חגיגת בר המצווה היא אירוע מיוחד שקורה רק פעם בחיים. מהסיבה הזו אתם בטח רוצים להפוך אותה להכי מיוחדת וכיפית שאפשר, גם עבור חתן בר המצווה וגם עבור כל האורחים שיגיעו. אחת הדרכים להשיג את המטרה הזו היא להוסיף אטרקציות לבר מצווה שישדרגו את החוויה באופן משמעותי. אז איזה סוגי אטרקציות יש? נציג בפניכם כאן כמה אטרקציות מהנות ופופולריות שיעוררו בכם השראה.

שולחנות משחק

מבין אטרקציות לבר מצווה שכולם תמיד נהנים מהן, אפשר למצוא את שולחנות המשחק. הם יכולים למשוך את האורחים בזכות האופי התחרותי אך הכיפי שלהם. שולחנות משחק יכולים לכלול כדורגל שולחן, הוקי אוויר או פינג פונג, ויש להם שלל יתרונות:

  1. מתאימים לכולם: הם מתאימים לילדים בכל הגילאים, ואפילו למבוגרים. בנוסף, גם בנים וגם בנות נהנים לשחק איתם.
  2. הם מוציאים אנרגיה: ילדים צריכים להוציא אנרגיה וזאת דרך טובה, ידידותית ובטיחותית לעשות זאת.
  3. מייצרים חוויה משותפת: המשחקים יכולים לעודד את האורחים לשחק יחדיו ובכך לייצר חוויה חברתית נעימה.

ניתן למצוא שלל שולחנות משחק אצל כיפלנד – אטרקציות לאירועים.

דוכן מציאות מדומה (VR)

הוספה של דוכני מציאות מדומה בתור אטרקציות לבר מצווה יכולה לייצר חוויה סוחפת עבור כל המשתתפים. כששמים את המשקפת על העיניים אפשר ממש להרגיש כאילו נמצאים במקום אחר לחלוטין, וזאת חוויה שלא רבים זוכים לה ביומיום- על כן האירוע הופך לייחודי וזכיר. במשחקי מציאות מדומה ניתן למצוא שלל אפשרויות, ממשחקי ספורט, דרך משחקי יצירה ועד למשחקי הרפתקאות. כך כל אחד יכול למצוא את המשחק המועדף עליו ולחקור את העולם הווירטואלי המרתק הזה. דוכני מציאות מדומה מתאימים גם בתור אטרקציות לבת מצווה!

שטיח ריקודים

מחפשים דרך לשלב בין מוזיקה וריקודים בצורה מתוחכמת יותר? לא צריך לחפש רחוק מדי – שטיח ריקודים יכול להיות מושלם. ברגע שריקודים הופכים למשחק אינטראקטיבי ותחרותי, האורחים ישתפו יותר פעולה. עם מוזיקה כיפית וקצבית, ומשטח צבעוני ומואר- שטיחי ריקוד הם מושלמים בתור אטרקציות לבר מצווה עבור ילדים מוזיקליים שאוהבים לרקוד על הביט.

דוכני מזון – גם כן אטרקציות לבר מצווה

מי אמר שאוכל לא יכול לשמש בתור אטרקציה לבר מצווה? דוכני אוכל יכולים להוסיף נדבך מעניין נוסף לחגיגת יום ההולדת, ולהציע מגוון מפתה של מאכלים טעימים. הנה כמה סוגי דוכני רחוב פופולריים שהופכים לאטרקציה של ממש:

  1. דוכן פיצה: אפשר להכין פיצות אישיות טעימות עם תוספות שונות.
  2. אוכל רחוב: שווארמה, פלאפל ושאר מאכלי רחוב אהובים ישדרגו את האירוע ויגרמו לכולם להיות שבעים.
  3. דוכני קינוחים: וופלים, קרפים ,גלידה וצ'ורוס- כל אלה ישאירו טעם של עוד.
  4. דוכן טורטיות מקסיקניות: רוצים להוסיף ניחוח אותנטי לאירוע? טורטיות מקסיקניות הן אהובות במיוחד על מתבגרים צעירים!

סימולטור אופנועים ומרוצי מכוניות

יש ריגוש רב לרכוב על אופנוע או להיות בעיצומו של מרוץ מכוניות מפואר. עם זאת, מאחר ולא מדובר בחוויות בטוחות עבור מתבגרים ובכלל, סימולטורים יכולים לספק לכם את החוויה ללא הסיכון. עם סימולטורים אפשר להעביר את הריגוש והאדרנלין, להתחרות באופן וירטואלי במרוצים ולנווט במסלולים מאתגרים. האורחים יהיו שקועים בתוך העולם המלהיב הזה ולא ירצו לעזוב את העמדה. 

