לקיים אירוע בר מצווה בחורף מציב בפנינו אתגר מיוחד בשל האקלים שבחוץ, אבל כזה שלא קשה לקפץ מעליו ולקיים אירוע מדהים. כל שצריך לעשות הוא לקיים אותו במתחם סגור ומקורה, לארגן אטרקציות מעולות ומבדרות ואולי לחשוב על קונספט מקורי ומעניין. רוצים כמה רעיונות לבר מצווה בחורף? בבקשה, הנה כמה לפניכם.

אירוע עם קונספט

אירועים רבים משתמשים בנושא מעולם תוכן מסוים שהאירוע כולו סובב סביבו. הנושא יכול להיות שאול מסדרות טלוויזיה, סרטים מפורסמים, משחקי וידאו, עולמות פנטזיה – ועוד אינסוף עולמות שונים שניתן לשאוב מהם השראה. ניתן לעצב את האירוע כולו בהתבסס על הנושא הנבחר ולאפשר לאורחים להשתתף בסיפור. בר מצווה עם קונספט הוא רעיון פופולארי מאוד שרבים משתמשים בו, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לחשוב על קונספט מעולה. נסו לדבר עם חתן השמחה ולראות מה הוא אומר, אולי יש לו רעיון בקנה.

מתחמי אטרקציות מגוונים

הבידור באירוע הוא חשוב מאין כמוהו. בלי קשר לעונת השנה, כל אירוע צריך לבדר ולשעשע את המוזמנים ולגרום להם באמת ליהנות. אם כך, מזל גדול שחברת כיפלנד מתמחה בדיוק בתחום הזה. מבין האפשרויות הרבות שתוכלו לשכור מאיתנו בגזרת האטרקציות, כדאי לציין בין היתר: שולחנות משחק לאירועים, עמדות מולטימדיה, מראת סלפי, מציאות מדומה, דוכני יריד, מתקנים מתנפחים – ועוד. כדאי למקסם את עניין הבידור ולבנות מתחמי אטרקציות שלמים עם האטרקציות שאתם רוצים ובאופן כללי לשלב בין אטרקציות שונות.

מתחם מציאות מדומה

כשמחפשים רעיונות לבר מצווה בחורף, בתחום האטרקציות כדאי לציין באופן ספציפי ומיוחד את מתחם המציאות המדומה, שמאפשר לאורחים בבר מצווה לא רק לשחק, אלא ממש להרגיש את המשחק ולהישאב לתוך עולם וירטואלי יוצא דופן. זוהי חוויית משחק רב חושית ובלתי רגילה שמתאימה בפרט לאירועים שנערכים באולמות ובמיקומים בעלי קירוי.

דוכני אוכל לאירועים

אי אפשר לשכוח את האוכל – זהו אחד מהנושאים החשובים ביותר בחיינו. באירועים יש לאוכל חשיבות גדולה אף יותר והוא מהווה אלמנט בידורי לכל דבר ומחבר בין המוזמנים. כאשר מדובר ברעיונות לבר מצווה בחורף, אין כמו אוכל חם וטעים שמהווה את הבריחה המושלמת ממזג אוויר גשום ואפרורי ועושה טוב גם על הלב וגם בחיך. חברת כיפלנד תוכל לספק לכם קשת אדירה של דוכני אוכל מלוחים ומתוקים, שיותירו טעם טוב בפה במהלך האירוע ולאחריו, וגם את הצוות שיתפעל אותם.

בר מצווה חמה בחורף

להזמנה של שלל אטרקציות לבר מצווה שאתם עורכים, דברו איתנו ממש עכשיו במספר 052-8383355 ונתחיל לארגן לכם חגיגת בר מצווה בלתי נשכחת. חברת כיפלנד תוכל לספק לכם לא רק את האטרקציות אלא גם מגוון רחב של ציוד נלווה, כולל פטריות חימום, גנרטורים, מסכים, מקרנים – ועוד.

Leave A Reply