הם צבעוניים, מקפיצים ותמיד משמחים את כל הילדים! מתנפחים לימי הולדת מגיעים במגוון עצום של גדלים וצורות ולכם נותר רק לבחור. אז… על איזה מתנפח בכלל הכי כדאי ללכת? הנה כל מה שאתם צריכים כדי לקבל החלטה ולהזמין ממש עכשיו:

אם יש פעילות ארוכה, טובה ושתמיד אטרקטיבית לכל הילדים ביום ההולדת, היא מתנפח מדליק ומעוצב. אם כבר החלטתם שאתם מעוניינים באחד כזה או אולי אפילו שניים, כעת כדאי לבחון מספר פרמטרים כדי להזמין את המתנפחים המדויקים ביותר לסוג ואופי האירוע:

נתחיל מהמחיר:

השכרת מתנפחים ליום הולדת נעה בין 150-600 ₪, תלוי בגודל המתנפח או ה-Theme שלו (למשל מתנפח פיראטים, מתנפח ג'ונגל וכיוצ"ב). מתנפחים אתגריים הכוללים טיפוס, מסלול ריצה או wipout או נינג'ה, יעלו החל מ-700 שקלים, גם הפעם בהתאם לסדר גודל המתנפח והאפשרויות שלו. 

כמובן שהמחיר לבדו לא תמיד יקבע את סוג המתנפח, משום שצריך לחשוב גם על היקף הילדים ביום ההולדת ועל מתן האפשרות לכמה שיותר מהם לקפוץ ולשמוח בתוך המתנפח במקביל. שיקול נוסף יהיה לגבי גיל הילדים – האם מדובר בגיל צעיר מאוד שיהנה גם מהמתנפח הפשוט ביותר, או בילדים מעט בוגרים יותר שיהנו ממתנפח יותר "רציני" עם הרבה פוטנציאל לפריקת אנרגיה.

נתחיל מהמחיר:

נתחיל מהמחיר

שיקולים שנוגעים להורים

פרמטר מאוד ספציפי לגבי השכרת מתנפחים ליום הולדת, ושחוגגים רבים לא לוקחים בחשבון הוא את רמת החשיפה של הטרמפולינה. במילים אחרות – האם אפשר לראות את הילדים מחוץ למתנפח, או שהוא עובר בתוך מסלול נסתר או עם חלק טיפוס אחורי.

במקרה שלטרמפולינה יש צדדים שלא ניתן לראות ממרחק, הדבר יאלץ חלק גדול מההורים להיצמד למתנפח לצורך השגחה, למרות שהוא מגיע כמובן עם מפעיל צמוד. כל עוד ישנה חשיבות גם להנאת המשפחות ולהימנע מצפיפות במקום סגור כמו אולם או מתחם מושכר, צריך להתלבט לגבי מתנפחים שעשויים להגביל ברמת העיסוק של ההורים, או לאפשר סביבם מקומות ישיבה נוחים שדרכם אפשר לתצפת טוב יותר על המתרחש.

ועוד מספר שאלות חשובות בנוגע לבחירת המתנפח:

  • האם מדובר במתנפח מותאם למקום סגור? למשל, בהנחה ומדובר במתקן עם מגלשה גבוהה או קיר טיפוס, ייתכן שלא יהיה ניתן להציב אותו במקום בשל הגבלת הגובה. 
  • האם המתנפח מותאם למים וצריך להכין את המוזמנים להתרטב ולהצטייד בבגדים להחלפה?
  • האם תסתפקו במתנפח אחד או בכמה, ביחס לכמות הילדים ולאופי המשתתפים? קבוצה אנרגטית מאוד בוודאי תעדיף גיוון, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באטרקציה העיקרית לילדים ביום ההולדת.
  • מה גודלו של השטח בו תיערך החגיגה? יש לקחת בחשבון גם את סידורי הישיבה הסמוכים כמו מחצלות ושולחנות ולוודא שנותר מספיק מקום לקיים הפעלה לילדים, להציב שולחן ממתקים, מתקן בועות סבון, רול אפ עם רקע לצילומים וכל דבר אחר שתצטרכו לארגן במקום.
  • האם יש לכם פניות אישית לוודא שהפעילות בתוך המתנפחים נותרת רגועה וללא תקריות מיוחדות? לא בכל יום הולדת מתלווים ההורים לחגיגה (בוודאי לא כשמדובר בילדים גדולים) ולכן לעתים צריך לפקח על המתרחש, יחד עם מפעיל המתקן, ולתת מענה למצבים של פציעות או ויכוחים בין הילדים. 
  • האם חוגג/ת יום ההולדת בכלל מעוניינים במתנפחים? כמובן שמדובר בפונקציה של גיל החוגגים ואם הם בוגרים מספיק כדי לקבל החלטות שטובות להם ולחבריהם, נסו להישאר קשובים לכך. 

החגיגה המושלמת: מתנפחים ליום הולדת ועמדות משחק מגניבות

רוצים לגוון יותר את יום ההולדת? בכיפלנד מחכות לכם עשרות עמדות מולטימדיה מדהימות שיעניקו נופך מושקע ומרשים מאוד ויגוונו את פעילות הילדים והמבוגרים גם יחד. להצעת מחיר אטרקטיבית, פנו אלינו בכל שלב ונשמח לתת לכם את ההצעות הטובות בשוק.

Leave A Reply