פינות זולה הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מפתרונות הישיבה באירועי חוץ ופנים רבים. בין אם אתם מתכננים אירוע משפחתי מצומצם ובין אם אתם אחראים על ארגון אירוע חברתי גדול – חשוב שתבינו כיצד ניתן לשנע בקלות ובזול מערכות ישיבה אלטרנטיביות. שינוע פינות זולה – כל מה שרציתם לדעת לקראת האירוע הבא.
החלק הלוגיסטי בהפקת אירועים
עד שלא מפיקים אירוע לא ניתן לדעת באמת מה כולל הטייטל הזה של "מפיק אירועים". כשאנחנו מגיעים לחתונה, אירוע חברה או מסיבת יום הולדת בטבע – אנחנו לא מעלים בדעתנו כמה השקעה הייתה כרוכה בכל פרט באירוע כך שיספק נוחות והנאה לכל אחד מהאורחים ויענה על מטרות האירוע.
שניצלים בבר, כבלי הגברה, מיזוג אוויר, רול אפ מעוצב בכניסה – כל חלק באירוע דורש תכנון אסטרטגי, בירור על ספקים, הזמנה, תשלומים, תיאום, בקרה ושינוע.
עד שלא תארגנו אירוע בעצמכם, לא תדמיינו כמה שעות הושקעו רק בגיבוש הקונספט של האירוע או בתקשורת עם ספקי השירות.
אם אתם כאן איתנו, אתם בוודאי נמנים כעת על צוות שעוסק בהפקת אירוע (ייתכן גם שאתם היחידים בצוות הזה) והגעתם לצורך בפתרונות ישיבה אלטרנטיביים. בהנחה שאתם מעוניינים לשנע את הציוד לאירוע בצורה הקלה והנוחה יותר, ריכזנו כאן כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם בשינוע יעיל וזול יותר של פינות זולה לאירוע:
טיפים לשינוע חכם של פינות זולה
1. הגדירו צרכים בצורה מדויקת
בשלב הראשון אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה פינות שולה תצטרכו באירוע. שימו לב כי כל פינת זולה מורכבת לרוב מספסל (פוטון) המרופד במזרן דק ושולחן עץ נמוך. ניתן ליצור פינת זולה הכוללת 4 ספסלים סביב שולחן זולה אחד. בדקו כמה מוזמנים עתידים להגיע לאירוע ולפי נתון זה תכננו כמה פינות זולה אתם צריכים. פינות זולה יכולות למנות 1/2/3/4 ספסלים סביב כל שולחן בודד – לפי בחירתכם ולפי מידות השטח של אתר האירוע.
אם אתם משתמשים בפינות זולה רק כהשלמה למערכות ישיבה סטנדרטיות – חשוב שתבדקו מה גודל מתחם הזולה אותו תרצו ליצור וכמה ספסלים ושולחנות תצטרכו להזמין בהתאם לקונספט של מתחם זולה משלים.
2. בדקו את גודל השטח בו נערך האירוע
כהמשך לסעיף הקודם, חשוב מאוד שתמדדו במדויק את האזור בו אתם רוצים להקים מתחם פינות זולה ולפי מידות ברורות – להתאים את כמות הריהוט הנדרשת.
3. מוזילים עלויות באמצעות שינוע עצמאי
במידה ואתם עורכים אירוע קטן ומזמינים מלאי מצומצם של פינות זולה להשכרה – אנחנו ממליצים לכם לבדוק מול חברת ההשכרה אפשרות לשינוע של הריהוט באמצעות רכב פרטי. במידה והציוד לא נכנס ברכב משפחתי גדול, מומלץ לכם שלקול לשכור רכב מסחרי כדי לשנע את פינות הזולה לאולם.
אין ספק ששינוע בכוחות עצמכם יחסוך לכם הוצאות הובלה, פירוק והתקנה, אולם חשוב שתבררו מבעוד מועד שהחברה אכן מאפשרת לבצע הובלות באופן עצמאי מנקודת איסוף או ממחסני החברה.
4. הובלות על ידי חברת השכרה
חברות המספקות ציוד לאירועים כמו פינות זולה להשכרה בדרך כלל מציעות שירות נלווה של הובלה, פריקה
הרכבה וכן פירוק ושינוע חזור בתום האירוע. עסוקים עד למעלה מהראש ומעוניינים שמישהו אחר ייקח על עצמו את האחריות לכך שההובלה תתבצע על הצד הטוב ביותר? ברוב המקרים מפיקי אירועים מעדיפים להאציל סמכויות ולשלם על הובלה חיצונית כדי לחסוך בזמן ובעלויות של השגת רכב מסחרי ונסיעה עד למחסני החברה כולל שירותי סבלות.
חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מאפשרת לכם לבחור בין הובלה עצמית לבין שירותי הובלה מקצועיים. צוות החברה המונה אנשי סיוע טכני מיומנים יבצעו עבורכם את פעולת השינוע על בצד הטוב ביותר וידאגו שהריהוט יורכב בדיוק לפי הנחיותיכם. בכל מקרה תוכלו להתייעץ עם נציגי כיפלנד לגבי האופציה המועדפת והמשתלמת עבורכם מבחינת חיסכון בזמן, בעלויות ובכוח אדם.
