לתכנן אירוע זה לא דבר פשוט. צריך לסגור מקום, אוכל, מוזיקה ודברים נוספים כדי להפוך את האירוע למושלם. אחד מהדברים שגם צריך לתכנן מראש הוא אטרקציות שיתאימו לקהל היעד וישדרגו את המאורע. אז אנחנו פה בשביל להקל עליכם, ולהמליץ לכם על אטרקציה מושלמת – תחנות בידור אינטראקטיביות. יש להן הרבה מאוד יתרונות ובמאמר זה נספר לכם על כל אלה, ונענה על שאלות נוספות.  

מה זה תחנות בידור אינטראקטיביות? 

רגע, אז מה זה בעצם אומר? תחנות בידור אינטראקטיביות הן עמדות חוויה ומשחק שמאפשרות לאורחים לייצר אינטראקציה, לתקשר וליצור מעורבות עם העמדה בדרכים שונות. לדוגמה, משחק שמצריך הפעלה עם הידיים הוא משחק אינטראקטיבי. זה בניגוד לבידור בו אנחנו פאסיביים, ורק צופים בו מהצד ללא התערבות.

למה כדאי לשלב תחנות בידור אינטראקטיביות באירוע שלכם?

השילוב של תחנות בידור אינטראקטיביות הוא לא סתם טרנד חולף, אלא מדובר בדרך לייצר מהאירוע חוויה בלתי נשכחת. בעולם כיום יש לנו כל כך הרבה הסחות דעת, ותחנות בידור כאלה יכולות לייצר הפסקה מרעננת. בניגוד לצורות הבידור הרגילות שלנו, שכוללות לרוב בהייה במסך, בעמדות אלה אנו משתמשים במגוון חושים שונים, כך שאפשר להשיג חוויות סוחפות שימשכו תשומת לב ויובילו להנאה רבה. בנוסף לשבירת השגרה וליצירת אירוע מיוחד ומהנה, תחנות בידור אינטראקטיביות גם מעודדות אורחים לייצר אינטראקציה אחד עם השני, דבר שיכול להיות מעולה כשרוצים לגבש אנשי צוות, לייצר הזדמנויות לנטוורקינג או לצורך חיזוק מערכות יחסים קרובות בין אנשים.

באיזה אירועים כדאי לשלב תחנת בידור אינטראקטיבית?

תחנות בידור אינטראקטיביות יכולות להתאים למגוון רחב של אירועים שונים, לדוגמה:

  1. אירועים עסקיים: בין אם זה כנס גדול או אירוע גיבוש צוות, מדובר בדרך להוסיף אדרנלין לאירוע.
  1. חתונות: כיום יש אנשים רבים שמחפשים דרכים לפלפל את החתונה שלהם שלא תיראה כמו כל חתונה אחרת. לכן הם בוחרים לשלב עמדות בידור שונות שיגרמו לאורחים ליהנות.
  1. אירועי סיום שנה: אין כמו עמדות בידור כדי להפוך את המסיבה לחגיגית עוד יותר!
  1. ימי הולדת: בין אם אתם בוחרים אטרקציות לבת מצווה ובין אם אתם חוגגים יום הולדת 18 לבן הבכור- מדובר בחוויה מהנה לכל הגילאים.

איך להתאים בין עמדות הבידור לאירוע?

חשוב מאוד להתאים בין תחנות הבידור לאירוע הספציפי. כדי לעשות את זה כמו שצריך, נדרשים מכם מספר דברים:

  1. הבינו את מטרת האירוע: האם מדובר באירוע שנטו מכוון להנאת האורחים או שיש ערך מוסף מסוים אחר? כך תוכלו להתאים את תחנת הבידור הנכונה.
  1. גיל האורחים: יש תחנות בידור שמתאימות בתור אטרקציות לבר מצווה וכאלה שיתאימו למבוגרים. קיימות גם כאלה שרלוונטיות לכל הגילאים, אבל בכל מקרה חשוב לבצע תחקיר מקדים כדי להבטיח התאמה מושלמת.
  1. מיקום האירוע: תחנות בידור אינטראקטיביות יכולות להיות קטנות וקומפקטיות כך שהן יתאימו לחלל סגור, או גדולות ומשודרגות יותר שיכולות להיות מוקמות רק בשטח גדול בחוץ. חשוב גם לבדוק איזה מהן מצריכות חשמל ואיזה הן אלחוטיות ולוודא שיש לכם את התשתיות לכך.
  1. העדפות קהל היעד וחתן/כלת החגיגה: יש הרבה מאוד סוגים של תחנות בידור אינטראקטיביות וכדאי לבחור את אלה שהכי יהדהדו עם הצרכים, הטעם וההעדפות של האורחים. לדוגמה, אם מדובר בנערים שנהנים מספורט – כדורסל אלקטרוני או סימולטור סקייטבורד יכולים להיות מעולים.
  1. מספר האנשים: אם יש לכם הרבה מאוד אורחים כדאי לבחור בכמה תחנות בידור, ואולי לשלב גם כאלה שאפשר לשחק בהן בקבוצות.
  1. סוג האירוע: אם מדובר באירוע מעונב יותר, לדוגמה אירוע עסקי, כדאי ללכת על אופציות אלגנטיות יותר של תחנות בידור אינטראקטיביות כמו מציאות מדומה. 

