטף החיים עוד לא שחק, יוכלו לעוף על כנפי הדמיון. אתם תופתעו מהיצירתיות של התשובות (אני אהיה אסטרונאוט ואגדל עצי בננות על הירח)… כאן המטרה היא לתת דרור למעוף ולא לכבול את הדמיון בעזרת תבניות לתשובות מוכנות מראש אלא לאפשר לילדים להתבטא בחופשיות. שימו לב כי הפופים מעולים לביצוע כל סוגי ההרפיות ומעוררים השראה בקרב בני כל הגילאים. 

מעגל מתופופים 

מעגל מתופפים הוא סדנת תיפוף קבוצתית המאפשרת למידה מהירה של מקצבים בשיתוף פעולה הדדי. כאן תוכלו למקסם את הפעילות באמצעות בחירה בפופים כפתרון ישיבה מועדף. הפופים מאפשרים לכל מתופף לבחור תנוחה אופטימלית ולהתחבר לקצב הכללי באווירה משוחררת. שימו לב כי יש לבחור במנחה מקצועי על מנת לאפשר גם למשתתפים שאינם בעלי רקע בתיפוף ליהנות מרכישת מיומנות תיפוף של מקצב בסיסי. זוהי סדנה מגבשת ומלאת הווי, מתאימה לימי הולדת לבני גילאי שונים, לאירועי חברה ולמסיבות בת מצווה.

זרוק ת'פוף

חשבנו שפופים הם מושבים בלבד? אז חשבנו! מומחי עיצוב פעילויות שטח ופנים מציעים את הרעיון הבא: שימוש בפופים ככדור משחק מאתגר. להלן מספר משחקי פוף מסעירים:

  1. המשתתפים מסתדרים בשתי שורות אלו מול אלו בעמידה על כיסאות. לכל קבוצה פוף אחד. על הקבוצות להתחרות ביניהן על העברה מהירה של הפוף בין כל המשתתפים. בשלב מתקדם יותר יש להעביר את הפוף בעיניים עצומות/ביד אחת/במרחק גדול בין הכיסאות, זאת על מנת להעלות את רמת הפעילות. הקבוצה המנצחת היא זו שהצליחה להעביר את הפוף במהירות הגבוהה ביותר ובלי להפיל את הפוף על הרצפה.
  2. משתתף אחד עומד במרכז ושאר המשתתפים עומדים סביבו במעגל. על המשתתפים להתמסר ביניהם באמצעות הפוף כמספר שנותיו של המשתתף המרכזי ומבלי שהפוף ייפול לידיו. כאשר המשתתף המרכזי תופס את הפוף, המשתתף האחרון שזרק אותו נדרש להחליף את מקומו במרכז המעגל.
  3. המשתתפים עומדים ומוסרים אחד לשני פוף בזמן שאחד המשתתפים אומר ברכה לחתן יום ההולדת. על המשתתף להמשיך באמירת הברכה כל זמן שהמשתתפים האחרים אוחזים בפוף. ברגע שהפוף נופל על הרצפה, על המשתתף להפסיק את הברכה ולהחליף עם המשתתף שהפוף נפל בתורו.

שעת סיפור על פופים

בואו ליצור סיפור חדש, מעניין ובעל סוף בלתי ידוע – במעגל. בפעילות הבאה המשתתפים יושבים במעגל על פופים, ניתן לשלב מוזיקה שקטה או דרמטית כדי לעורר השראה. כעת מתפקידו של כל משתתף להמציא חלק לסיפור בתוך 20 שניות בלבד, בתום 20 שניות התור עובר לשחקן הבא. זהו משחק מרתק, משעשע ומפתיע ביותר: מה יקרה לנסיכה שאבדה ביער? האם השודדים יצליחו להימלט? את התשובות תוכלו לדעת רק לאחר ביצוע סבב בהשתתפות כל השחקנים. לבני נוער ניתן לשדרג את המשחק באמצעות הגבלת אותיות: על כל משתתף להשתמש במילים שהאות הפותחת שלהם היא א', ב', ג' וכן הלאה. תנו ליצירתיות שלכם להתפרץ ואפשרו לתנוחה הנינוחה על הפוף לקחת אתכם למחוזות מרתקים במיוחד.

3 מקלות בגרסה המודרנית

המשחק 3 מקלות הוא משחק ותיק במיוחד, שאלו את המוזמנים המבוגרים יותר. עם זאת, ניתן לתת לו תלבושת חדשה ולשחק באותה הגברת רק בשינוי האדרת. המירו את המקלות בפופים קטנים וצרים במיוחד והרחיקו אותם זה מזה מידי סבב קפיצות למרחק. הקפידו כי כל השחקנים ינעלו נעלי ספורט למניעת החלקה. זהו טוויסט מרענן למשחק המוכר שכולם אוהבים.

כיפלנד: פופים כחלק מאטרקציה בלתי נשכחת

הכירו את כיפלנד: חברת אטרקציות מובילה לאירועים בשלל סוגים. החברה מציעה מגוון פתרונות ישיבה וביניהם פופים עמם תוכלו לשדרג את מסיבת יום ההולדת הבאה ולייצר חוויה בסגנון שונה. שניים במחיר אחד: כיפלנד מספקת פופים איכותיים שיוכלו לשמש אתכם גם כחלק מתוכנית המאופיינת בשיתוף פעולה חוויתי. נוסף על פופים ניתן להזמין באתר החברה מגוון סוגי אטרקציות משלימות: אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבת מצווה, מתנפחים, עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק ועוד.

חולמים על יום הולדת שלא ניתן להשתעמם בו לרגע? מעוניינים לייצר חוויה שיש בה כיף, נוחות ועניין? צרו קשר עוד היום עם מומחי ההפקה של כיפלנד וצרו יחד עמם נוסחה מנצחת לאירוע יום הולדת אטרקטיבי במיוחד.