5. ערכו השוואת מחירים
חקרו אתרים שונים של אתרי השכרת פינות זולה שונים והשוו בין איכות השירות והעלויות כולל עלויות נלוות. לעיתים קרובות תגלו שיש פערים משמעותיים בין שירותי חברות שונות בייחוד כשמדובר בהזמנות גדולות. נסו לחפש חברות המציעות חבילות השכרה משתלמות יותר כדי לשכור פינות זולה במחיר טוב הכולל הובלה ושינוע למקום.
6. אם זה אפשרי – העדיפו לשכור פינות זולה בעונות שקטות
באופן טבעי, חברות ההשכרה עמוסת יותר בעונות החמות של השנה – בזמן אירועי הקיץ, בחגים ובהזדמנויות נוספות. במידה וזה אפשרי מבחינתכם ומבחינת האורחים באירוע – קבעו את האירוע בזמן שקט יחסית כמו בחורף או בעיתוי שאינו מהווה זמן פופולרי להשכרת פינות זולה ותוכלו להנות ממחיר אטרקטיבי יותר גם ביחס לשכירות עצמה וגם ביחס לשירותי ההובלה. ככל שתקבעו את האירוע בעונת אירועים לוהטת – סביר להניח שתשלמו יותר על הובלה ושינוע של ציוד.
7. נהלו את התקציב בצורה מתוכננת
ניהול תקציב הוא אחד מאבני הדרך בארגון אירוע העוסק גם בפרטים הקטנים כמו שכירת שולחנות וספסלי זולה. שימו לב כי כדאי לחלק את התקציב לסעיפים ולכלול בתוכו את סוגי פתרונות הישיבה השונים אותם אתם רוצים באירוע שלכם. מסגרת תקציב ברורה תספק לכם מידע בנוגע ליכולות הפיננסיות שלכם בהשקעה בשירותי הובלה חיצוניים ומנגד, במקרה שאתם מצומצמים מבחנה תקציבית, תוביל אתכם למציאת פתרונות יצירתיים וזולים יותר לצורך שינוע הריהוט לאולם האירוע (תמיד תוכלו לגלות שיש לכם חבר שחייב לכם טובה ויש לו רכב מסחרי גדול על מנת לגייס אותו למטרה – הכל בהתאם ליכולות ולאפשרויות הכלכליות שלכם לקראת אירוע).
8. וודאו שהשינוע מתבצע בצורה בטיחותית ובהגנה על הציוד
כשאתם מבצעים שינוע עצמאי חשוב שתסכמו עם חברת ההובלה על אריזה איכותית של הריהוט לפני ההובלה. בצורה כזאת תימנעו מכשלי בטיחות ונזק לרהיטים. בנוסף, בדקו בחוזה מי אחראי על נזקים שאירעו במהלך ההובלה.
9. הקפידו על הובלת הרהיטים מקום מוקדם ככל האפשר
מניסיון, הפקת אירוע היא משימה הכוללת בלת"מים רבים, גם בתחום הובלת הציוד למקום. ככל שהדבר תלוי בכם, סכמו עם חברת ההובלה או הובילו בעצמכם את הרהיטים אל מקום האירוע במועד האפשרי המוקדם ביותר, זאת כדי למנוע מצב בו האורחים מגיעים ואין להם איפה לשבת. ככל שהריהוט יהיה באולם בשעה מוקדמת יותר, כך תוכלו לארגן את המקום בנחת ולפתור בעיות שונות שנוטות לצוץ דווקא ברגע האחרון.
כיפלנד – החברה המועדפת להשכרת פינות זולה כולל שירותי הובלה
חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים מתמחה באספקת ציוד מקצועי לאירועים מסוגים שונים כולל: אטרקציות לבר מצווה ולבת מצווה, דוכני מזון, מתנפחים ופינות זולה. בנוסף לריהוט ברמה הגבוהה ביותר בתחזוקה מושלמת – החברה מציעה ללקוחותיה מערך הובלה על ידי אנשי צוות מיומנים – אנשי החברה ידאגו שפינות הזולה תגענה בזמן, באיכות הגבוהה ביותר כולל שירות הרכבה לפי צרכי האירוע.
חולמים על הפקת אירוע בראש שקט? חברת כיפלנד עם ניסיון של מאות אירועים – תספק לכם תחת קורת גג אחת כל מה שאתם צריכים כדי להפיק אירוע ברמה הגבוהה ביותר: אטרקציות חדשניות, קייטרינג ברמה קולינרית גבוהה במיוחד וציוד כמו שמשיות, פינות ישיבה ופתרונות מיזוג. להפקת אירוע מושלם עם כיפלנד השאירו פרטים באתר ונציג החברה יחזור אליכם מיד כשיתפנה.