מארגנים אירוע קיצי? קיץ הוא הזמן המושלם לאירועים, מסיבות ומפגשי "על האש", אבל כשעורכים אירוע קיץ חייבים לחשוב גם על אטרקציות לאירועים שמתאימות לקיץ. זה לא סוד שהקיץ במדינה שלנו הוא לוהט ולח, וככל שהאירוע יתאים את עצמו לעונה החמה כך האורחים יהנו יותר.

אז איך מתאימים אטרקציות לאירועים לקיץ הישראלי? המדריך הבא יספק לכם כמה טיפים חשובים שישדרגו כל אירוע בקיץ! 

דוכני מזון להשכרה

אף אירוע לא שלם בלי אוכל טוב, ואין ספק שחלק בלתי נפרד מאטרקציות לאירועים הוא סוג המזון באירוע. כשחושבים על אוכל לאירוע קיץ, חשוב להתאים את סוג האוכל לעונה החמה. מזונות כבדים מדי יכולים להכביד על האירוע כולו, בעיקר אם הוא מתקיים בשעות החמות של היום.

לכן, כשאתם חושבים על אוכל לאירוע קיץ, כדאי לבחור בדוכני מזון לאירועים שמציעים אוכל קר ומזמין, כמו דוכן גלידה להשכרה, דוכני פירות חתוכים, בר שייקים מרענן, מאכלים קרים וקלילים כמו דוכני סלטים, סושי או גבינות. כמובן, אפשר לשלב גם דוכני מזון להשכרה שמתאימים לכל עונה כמו דוכן פלפל, דוכן המבורגר ודוכן פיצה. חשבו מה אתם הייתם רוצים לאכול באירוע קיץ חם, והתאימו את האוכל לפי זה! 

בר מים

לצד דוכני אוכל, בר מים הוא עוד סוג של אטרקציות לאירועים שאתם חייבים לשלב באירוע הקיץ שלכם. בר מים יאפשר לאורחים שלכם להתרענן וגם ימנע התייבשות (סכנה אמיתית בקיץ הישראלי). תוכלו לשדרג כל בר מים עם אפשרויות נוספות – שילוב של פלחי לימון, הוספה של לימונדה, סודה וכמובן שתייה קלה. חשוב מאוד לדאוג למים קרים שזמינים לכולם בכל רגע באירוע.

קוקטיילים קיציים

אם יש משהו שיכול לרענן את האירוע הקיצי שלכם הוא בר קוקטיילים צבעוני וקיצי. חשבו לשלב קוקטיילים מרעננים, מתוקים ופירותיים, כאלו שלא יכבידו על האורחים שלכם. קוקטיילים קיציים וצבעוניים יכולים להשתלב נפלא בכל אירוע קיץ לצד שתייה אלכוהולית נוספת שמתאימה לאירוע קיץ כמו יין לבן ובירה קרה.

מתנפחים עם מים

ובואו נגיע לחלק הכי כיף באירוע: האטרקציות האמיתיות. אם אתם עורכים אירוע קיץ שיש בו גם ילדים (בין אם האירוע מיועד לילדים ובין אם הילדים הם רק "נספחים" לאירוע), חשוב לחשוב גם עליהם. אטרקציות לאירועים לילדים בקיץ יכולות להיות מתנפחים להשכרה המשלבים מים. מתנפחים כאלו – כמו מגלשות מים מתנפחות, מתנפחים שמשפריצים מים ועוד – יכולים להשתלב נפלא בכל אירוע קיץ ולהפוך אותו לאירוע מרענן ובלתי נשכח.

בריכה

ואי אפשר לכתוב רשימה של אטרקציות לאירועים בקיץ בלי להזכיר את האטרקציה המרעננת מכל – בריכה. בריכה יכולה להשתלב נפלא בכל אירוע קיצי, ולהפוך את המסיבה למסיבת קיץ אמיתית. אם מתאים לשלב בריכה בסגנון האירוע שאתם עורכים (למשל בחתונה או ביום הולדת), זה לגמרי משהו שאתם צריכים לשקול בחיוב. רק אל תשכחו להגיד לכל האורחים להגיע עם בגד ים!

דוכני מזון להשכרה
דוכני מזון להשכרה

Leave A Reply