כשהמעלות בחוץ צונחות ולא מתחשק לצאת החוצה אל הקור, חשוב מאוד לפנק את האורחים שטרחו ובאו לאירוע חורף ולהציע להם עמדת מרקים מגוונת. אין כמו מרק לוהט שמחליק פנימה ומחמם מבפנים כדי להוות חוצץ בין השמחה המתפרצת באולם לבין הגשם הנוקש על החלונות. אז מהו התפריט המנצח לדוכן המרקים באירוע שלכם ואילו תוספות תשדרגנה כל מנה? אנחנו כאן עם הנחיות, טיפים וחוויות של משתתפים שיסייעו לכם בבניית בר מרקים עשיר לאירוע הבא שלכם.

 

הטרנד הטעים של אירועי החורף: עמדת מרקים מפנקת

אז מה, חוגגים חתונה? אירוסין? אירוע בת מצווה? אירועי הקיץ נחשבים לפופולאריים יותר בהתאם למזג האוויר המזמין יציאות ובילויים. החורף לעומת זאת, סגרירי וגשום, לא משכנע להוציא את האף החוצה. רבים היו מוכנים להישאר בתוך שמיכת הפוך למשך כל חודשי החורף לצד קפה ושוקולד ולהגיח החוצה עם ניצני האביב.

כאשר אתם חוגגים אירוע חורף, חשוב מאוד להקפיד על נוכחות חמימה שתגרום לאורחים שיצאו מהבית החם – להנות מחוויה כיפית ומפנקת במיוחד.

עמדת מרקים היא אטרקציה קולינרית מענגת שהטיימינג המדויק שלה הוא דווקא בחורף – אז הדודא למרק מתעורר ביתר שאת.

אם בעבר היה המרק מנה נפרדת והוגש בגרסה אחת בלבד, כיום, מקובל להציע בר מרקים מגוון כך שכל אורח יוכל לבחור מבין שלל האופציות – את המרק האהוב עליו ביותר. אז איך בונים תפריט מרקים שכל אורח ימצא בו את אשר חשקה נפשו?

 

הרכבת תפריט מרקים מושלם

מה כוללת עמדת מרקים אטרקטיבית לאירוע חורף משודרג? קודם כל, חשוב להקפיד על מבחר: מספר סוגי מרקים בסגנונות שונים שיקיפו את ההעדפות הקולינריות של רוב משתתפי האירוע.

בנוסף, חשוב לבחור במרקים בטעם ביתי המכילים מרכיבים איכותיים ביותר ונחשבים לבריאים (אם כבר אז כבר…). בנוסף, מומלץ לבחור במרקים שהוכנו בבישול ארוך על מנת לאפשר לאורחים ליהנות ממרקים משובחים במיוחד.

 

מה כולל דוכן מרקים עשיר של כיפלנד אטרקציות לאירועים?

כיפלנד – אטרקציות לאירועים, החברה המתמחה בהרכבת תפריטים קולינריים ואספקת דוכני מזון לאירועים, מגישה את תפריט המרקים המושלם לחורף מושלג. התפריט כולל מרקי איכות מקצועיים שהוכנו, תובלו והורכבו על ידי בעלי מקצוע מומחה. התפריט כולל את סוגי המרקים הבאים:

  • מרק בצל
  • מרק עגבניות
  • מרק בטטה
  • מרק אפונה
  • מרק ירקות
  • מרק תירס

התפריט העשיר והמגוון כולל מרקים בטעמים קלאסיים לצד מרקים בתיבול עז, כך שיענה על העדפותיהם הקולינריות של מרבית האורחים, כל אחד על פי טעמו. ניתן לשלב מספר מרקים מהתפריט או לבחור בר עשיר של כל סוגי המרקים.

