עזבו בצד מנות גורמה, בופה יוקרה או פטיפורים במיתוג אישי, רוב העם מצביע ברגליים לפיצה היישר מהתנור. פיצה, מאכל בינלאומי שחצה יבשות וכבש בסערה מטבחים ברחבי העולם – היא הבחירה האינסטינקטיבית של כל אורח. משהו בשילוב האלמותי של בצק קריספי, גבינה מבעבעת ורוטב פיצה בתיבול עז – מהווה נוסחה מנצחת למנה שכולם, מגיל ילדות עד שיבה מבקשים ממנה מנה נוספת. דוכן פיצות בגרסה המקורית – אתם צריכים אחד כזה באירוע שלכם.

 

במאמר מוסגר: מהו מקורה של הפיצה הראשונה בהיסטוריה?

לא, ארצות הברית אינה ארץ המוצא של המאפה האהוב, למרות שיש לה פטנט על גרסה מוצלחת של פיצה. נוסף על כך, החיתוך למשולשים רשום אף הוא על שמה של ארה"ב כך שבהחלט יש לה חלק בעיצוב ההיסטוריה של הפיצה.

נכון, איטליה ארץ המגף היא ערש הולדתה של הפיצה: שם נולדה לראשונה הגרסה הבסיסית. הפיצה האיטלקית היגרה לארה"ב עם מתיישבים חדשים שהביאו איתם לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות את מאפה הפלאים. בארה"ב צברה הפיצה פופולריות רבה וקבלה את התואר של המזון המהיר הנפוץ בעולם כולו. אגב, הגרסה האמריקאית נבדלת מזו האיטלקית הן בצורת ההכנה, הן בצורת ההגשה והן בערך התזונתי שלה. באיטליה מכיני הפיצה מכונים פיציולה ופיצהיולו בחלוקה לזכר ולנקבה.

 

רוטב העגבניות שאיחר להופיע

מעניין להיווכח כי רוטב הפיצה נכנס למתכון הפיצה רק שנים מאוחר יותר כשצמח העגבניה הגיע לראשונה לאירופה. בתחילה חשוב האירופאים כי מדובר בצמח רעיל, עד שטעמו וראו כי טוב. כיום רוטב עגבניות הוא חלק אינטגרלי מפיצה איטלקית אמיתית.

 

ההבדלים בין פיצה נפוליטנה ופיצה מרגריטה

אם בהיסטוריה עסקינן, במאה ה-18 חלה התפתחות בתחום הפיצה כאשר מלכת נאפולי, מריה קרולינה, דרשה שיבנו במטבחה תנור לבנים ייעודי להכנת פיצות. באותו זמן, הפיצה נחשבה למאכל עניים וקרולינה אילצה אצילים רמי מעמד לטעום את המאפה הפשוט.

לעומתה, מלכת איטליה מרגריטה שכיהנה בשנת 1889, הזמינה את השף הגדול ביותר להכנת פיצות כך שייהנה אותה ממיטב יצירותיו. השילוב המוכר של פיצה על בסיס מוצרלה ובשילוב בזיליקום מצא חן בעיני המלכה והוא נרשם על שמה – פיצה מרגריטה.

 

דוכן פיצה לאירועים – העדפה קולינרית גורפת

חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים המשווקת דוכני מזון, עמדה על רמת הפופולריות הגבוהה של דוכני הפיצה והיא מציעה כיום קונספט מקורי להגשת פיצה היישר מטאבון אותנטי. החוויה הלוהטת של הכנת הפיצה לעיני הסועדים והגשה של מנה מבעבעת בצלחות הגשה בהתאמה שאישית – הוכיחה את עצמה כסיפור הצלחה והיא מהווה בחירה אולטימטיבית לאירועים המארחים ילדים, נוער, מבוגרים או משלבים את כל הקהלים יחד.

 

דוכן פיצות של כיפלנד – קולינריה בלתי מתפשרת

חברת כיפלנד כספקית מובילה של דוכני פיצות לאירועים רואה ערך רב באפיית מאפי פיצה ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על מרכיבי הבצק, איכות הגבינה וטריות התוספות ממש כמו בנאפולי.

הבצק נעשה על ידי אנשי מקצוע מובילים וחימום המנה מתבצע במקום האירוע לעיני המוזמנים, כך שהחוויה מתרחבת ומתחילה עוד קודם לאכילת המנה בפועל – בצפייה בצוות האופים האלופים.

 

דוכן פיצה לאירוע שלכם – מה הוא כולל?

דוכן פיצות מבית כיפלנד הוא מיני פיצרייה וכולל כל מה שחשוב כדי לייצר חוויית פיצה מושלמת:

  • טאבון גדול
  • דוכן הגשה מרשים ואסתטי לאורך כל זמן האירוע
  • כלי הגשה חד פעמיים
  • תבלינים ותוספות: אורגנו, שום, צ'ילי חריף, תבלין לפיצה, זיתים, בצל, פטריות, חציל, בטטה, עגבניות, גמבה, פטריות, חלפיניו, תירס וגבינת פטה
  • אנשי צוות לתפעול הדוכן באופן מלא כולל הכנה והגשה מקצועית
  • תוספות מיוחדות: רוטב זיתים, רוטב עגבניות, רוטב פסטו, רוטב פלפל חריף, רוטב שום איולי, רוטב בזיליקום ועוד

 

פיצה שוקולד? יאמי!

