להאזנה:

הפקת אירועים קונספטואליים נכנסו חזק למגרש אירועי 2023 כשהם מביאים עמם תפנית ייחודית, מקורית ומרעננת. באירועי קונספט קיים קו מחבר בין האלמנטים השונים באירוע: שפת עיצוב, תוכן והגשה קולינרית הקשורים במהות האירוע. דוכני מזון לאירועים בהתאמה לאופי הקהל מייצרת תחושת שייכות, מביאה עניין וצבע לסועדים ויוצרת ריגוש. דוכני מזון בהתאמה לקהל: איך עושים את זה? כל התשובות בפנים.

אירוע בהתאמה אישית לאופי הקהל

בואו נודה על האמת, למרות היותנו צרכני תוכן ברמה גבוהה, אינטלקטואליים ואנשי מחשבה, אוכל מהווה עבור כולנו אלמנט חשוב וגורם משמעותי להנאה. זה לגמרי אנושי. מתוך תפיסה הרואה באוכל חלק משמעותי באירוע, חשוב מאוד ליצור חוויה קולינרית מהנה שתגרום לאורחים עונג לחיך ולא פחות מכך; תחושת רוממות, שייכות וגיבוש. איך רוקחים את התמהיל המורכב הזה? אנחנו כאן כדי לעשות סדר. 

דוכני מזון בהתאמה לאופי הקהל באירוע - כמה זה עולה?
דוכני מזון בהתאמה לאופי הקהל באירוע – כמה זה עולה

הגדירו את קהל היעד וערכו מחקר על הרגלים ואורח חיים

מפיקים אירוע? בדקו האם ישנו קו משותף בין המזומנים: כולם בני משפחה אחת? אנשים עם זיקה לעולם התכנות וההייטק? חובבי ספורט? ילדים? בני נוער? לכל סגנון קהל – העדפות קולינריות שונות. כשאנו מבינים את זה אנחנו יכולים להפוך את המזון באירוע לחגיגת טעמים מותאמת במיוחד לאורחים. לפניכם הצעות קולינריות להתאמת דוכני מזון לקהל הנוכחים באירוע:

אירוע לשוחרי בריאות

גם אם אותנו לא תצליחו לשכנע שיש תחליף לבשר עתיר שומן ולצ'יפס מטוגן נוטף קלוריות – יש כאלו שיראו בכך פשע בריאותי ראשון מסוגו וחוסר התחשבות משווע באורח חייהם.

אירוע שאופי המשתתפים בו דוגל בשיטת המקל והגזר (כלומר, אכול גזר והפוך למקל (: ), חייב להוות אירוע קולינרי מבוסס תזונה בריאה. תוכלו להתאים אירוע עם מזון טבעוני, צמחוני או נטול גלוטן לפי צרכי המשתתפים בו.

כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מגוון דוכני מזון על טהרת הבריאות: דוכן מרקי ירקות חמים, דוכן פירות חתוכים המשלב אלגנטיות וערך תזונתי גבוה ועוד. תוכלו לפנק את האורחים שלכם במיטב המזון הבריא לארוחה שאינה מלווה בנקיפות מצפון.

ארוחת ילדים כיפית

מכירים את זה שלוקחים ילד למסעדה, משלמים על מנה והוא רק מנקר בקצוות? מנות מותאמות לילדים הן מנות שמבינות ילדים. חוגגים יום הולדת לילדים? אירוע שכולל בני 10 ומטה? חבל שתשקיעו במנות יוקרה שלא יעיפו בהן מבט. באירוע לילדים מומלץ שתשלבו דוכני צ'יפס, דוכן פלאפל (חצאי מנות!), דוכן נקניקיה בלחמניה ודוכן גלידה. אם אתם רוצים שהילדים יחזרו הביתה בעיניים נוצצות, בחרו במענה קולינרי פשוט ובסיסי. את האסאדו תשמרו להזדמנות אחרת.

מענה לחובבי המתוק

ארוחת הצהריים שלהם היא חפיסת שוקולד והם זקוקים לאספקה יומית של פרוזן יוגורט. נעים להכיר: הנאשרים בע"מ. חוגגים אירוע משפחתי של חובבי מתוק? אם תבחרו באווירה קלילה תוכלו ליהנות ממפל שוקולד, דוכן אייס קפה ודוכן צ'ורוס מתוק. כיפלנד מציעה בר מתוקים עשיר או מספר דוכנים של וופל בלגי, קרפ צרפתי ומיטב הקינוחים המתוקים המובילים בשוק. כיפלנד כאן כדי ליצור לכם מותק של אירוע. לכם נשאר רק לבחור, את כל השאר, תנו לצוות של כיפלנד לעשות עבורכם.

מענה לחובבי המתוק
מענה לחובבי המתוק

אירוע בעל מאפיינים אתניים 

תוכלו להפיק אירוע המשויך אתנית למוזמנים המתארחים האירוע: אירוע עם דוכן טורטייה מקסיקנית, אירוע פוקאצ'ות איטלקי בשילוב פיצות ישר מהטאבון, אירוע מזרחי עם דוכן ג'חנון, אירוע ישראלי עם פלאפל וסביח ועוד. אוכל עדתי הוא אלמנט מקשר המתכתב עם הטעמים הערבים לחיך אורחים המשתייכים לקהילה/עדה/זרם מסוימים. הגשת אוכל המזוהה עם מוזמני האירוע הוא יוצר אירוע מוצלח יותר. נקודה.

איך לבחור חברה של דוכני מזון לאירועים?

בחרו בחברה בעלת רקורד עשיר, המלצות חיוביות, ניסיון וותק. כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה דוכני מזון וייעוץ אישי להתאמת סוג המזון לאופי הקהל באירוע. דוכני מזון מהווים אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה ואטרקציה לאירועי חברה, ימי הולדת וימי גיבוש. 

הקדישו תשומת לב להתאמת סוג המזון לאורחים מה שיעלה את רמת האירוע ויגוון את אופיו. שילוב דוכני מזון מותאמי-קהל באירועי קד"מ הינו כלי שיווקי אפקטיבי חיבור קהל, יצירת קשר פסיכולוגי וזהות מותג חזקה. דוכני מזון בהתאמה לקהל זה מה שאתם צריכים באירוע שלכם.

דוכני מזון בהתאמה לאופי הקהל באירוע – כמה זה עולה?

מחירון דוכני מזון לאירועים מבית כיפלנד נע בטווח של 600-700 ש"ח לדוכן בודד ועד מספר אלפים לחבילת שולחנות מלאה. צוות השירות של כיפלנד ישמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת לפי מסגרת התקציב שלכם. 

כיפלנד – דוכני מזון שעובדים בשבילכם

ביצוע הזמנה הוא הטרדה האחרונה שלכם. לאחר שהזמנתם דוכני מזון אתם יכולים להיות רגועים: איש צוות מיומן ידאג להקמת דוכן מזון מרשים, הכנת מנות משובחות והגשה מצולחתת היטב. בסוף האירוע לאחר תפעול מושלם בחיוך אדיב ושירות מקצועי, הוא יפרק את הדוכן ויסכם עבורכם אירוע מוצלח, אסתטי, טעים ומזמין. בשביל האורחים שלכם בחרו כיפלנד.

דוכני מזון לאירועים: כך תתאימו בין המאכל לקהל

Leave A Reply