ארגון של אירוע בלתי נשכח כולל הרבה מעבר לבחירת אוכל ומקום – חשוב להצליח לייצר חוויה ייחודית, מרעננת ומעניינת לאורחים שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא לשכור עמדות מולטימדיה. אלה יכולות להציע מגוון רחב של פעילויות אינטראקטיביות שישאירו רושם על האורחים. במדריך זה נספק לכם מידע על סוגים של עמדות אלה, היתרונות הרבים שלהן באירועים ודברים נוספים.

סימולטור אופנוע

אם אתם בוחרים עמדות מולטימדיה באירוע שלכם, כדאי לכם לשקול להוסיף סימולטור אופנוע. הוא יכול לספק חוויה סוחפת עבור כל האורחים, ולאפשר לאנשים להרגיש את האדרנלין של רכיבה על אופנוע מבלי לעזוב את מקום האירוע. זאת יכולה להיות חוויה מציאותית מאוד באמצעות הרקע שמוקרן ותחושת הנסיעה, ומדובר בדרך להוסיף אלמנט של ריגוש לאירוע שלכם.

מכונת פטיש כוח

כילדים היינו עושים המון משחקי הורדות ידיים לראות מי הכי חזק. מכונת פטיש כוח עושה את זה קל עבורכם- ובאמצעותה ניתן לבדוק את החוזק שלכם על ידי מכה בפטיש ומדידת העוצמה. מדובר במכונה שמספקת בידור מהיר וקליל ותגרום לכולם לרצות להוכיח את עצמם. אפשר למצוא מכונה כזו להשכרה בין אטרקציות לבר מצווה אצל כיפלנד – אטרקציות לאירועים.

מכונת אגרוף

עוד אופציה פופולרית של עמדות מולטימדיה היא מכונת אגרוף שמשלבת בין אתלטיות לבין בידור. האורחים יאותגרו עם ההתנסות בהתאבקות עם המכונה ויוכלו להתאמן על הכוח והמהירות שלהם. המכונה הזו מספקת לא רק הנאה, אלא גם הזדמנות להוציא אנרגיה ולשחרר מתח שהאורחים צברו במהלך היום.

מכונות ארקייד

בין אם מדובר בדבר נוסטלגי שאתם זוכרים כילדים או במכונות חדשות שלא נתקלתם בהן מעולם – עדיין מדובר בחוויה ייחודית וכיפית שמעניקה שעות של הנאה. עם מגוון משחקים לבחירה, האורחים באירוע יוכלו לנווט בין כל האפשרויות ולגלות אתגרים ישנים וחדשים כאחד. מדובר גם בדרך נהדרת ושובת לב לשדרג את האווירה באירוע.

משחק כדורסל אלקטרוני

כולם מכירים את משחק הכדורסל הקלאסי, אבל האם ידעתם שבין עמדות מולטימדיה תוכלו למצוא גם משחק כדורסל אלקטרוני? זאת דרך לקחת את המשחק הקלאסי ולהוסיף לו טוויסט עדכני. עם המשחק הזה האורחים בעצם יוכלו להציג את כישורי הכדורסל ולפגוע בסל בזירה הווירטואלית. מדובר במשחק דינמי, קצבי ותחרותי שיבטיח מצד האורחים השתתפות פעילה וייצר חוויה מרתקת גם לשחקנים הפעילים, וגם לצופים במשחק שיכולים לעודד מהצד.

שטיח ריקוד JUST DANCE

אחת האופציות האהובות ביותר של משחקי מולטימדיה אינטראקטיביים שמתאימים לכולם הוא שטיח הריקוד שמאפשר לכם להציג את צעדי הריקוד שלכם בהתאם להוראות המשחק. מדובר גם במשחק תחרותי שמעלה את האדרנלין, גם במשחק שמצריך מיומנות וגם באפשרות לרקוד ולכייף. כולם נהנים ממנו והוא מגיע ברמות משתנות כך שאפשר להתאים אותו אל קהל האורחים שמגיע. אין כמו משחק JUST DANCE בכדי להשתחרר וליהנות באירוע, לכן אם אתם מחפשים אטרקציות לבת מצווה מדובר באחת מושלמת!

עמדת מציאות מדומה VR

באמצעות משקפת ומחשב אתם יכולים להיות בעולם אחר לגמרי- שירגיש לכם אמיתי. מציאות מדומה VR לוקחת את המשתתפים למסע מעבר למציאות והעמדה הזו יכולה להציע לכם חוויה סוחפת וייחודית. מעולמות פנטזיה עם הרפתקאות מרגשות ועד סיור וירטואלי מציאותי ברחבי כדור הארץ – מציאות מדומה יכולה לספק מגוון רחב של אופציות לחוויות שעונות על תחומי עניין שונים. מדובר בשדרוג רציני של אירוע, לא משנה מה סוגו!