רוצים לשבור את המיתוס שפיצה היא מאפה מלוח? כיפלנד מציעה דוכן פיצות שוקולד אטרקטיבי עם ציפוי עשיר ותוספות איכותיות כמו שוקולד צ'יפס, שברי שוקולד, שברי מקופלת, סוכריות ועוד לחוויה מתוקה בלי להפסיד את הפופולריות של הפיצה המקורית. כך אתם יוצרים מנעד טעמים עשיר ומפתיע, עם זאת, פיצה שוקולד לא מומלצת לקהל שמרני מדי או לשומרי המשקל מביננו…

מהירות. שירותיות. מקצועיות

אנשי הצוות של כיפלנד – אטרקציות לאירועים מיומנים בהכנה מהירה של פיצות באירועים גם בסדרי גודל נרחבים. הם מקצועיים במתן שירות מותאם אישית לסוג הקהל באירוע ועושים את עבודתם לשביעות רצון מלאה של מזמיני האירוע, מניסיון.

 

אילו עוד דוכני מזון מתכתבים עם דוכן פיצות לאירועים?

מומחי כיפלנד מעניקים ייעוץ הפקה מקצועי לבעלי אירועים. חלק מהשאלות הנפוצות עוסק בהרכבת תפריט מנצח לאירועים משלל סוגים. לדברי מומחי החברה דוכן פיצות מתכתב היטב עם מנות נוספות בסגנון איטלקי וסלטים המשלבים גבינות ולחמים. תוכלו לשכור דוכני פוקאצ'ות טריות ודוכני מוקרמים (תפוחי אדמה ופסטות לפי דרישה).

מומלץ לשלב בר מתוקים כמנה אחרונה שיכלול מנה חמה ומנה קרה כך לדוגמה דוכן שייקים ודוכן צ'ורוס מתוק, או דוכן גלידה אמריקאית לצד דוכן וופל בלגי. שילובים אלו נחלו הצלחה באירועים רבים ועונים על טעמם של רוב הקהלים באירועים מסוגים שונים.

 

דוכן צ'יפס קריספי במיוחד

כיפלנד מציעה לשלב עם דוכן פיצה – דוכן צ'יפס כדי להשלים את קונספט המזון המהיר ולייצר מענה לסועדים בכל גיל. הדוכן כולל רטבים נלווים כמו רוטב שום, קטשופ, מיונז, חרדל ועוד. הצ'יפס מוגש בתוך קונוס נוח לאחיזה ומטוגן במקום בצורה אסתטית ומקצועית.

 

דוכן מרקים מפנק

חוגגים אירוע חורף? אל תפספסו! לצד דוכן פיצות עשיר, הציבו בר מרקים חם עם תוספות כמו קרוטונים, שקדי מרק וסלייסים של לחמים. דוכן של מספר סוגי מרקים יאפשר לת קונטרה בריאה לפיצה, תרחיב את אופציות הבחירה למוזמנים ובעיקר– תחמם את האווירה.

המרקים לבחירה מהמטבח המגוון של כיפלנד כוללים: מרק בצל, מרק בטטה, מרק ירקות ועוד. מומלץ לבחור במספר מרקים על מנת לענות על מה יותר העדפות של משתתפים.

 

דוכן פופקורן

רוצים ללכת על קונספט קליל? חוגגים אירוע בהשתתפות ילדים? אין כמו הריח וקול ההתבקעות של גרעיני התירס כשהם הופכים לפופקורן! כיפלנד מציע דוכן פופקורן אותנטי והגשה אסתטית במיוחד של מנות טריות בתוספת מלח בקונוס מתאים.

 

כיפלנד – דוכן פיצות אטרקטיבי שכולם אוהבים

חברת כיפלנד מספקת מעטפת קולינרית משובחת למפיקי אירועים ובתוכה דוכן פיצות מהטאבון אותו ניתן להזמין בנפרד או כחלק מתפריט עשיר המוגש בסגנון דוכנים. בעזרת מומחי ההפקה של כיפלנד תוכלו לגבש מתחם קולינרי ייחודי לסגנון האירוע שלכם ובהתאמה מדויקת לקהל היעד כולל התחשבות בבעלי רגישויות ובבעלי אורח חיים צמחוני/טבעוני/דיאטטי. בנוסף, חשוב לדעת כי חברת כיפלנד מהווה וואן טופשופ לכל הנדרש לעריכת אירוע מושלם: החל מפעילויות אטרקטיביות, מתנפחים, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ולא כלה בציוד ובדוכני מזון שמוקעים. השכרת דוכן פיצות כולל טאבון, דוכן מעוצב, כלי הגשה אקסקלוסיביים ואיש צוות או מספר אנשי צוות מיומנים מאוד.

איטליה זה כאן - דוכן פיצות מפנק באמת כמו בנאפולי
איטליה זה כאן – דוכן פיצות מפנק באמת כמו בנאפולי