סוגים של תחנות בידור אינטראקטיבי

כדי לבחור איזה סוג של תחנת בידור אינטראקטיבית אתם רוצים, צריך שתדעו איזה סוגים ישנם! הנה כמה דוגמאות לתחנות בידור פופולריות וכיפיות במיוחד שתוכלו לבחור מביניהן:

סימולטורים

סימולטורים יכולים להציע חוויה מלהיבה וסוחפת, שמלווה את כל החושים. קיימים סימולטורים של מרוצי מכוניות לכל חובבי המהירות שיוכלו לנסוע ב-200 קמ״ש בלי להסתכן ובלי ההשלכות. יש סימולטורים לטיסה שיעזרו לכם להיות טייסים ליום אחד. תוכלו למצוא גם סימולטורים של אופנוע, סקייטבורד ועוד. כל אלה יכולות לספק מנה הגונה של אדרנלין, והן אידיאליות לאירועי חברה, ימי הולדת ופעילויות גיבוש. אפשר להשכיר עמדות אלה אצל כיפלנד – אטרקציות לאירועים.

עמדת מציאות מדומה

בשנים האחרונות טרנד המציאות המדומה צבר תאוצה. כל מי שמרכיב את המשקפת נדהם ממה שהוא חווה, ומדובר באחת התחנות שתמיד יש בהן הכי הרבה תור. מציאות מדומה יכולה לפתוח לכם את הדלת לעולם של אפשרויות בלתי מוגבלות שמרגישות ממש ריאליסטיות. אם זה משחקים אינטראקטיביים שמשתמשים בחיישני תנועה כדי לקלוט את כל הגוף שלכם, או סרטונים מהחלל שהופכים אתכם לאסטרונאוטים חובבים- אין כמו מציאות מדומה כדי לספק הזדמנות לאורחים באירוע לברוח לרגע מהמציאות ולצאת למסע וירטואלי שישאיר רושם לאורך זמן.

מכונות ארקייד

יש שגדלו על מכונות ארקייד, ויש שגילו אותן רק מאוחר יותר, אבל אין ספק שמדובר בצורת בילוי כיפית במיוחד שיכולה לפנות לקהל רחב. אפשר למצוא מכונות ארקייד עם משחקי וידאו קלאסיים כמו פאקמן או משחקי אגרוף, כאלה שמפעילות גם את המיומנויות וגם את המזל. מדובר בתחנות בידור רב תכליתיות שיכולות להתאים לכל האירועים.

מראת סלפי

חשוב מאוד להצליח לשמר זיכרונות מאירועים שונים, ואיזה דרך טובה יותר יש מתמונות שמתעדות את האירוע? למזלכם זה לא צריך להיות משעמם – כיום קיימות מראות סלפי שמאפשרות לאורחים לצלם את עצמם באופן אינטראקטיבי וכיפי. אפשר להתאים את הפילטר, להוסיף פיצ׳רים שונים ועוד, וכך לייצר תמונות כיפיות שיישארו להרבה זמן.

הוקי אוויר

רוצים להוסיף אטרקציה כיפית למסיבת יום הולדת? לא צריך להסתפק רק בהשכרת מתנפחים. אתם יכולים להוסיף עמדת הוקי אוויר שיכולה לספק רגעים ארוכים של הנאה עבור האורחים שלכם. מדובר במשחק מהיר, דינמי ומלא אדרנלין שכולם אוהבים להתנסות בו. אפשר לערוך אפילו טורניר כשהמנצח בסוף זוכה בפרס!

לסיכום

כשאתם מחפשים אטרקציות לאירועים כדאי לכם לשקול לשכור עמדת בידור אינטראקטיבית, או לשלב אפילו בין כמה שונות למקסימום הנאה. הן יכולות להתאים להרבה מאוד סוגים של אירועים ולקהל מגוון. באמצעותן תוכלו לייצר חוויה מרגשת, מעניינת וסוחפת שתרים את האירוע שלכם רמה אחת למעלה.

אטרקציות לאירועים: תחנות בידור אינטראקטיביות לאורחים

Leave A Reply