למרות המיתוס כי דוכני מזון לאירוע הם חלק מקונספט פשוט/ילדותי, הטרנדים החדשים בעולם האירועים מספרים אחרת. אירועי יוקרה עסקיים ואירועי חברה מהסוג המושקע בחורף 2024 משתמשים בדוכני מזון בעיצוב יפהפה כחלק אינטגרלי ממצעד קולינרי רב רושם. כאן תוכלו לעשות שימוש במנות מעוררות תיאבון, פירות העונה ומשקאות אהובים. מוזמנים ללמוד על סוגי דוכני המזון שנכנסו לשגרת התכנון של אירועים מכל סוג לצד השפעתם על סגנון האירוע ועל האווירה בו. דוכני מזון ומה שהם מספרים על האירוע שלכם – כל מה שרציתם לדעת.

 

מעצבים אווירה באמצעות דוכני מזון

אם בעבר התבנית הברורה לניהול אירוע כללה סעודה בעלת מספר מנות סביב שולחנות ערוכים, היום המוטיב הטרנדי להגשת מזון באירועים כולל ברבות מהפעמים – דוכני אוכל מרשימים. ההגשה האישית לצד יכולות הבחירה הנרחבות גורמות לאירוע לקבל מימד אישי יותר ומאפשרות מבחר ומרחב גדול יותר לכל משתתף.

נוסף ליכולות הגשה מקוריות, דוכני המזון מסייעים לבעלי אירוע להשתמש בשפה העיצובית גם בתחום הקולינרי ולחזק את אמירת האירוע בתחום הגסטרונומי. שימו לב לסוגי דוכני המזון ולהשפעה שלהם על סגנון האירוע. אל תשכחו, עיצוב האווירה בידיים שלכם!

 

דוכני מזון יוקרתיים לאירוע בקו אלגנטי

אירוע אלגנטי הוא אירוע שמייצג קו מכובד, אצילי ורב רושם. אירוע בסגנון יוקרתי חיוני עבור אירועים לבעלי עסקים מתקדמים, אירוע ללקוחות בתחומים מובילים ואירועי חברה לבעלי משרות בכירות. אירועים בסגנון אלגנטי לחלוטין מתאימים גם לזירה הפרטית ויהוו את האפשרות האולטימטיבית לחתונה או אירועים משפחתיים נוספים בהם מתארחים משתתפים הרגילים לסטנדרטים גבוהים.

באמצעות דוכני מזון ברמת הפקה גבוהה בשילוב אלמנטים בקו חלק ושימוש במוצרי עיצוב בסגנון יוקרתי, ניתן "להנדס" אווירה ולייצר מתחם קולינרי מפנק ועתיר רושם. שימוש בצבעים מטאליים, תאורה מדויקת וגופי תאורה התואמים את הקונספט. פינת דוכני המזון תשדר את האמירה הרצויה ותספק לאורחים חוויה טובה יותר כי כידוע, טעם המנות שאנו מגישים מושפע הרבה ממראה עיניים.

 

דוכני מזון צבעוניים לאירוע יום הולדת

בניגוד לעיצוב אירוע יוקרתי, אירוע יום הולדת לילדים חייב לענות על קווי עיצוב שונים לחלוטין. כאן נשים דגש על צבעוניות, התאמה לתחומי העניין של חתן/כלת יום ההולדת והתאמה לגיל קהל היעד של המוזמנים. במידה ומדובר באירוע הכולל בעיקר צעירים, ניתן להשתמש בדוכני מזון בסגנון שוק או בדוכנים השואבים השראה מדמות אהובה.

גם את המנות בעצמן חשוב "לשווק" באמצעות כלי הגשה מקוריים: קונוסים, צלחות ממותגות, מארזים מצוירים ושילוב של הפתעות וממתקים.

כאשר אתם מעצבים אירוע יום הולדת חשוב להקדיש מתחם מיוחד לדוכני המזון. תוכלו להגדיר לפי גובה התקציב באילו אמצעים את מקשטים את הדוכנים. תוכלו לשדרג חזית כל דוכן באמצעות הדפסה של לוגו האירוע ושם הדוכן על גבי קאפה והצמדתה לדופן הקדמית של הדוכן.

מומלץ מאוד לתלות שרשראות דגלונים ו/או בלונים במטרה לייצר אווירה של יריד ססגוני ועתיר ריגושים.

אירוע יום הולדת למבוגרים בשילוב דוכני מזון, נדרש ליצירת רושם מוקפד יותר. כאן חשוב לבחור במניפת צבעים מדויקת לעיצוב העמדות ושימוש בשפה עיצובית שתקבל ביטוי בכל חלקי האירוע החל מהפן הוויזואלי ועד לסגנון המנות ולמזכרות.

 

דוכני מזון בסגנון וינטג' ליצירת אווירה רומנטית

חולמים על אירוע באווירה רומנטית? דוכני מזון בעיצוב וינטג' הם בחירה מועדפת עבור רבים. באמצעות שימוש בעגלת תלת אופן כדוכן או בשילוב של מכונית אספנות – ניתן לייצר אמירה מפתיעה ולגרום לאורחים לחזור אחורה בזמן.

