אין ספק כי אירוע בר המצווה נחשב לאירוע מכונן עבור נערים צעירים. מסיבה זו, בדרך כלל נהוג לחגוג אותו באופן שונה ואף גרנדיוזי, לעיתים באמצעות מסיבה גדולה ולעיתים אף באולם אירועים. בכל מקרה, על מנת שתוכלו להפוך את האירוע לייחודי ולמהנה במיוחד, רצוי לשלב בו מספר אטרקציות לאירועים, אשר יסייעו בשדרוג האירוע באופן מהותי ויהפכו אותו לבלתי נשכח – הן עבור הנער החוגג את בר המצווה והן עבור המוזמנים לאירוע. לפניכם כמה סוגי אטרקציות לבר מצווה שכדאי להכיר, וכמו כן מספר פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את האטרקציה המתאימה ביותר לאירוע בר המצווה הספציפי שאתם עורכים.

שולחנות משחק

שולחנות משחק להשכרה הם אחת האטרקציות לבר מצווה הקלאסיות ביותר שקיימות כיום. מדובר במגוון של משחקים עליהם רובנו גדלנו, המותאמים הן לגילים צעירים יותר והן לאנשים מבוגרים, כך שלמעשה, שולחנות משחק לאירועים מהווים אטרקציה נפלאה לכל בר מצווה. בין שולחנות המשחק שניתן לשכור לצורך אירועים, קיימים שולחן כדורגל, שולחן הוקי אוויר, שולחן ביליארד, שולחן פינג-פונג ואף שולחנות בסגנון מעט שונה, כמו למשל שולחן משחק קליעה למטרה ומתקן כדורסל.

מראת סלפי

מראת סלפי היא אטרקציה נפלאה לאירוע בר המצווה. מדובר במראה הנראית במבט ראשוני כמראה רגילה לחלוטין, אך כאשר מתקרבים אליה, היא נהפכת לאינטראקטיבית ומאפשרת למשתמשים בה לצלם את עצמם, תוך שימוש באלמנטים ומסגרות ייחודיות. מראה סלפי משמשת כאטרקציה נפלאה לא רק בגלל הייחודיות שלה, אלה גם ובעיקר כיוון שהיא עשויה לחסוך לנו את העלויות של צלם באירוע. באמצעות המראה, יכולים המוזמנים לצלם את עצמם באופן עצמאי לחלוטין, ולקבל את התמונות בתוך מספר דקות ספורות בלבד.

מציאות מדומה

מציאות מדומה (VR) היא אחת מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות כיום. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת למשתמש להישאב לעולם של מציאות אלטרנטיבית, ולחוות אותה כאילו הוא חלק ממנה ממש. הקמת מתחם מציאות מדומה באירועים, מאפשרת למספר שחקנים לשחק יחד במגוון של משחקים, כמו למשל משחקי ספורט, משחקי יריות, משחקי מרוץ, משחקי הרפתקאות ועוד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מציאות מדומה אינה דורשת פעולות הרכבה או הקמה מסובכות, וניתן לשלב אותה בקלות בין אטרקציות לבר מצווה אחרות שקיימות באירוע. כל שיש לוודא הוא שהחלל במקום האירוע גדול דיו ושהוא מכיל חיבורים חשמליים סטנדרטיים.

אז איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה?

כפי שניתן לראות, כיום קיימות אטרקציות רבות שניתן להזמין לאירוע בר המצווה. על מנת לוודא שאתם בוחרים את האטרקציות המתאימות ביותר לאירוע הספציפי שלכם, כדאי לתת את הדעת על שלושה פרמטרים עיקריים:

  • גודל האירוע – חשוב לקחת בחשבון את גודל האירוע ולתכנן את האטרקציות בהתאם. לדוגמא: עבור אירועים קטנים, שולחנות משחק להשכרה ישמשו כאטרקציה נפלאה, ואילו עבור אירועים גדולים, כדאי לשקול מתחם מציאות מדומה.
  • סוג האורחים – לא כל בני ה-13 מתעניינים בהכרח באותם דברים. חשוב מאוד לקחת בחשבון את תחומי העניין של ילד בר המצווה ולהזמין אטרקציות התואמות את תחומי העניין האלה.
  • ●       תקציב – אין ספק כי התקציב משחק תפקיד משמעותי בכל הנוגע לאטרקציות לבר מצווה. מסיבה זו, חשוב להבין מהן העלויות של כל אטרקציה ולבצע השוואת מחירים בין בתי העסק השונים.
שולחנות משחק
שולחנות משחק

Leave A Reply