מכונת אגרוף

מכונת אגרוף יכולה להוסיף המון לאירוע שלכם- היא בעצם מזמינה את האורחים לבוא לבחון את הכוח שלהם והזריזות שלהם. מדובר במכונה מאתגרת שתגרום לרבים לנסות אותה שוב ושוב כדי להשיג את השיא האישי שלהם. המכונה יכולה גם לייצר רשימת מנצחים בסוף האירוע, כל שכל אחד ירצה להגיע לראש הטבלה.

תותח קצף

אם הבר המצווה היא בחודשים החמים ואתם מקיימים את האירוע בחוץ, תותח קצף יכול להיות בחירה מושלמת עבורכם. בעצם כשיש תותח קצף אפשר לפרוס משטח בחוץ בו הילדים והילדות יכולים לשחק ולהחליק בלי להיפגע. הם יוכלו להשתמש בתותח הקצף כדי להשתטות קצת ולייצר זיכרונות משותפים בלתי נשכחים.

מיני גולף

מבין אטרקציות לבר מצווה מדובר באחת קלאסית במיוחד. מיני גולף יכול להציע עבורכם רחבת משחק שמשלבת בין כיף למיומנויות. כדי להצליח לשחק בגולף צריך להתרכז וללמוד להניע את הגוף כך שהמחבט יפגע בכדור שיגיע בדיוק ליעדו. מדובר באטרקציה שילדים לא נחשפים אליה ביומיום, כך שהיא תסקרן אותם ותייצר בילוי מהנה. גם האלמנט התחרותי של המשחק מוסיף לו ריגוש ומייצר אחווה בין כל המשתתפים.

גיטר הירו 6

חתן בר המצווה חולם להיות כוכב רוק כשיגדל? אפשר להגשים לו את החלום, אולי רק בקטנה. משחק גיטר הירו הוא משחק אינטראקטיבי בו אפשר לשחק עם גיטרת צעצוע ולנגן על פי ההוראות שניתנות על המסך. מהם היתרונות של המשחק הזה?

  1. מיומנות: המשחק דורש פיתוח מיומנות, כך שכל מי שמשחק ירצה להשתפר ולהתנסות שוב ושוב. 
  2. מוזיקה: המשחק מלווה במוזיקה שכוללת להיטים גדולים מכל הזמנים, וזה מייצר אווירה מהנה במיוחד באזור המשחק.
  3. תחרות: מדובר במשחק תחרותי שאפשר לשחק בשניים, ואתם בטח יודעים כמה ילדים אוהבים תחרות, ועוד יותר- אוהבים לנצח.
  4. פיתוח דמיון והוצאת אנרגיה: ילדים יכולים להרגיש כאילו הם כוכבי רוק אמיתיים עם גיטרה חשמלית בידיהם, ולשחק את התפקיד. זה יכול להיות מאוד מהנה ולהוציא אנרגיות.

טיפים – איך לבחור אטרקציה?

עכשיו כששמעתם על כמה אטרקציות בר מצווה מקוריות וכיפיות, איך בעצם תבחרו את האחת הנכונה? הנה כמה טיפים:

  1. התאימו בין האטרקציה לבין חתן בר המצווה ותחומי העניין שלו. אם הוא אוהב לרקוד לדוגמה, שטיח ריקוד יהיה טוב.
  2. שימו לב לכמה אורחים מגיעים, וכך תוכלו לדעת האם צריך אטרקציה שמתאימה לשימוש אישי כל פעם או אחת שמאפשרת יותר.
  3. חשבו גם על מקום האירוע. יש אטרקציות שמתאימות לחלל פנימי וכאלה שאפשר למקם רק בחוץ.
  4. לא חייבים לבחור רק אחת – אפשר לשלב גם בין כמה אטרקציות שונות.

לסיכום

אטרקציות לבר מצווה יכולות לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לחוויה נהדרת בהווה ולזיכרון מתוק בעתיד. יש שלל אטרקציות שונות שאפשר לבחור מביניהן, שכוללות משחקים אינטראקטיביים ודוכנים כאלה ואחרים. כל אלה יכולים לייצר חוויות סוחפות ומהנות שייצרו אווירה ייחודית בחגיגה. גם חתן בר המצווה, גם המשפחה וגם האורחים שיגיעו ייהנו מערב מיוחד שחוגג את נקודת הציון החשובה הזו.