גיטר הירו

המשחר גיטר הירו (Guitar Hero) עבר המון התפתחויות לאורך השנים וכיום הוא אחד מהמשחקים האינטראקטיביים האהובים ביותר. עם המשחק הזה אתם יכולים להפוך לכוכבי רוק לערב אחד! האורחים באירוע יוכלו להפגין את הכישרון המוזיקלי שלהם לצד שירים פופולריים ומקפיצים. כך נוצרת חוויה אינטראקטיבית ומהנה שאנשים לרוב לא חווים בשגרה. אז אם אתם אוהבים מוזיקה, זאת דרך לשלב אותה בחגיגה עם עמדות מולטימדיה של גיטר הירו.

סימולטור סקייטבורד

עולם הסקייט הוא מפואר ומדובר בתת תרבות שלמה. לכן לא מפתיע שסימולטור סקייטבורד מושך אליו כל כך הרבה אנשים סקרנים! באמצעות הסימולטור הזה אפשר לחוות את הריגוש שבגלישה בסקייטבורד אבל בסביבה מבוקרת שלא תגרום לכם ליפול…עם אתגרים ריאליסטיים ולמידה של תנועות מיוחדות תוכלו לנסות את הספורט הזה וליהנות כראוי.

סימולטור מרוצי מכוניות

עוד סימולטור שאנשים נהנים ממנו הוא סימולטור של מרוץ מכוניות. מדובר בחוויה מלהיבה בה אפשר להתיישב במושב הנהג ולנווט בין מסלולי מרוץ ווירטואליים, ללא סיכון והשלכות. תרגישו איך זה להיות נהג מרוצים לשעה אחת ולנסוע הכי מהר שאפשר.

עמדות מולטימדיה להקרנה

עמדות מולטימדיה משמשות לא רק למשחקים, אלא ניתן גם להקים אותן לצורך הקרנה של תכנים שונים. זה מאפשר לכם כמארגני האירוע להשתמש ביצירתיות שלכם ולהתאים אישית את התוכן למה שאתם רוצים להעביר. הנה כמה דוגמאות למה ניתן להקרין:

  1. לוגו ומיתוג אירוע: אם מדובר באירוע עסקי, אפשר להקרין על המסכים לוגואים אינטראקטיביים, סרטוני תדמית ועוד.
  1. מידע בנוגע לאירוע: רוצים שכולם יידעו בדיוק מה קורה מתי? אפשר להקרין לוח זמנים של האירוע וכל מידע חשוב אחר.
  1. סרטונים או מצגת מותאמים: אם מדובר באירוע יום הולדת, בר מצווה או חתונה ניתן להקרין על מסכים של עמדות מולטימדיה סרטונים או מצגות של תמונות שהוכנו במיוחד לקראת החגיגה. 

למה כדאי לבחור עמדות מולטימדיה לאירוע?

אנחנו נמצאים במאה ה-21 וזה עידן הטכנולוגיה, ולמרות שהבאת הופעה או מתנפחים זה כיף- לפעמים זה לא יתאים לכל האורחים או יהיה מונוטוני מדי. כשאתם בוחרים לשלב עמדות מולטימדיה אתם בעצם משדרגים את החוויה והופכים אותה לבלתי נשכחת, ייחודית ומותאמת. כולם יכולים ליהנות מעמדות אלה, וזה גם מחבר בין האנשים לאירוע, וגם בין האורחים השונים. 

לאילו אירועים מתאימות עמדות מולטימדיה?

עמדות מולטימדיה מתאימות למגוון רחב של אירועים, הנה כמה דוגמאות:

  1. ימי הולדת: אם אתם חוגגים יום הולדת לילד, ילדה או לאנשים בוגרים- מדובר בשדרוג כיפי שייזכר לאורך זמן.
  1. אירועים וכנסים מקצועיים: באמצעות עמדות מולטימדיה פרקטיות ואופציה להפוגה תוכלו להשאיר רושם על כל באי הכנס.
  1. אירועים קהילתיים: צרו מעורבות עם הקהילה שלכם באמצעות משחקים כיפיים שיטפחו תחושה של חיבור וביחד בין כולם.

לסיכום 

שילוב של עמדות מולטימדיה באירוע שלכם יוסיף רובד של ריגוש, כיף ותחרותיות לחגיגה, מה שיערב את המשתתפים ויוביל להנאה מרובה. ניתן לבחור עמדה אחת או לשלב בין כמה למקסימום חווייתיות!

יצירת חוויה קסומה: שילוב עמדות מולטימדיה באירוע שלך