כאן נכנסת לתמונה היצירתיות שלכם והיכולת למצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ליצירת מתחם קולינרי עתיר השראה. שימו לב כי מומלץ להתאים את סוג המזון לאופי המתחם, לדוגמה: דוכני כעכים בטעם של פעם, לצד עוגות נוסטלגיה בסגנון שאהבנו ומשקאות חמים שיזכירו לאורחים עבר נשכח.

ניתן להשתמש בחביות יין, בכלי הגשה מעץ בעיבוד גס ובאלמנטים נוספים ליצירת מראה עתיק או כפרי לפי טעמכם האישי.

כך תיצרו חוויה קולינרית שהיא הרבה מעבר למנה כזו או אחרת. חוויה שמספרת סיפור ומשתפת את האורחים בהווי חברתי/גסטרונומי מתקופות מוקדמות בהיסטוריה.

 

דוכני מזון ממותגים לאירוע עסקי באווירה מקצועית

אירועים עסקיים נועדו כדי לענות על מטרות שונות כולל חשיפת העסק לקהל לקוחות רחב יותר ושמירה על מעגל לקוחות קיים. כאן נרצה לגייס את הסגולות הקולינריות עבורנו ולהשתמש באוכל כאמצעי לחיבור ולהעברת מסרים. מומלץ מאוד למתג הן את הדוכנים עצמן והן את כלי ההגשה. כאן יהיו בעלי עסקים שיגיעו עד לרזולוציות של מיתוג המנות בעצמן כדי שכל משתתף האירוע יקלוט את המסר הויזואלי ואת הסבטקסט אותו מעוניין העסק להעביר.

שוב להדגיש כי רמת אסתטיקה גבוהה לצד דיוק במסרים הוויזואליים ישפיעו רבות על עיצוב התודעה של הנוכחים באירוע. הקפידו על שפה עיצובית התואמת את מטרות העסק ואת קהל היעד וכן העדיפו להציב דוכני מזון מגוון במטרה לענות על העדפות אורחים רבים ככל האפשר.

 

דוכני מזון בעיצוב אישי לאירועי בת מצווה מושקעים

דוכני מזון הם קלף מנצח באירועי בת מצווה. הם מתאימים לאירוח של כל הגילאים ומאפשרים ארוחה בתנאים מפנקים ובסגנון קליל המתאים גם לילדות ונערות צעירות. כאן תוכלו לשלב בין דוכני מזון הכוללים מנות יוקרה לדוכני מזון עם מנות ילדים במטרה לענות על צרכי כלל המוזמנים.

תוכלו לערוך דוכני מזון כמנות פתיחה, עמדות אוכל של מנות עיקריות ובר מתוקים נפרד – זאת כדי לייצר תפריט מפנק לאורך כל האירוע עבור מוזמנים בשלל גילאים.

 

דוכני מזון שמספרים סיפור להטמעת זהות מותג

בעידן של היום בו עסקים נדרשים לייצר אמירה ייחודית ולמקד את השירות שלהם ואת קהל היעד עד לרזולוציות הגבוהות ביותר, חשוב שהאירוע שלכם יספר סיפור ויאפשר לאורחים להתרשם מאופי העסק ברמה האישית ולהבין איך יוכלו להיתרם ממנו. כאן נכנסים לתמונה דוכני מזון בעיצוב יוצא דופן ובמיתוג המספר את סיפורו של העסק באופן מקצועי ומביא את האמירה הייחודית שלו בצורה חדה וברורה.

כך לדוגמה עסק לשיווק משחקים יכול להביא דוכני מזון המשתמשים בכללי תורת המשחקים בעיצוב ובסגנון המזון, זאת כדי לבטא סיפור של יצירתיות, אסטרטגיה חכמה ומקצועיות.

 

דוכני מזון בשילוב אטרקציות לאירוע מסעיר למתבגרים

אירוע למתבגרים דורש תכנון מיטבי על מנת לייצר מענה נכון למצבור האנרגיות והטמפרמנט ולצורך בריגוש ובתוכנית אינטנסיבית. כאן נמליץ על שילוב של דוכני מזון כאטרקציות לאירועים במבחר וריאציות: מפלי שוקולד, מכשירי ימבמבם, פופקורן ומאכלים בסגנון יריד לצד מתחמי אטרקציות נוספים כמו: מתחם מתנפחים, עמדות מולטימדיה ועוד. תוכלו לחבר בין המתחמים ולייצר שטחי פעילות וקולינריה משולבים להעצמת החוויה.

 

כיפלנד – דוכני מזון לאירועים שמעצבים אווירה

המומחים הקולינריים של כיפלנד רגילים לקבל פניות בנוגע להתאמת דוכני מזון לסגנון ואווירה עבור מגוון אירועים. כיפלנד- כחברה מובילה לאספקת דוכני מזון מעניקה שירותי ייעוץ לצורך בחירה מושלמת של סוג הדוכנים ותפריט אידיאלי לכל סוג אירוע זאת לצד התאמת אטרקציות נוספות להשלמת החוויה. לייעוץ וקבלת הכוונה לאירוע קולינרי מושלם, צרו קשר עכשיו עם כיפלנד לשיחת ייעוץ חינמית עם מומחה בתחום.

הדרך אל הלב עוברת דרך הקיבה - דוכני אוכל לאירועים שמחממים אווירה
הדרך אל הלב עוברת דרך הקיבה – דוכני אוכל לאירועים שמחממים אווירה