חוגגים יום הולדת שמשית? בואו נהפוך אותה לתוססת, מצחיקה ומלאה באנרגיות טובות עם מגוון מתנפחים לימי הולדת בקיץ! הנה כל מה שתצטרכו כדי לחגוג בקרוב עם האטרקציה הכי נחשקת בקרב הילדים, שתמיד מרשימה ומהנה גם למבוגרים:

הקיץ הישראלי מביא עמו תחושה של חופש, בילוי חיצוני וכמובן פעילות פיזית מכל סוג. ואם ילדכם חוגג בקרוב יום הולדת, בוודאי תרצו שהחגיגה הקיצית שלו תהיה באווירה דומה. מתנפחים לימי הולדת בקיץ הם התשובה לכל משפחה שמעוניינת באטרקציה או בהפעלה איכותית, ללא מורכבות גבוהה ובתוך האפשרות לתת לילדים זמן הנאה משותף ונטול מגבלות.

מתנפחים בקיץ מעניקים לכל הילדים הזדמנות להניח בצד את הניידים, לזוז, לקפוץ ולהתגלגל במרחב בטוח לחלוטין שבו כולם יכולים למצוא את מקומם. לא בכדי הפכו המתנפחים למבוקשים כל כך, הודות ליכולת שלהם לתחום את האירוע, להעניק לו אופי וסגנון ייחודיים וגם לגבש את כל הילדים.

שיא החגיגה: מתנפחים לימי הולדת עם מים

מעבר לסוגים הסטנדרטיים של מתנפחים, תוכלו כיום להשכיר מגוון גדול של מתנפחים לימי הולדת שאותם אפשר למלא במים או להרטיב ולהפוך אותם לאטרקציית מים כיפית שהילדים לא ירצו לעזוב. מתנפחים אלה יכולים להתאים לכל הגילאים, אך הם מוכוונים בעיקר לילדים גדולים יותר, שיכולים להימצא על גבי המתקן ללא עזרת מבוגרים או בהשגחה צמודה מאוד ולבלות כפי שהם מעוניינים.

מגלשת מים לקטנטנים
מגלשת מים לקטנטנים

מתנפחים לימי הולדת – כל הסוגים ששווה להכיר

אז אילו מתנפחי מים תוכלו למצוא ומי מהם יתאים לכם בשל גודלו, גובהו או אופי הילדים המשתתפים בחגיגה? בחרנו כמה מתנפחים רטובים ומשעשעים שאנו בכיפלנד מציעים להשכרה ושכדאי לבחון מקרוב:

מגלשת דקלים ענקית – מגלשת מים מגניבה דו מסלולית, שתאפשר לילדים לטפס גבוה ולהתגלש במהירות, הנאה מובטחת בכל גיל! גובה הגלישה הוא מ-4.5 מטרים, כאשר רוחב המתקן הוא 4 מטרים בלבד – נכנס לגינה בקלות רבה ודורש רק חיבור לנקודת חשמל וצינור מים. 

מגלשת קצף – הנה המתנפח שכל הילדים מחכים לו מידי קיץ. מוסיפים מים וסבון על המגלשה, מטפסים על סולם חבלים, גולשים למטה כ-10 מטרים ונוחתים בכיף לתוך בריכת מים. המגלשה שלנו בטיחותית לחלוטין ללא החלקה לצד ומתאימה החל מגיל 3 ועד 14 שנים. 

מגלשת מים לקטנטנים – אם יש לכם קבוצת קטנטנים שזקוקה למענה מתאים, או אם האירוע רב גילאי ויהיו בו כמה ילדים בגילאי שנתיים-שלוש שזקוקים למרחב משחקים נעים ובטוח משלהם, המגלשה הזו היא בול מה שתצטרכו. בגודל של 4.5 מטרים על 2 מטרים רוחב, נפתחת לחלוטין תוך 2 דקות בעזרת מפוח חשמלי שתקבלו מאיתנו ומתקפלת לכל רכב, כך שתוכלו לשנע אותה בעצמכם.

בריכה מתנפחת להשכרה – מבין שורה של מתנפחים לימי הולדת שבהם אפשר להחליק, לטפס ולהתגלש, תמצאו גם בריכה מרובעת וגדולה שממנה כולם יכולים ליהנות ללא שום הבדל. אפשר למלא את הבריכה בכדורים וגלגלי ים, להמיר אותה לזירת משחק מעניינת או סתם לצנן איתה את השרב בגינה ביום קיץ חם במיוחד.  

מתנפח וויפאאוט לבריכה / גשר צף – זוכרים את התוכנית הוותיקה והמשעשעת? אם כבר יש בריכה במקום, כל שנותר לעשות הוא להציב עליה מתנפח מושלם ועתיר מכשולים אתגריים, שבו הילדים יצטרכו לצלוח את המסלול מבלי ליפול למים! מדובר באטרקציה מרהיבה ומלהיבה לכל יום הולדת, שתעניק לחגיגה שלכם ערך מוסף ובידול איכותיים וכמובן זיכרון שלא שוכחים.

ויש לנו עוד מגוון מתנפחים לימי הולדת! חברת כיפלנד מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים ונשמח להתאים לכם את המתנפחים האיכותיים והמתאימים ביותר לאירוע שאתם חוגגים. פנו אלינו עכשיו ונשמח לתת לכם שירות.

Leave A Reply