 

התוספות

פעם ערכה חברת אסם קמפיין לשיווק שקדי מרק ובחרה בסלוגן: "המרק הוא רק תירוץ". בר התוספות העשיר של כיפלנד עונה גם הוא על משפט ממצה זה…

 

להלן פירוט התוספות לבחירה מבית כיפלנד – אטרקציות לאירועים:

  • קרוטונים במגוון טעמים
  • שקדי מרק\בצל ירוק
  • גבינה מגורדת
  • צ'ילי חריף
  • מלח גס
  • פלפל גרוס
  • צ'ילי חריף

כיפלנד מציעה שדרוג משמעותי עם סלייסים של בגטים ולחם מחמצת במגוון טעמים: זיתים שחורים/ירוקים, עגבניות מיובשות, אגוזים, בצל ועוד.

 

עובדות שחשוב לדעת

מרקי הבית של כיפלנד – אטרקציות לאירועים נעשים מחומרי גלם משובחים וטבעיים בלבד, כיפלנד אינה מקפיאה מרקים שנשארו לאחר האירוע, אלא מקפידה על רמת טריות מקסימלית. במידה ונותרו שאריות מרק הן נתרמות או נזרקות לפי העניין.

בנוסף, חברת כיפלנד רואה ערך בהתחשבות בבעלי רגישויות רכיבים תזונתיים שונים. במידה ומי מהאורחים אלרגי למוצר מסוים, ניתן לפנות לחברה על מנת לבצע התאמה של מרקים ייעודיים ללא מצרכי מזון מסוימים לפי דרישה.

 

איך להרחיב את המענה לקהל סועדים מגוון?

האורחים שלכם באופן טבעי שונים אלו מאילו באורח חייהם, בטעמם האישי ובהשתייכות התרבותית שלהם. מסתבר שחלקם שומרי משקל, מקפידים על תזונה טבעונית או צמחונית או נמנעים מלצרוך מאכלים המכילים גלוטן. יצירת תפריט מרקים עשיר ומגוון השואב השראה ממטבחים בינלאומיים ומציע תחליפים והתאמות אישיות עשוי להרחיב את תפריט האפשרויות ולאפשר לעוד סועדים למצוא מרק כלבבם ולבחור להם מנה מענגת התואמת את צרכיהם המדויקים.

 

דוכן מרקים לאירוע עסקי

מתכננים אירוע עסקי ללקוחות? מפיקים אירוע חברה כשהחורף משתולל בחוץ? אין ספק שעמדת מרקים בעיצוב יוקרתי היא סופר חיונית לאירוע עסקי בחודשי החורף. כאן חשוב להשתמש בכלי אוכל ממותגים ולהשקיע בנראות חיצונית אסתטית.

 

עמדת מרקים – הגשה אישית או עשה זאת בעצמך?

בעלי אירוע רבים דנים בסוגיה: האם מומלץ להעסיק מלצר להגשת המרקים או לאפשר לסועדים למזוג לבד את מנתם בהתאם לרצונותיהם וללא הגבלה. כאן שיקול התקציב עשוי להנחות בבחירת צורת ההגשה האולטימטיבית. באירוע משפחתי או מצומצם תוכלו לאפשר לאחרים הגשה בעצמם לעומת אירוע גדול ומשמעותי בו לנוכחות של מלצר או מספר מלצרים תהיה השפעה חיובית על תחושת האורחים ועל הסדר באירוע.

 

איפה להציב דוכן מרקים באירוע חורף?

כחלק מהתכנון הלוגיסטי לקראת אירוע חשוב לערוך מפה ולמקם את דוכני המזון השונים כך שיאפשרו גישה קלה ותנועה נוחה בשטח האולם. במידה והאירוע כולל חלק המתרחש בחוץ, מומלץ למקם את דוכן המרקים בחלק זה, כיוון ששם הוא מקבל את המימד האפקטיבי ביותר: דוכן חם המקבל את פני האורחים הבאים מן הקור. ברוב הפעמים האולם עצמו מחומם היטב ושם המרק פחות דומיננטי כאמצעי חימום עיקרי.

 

איך לעצב דוכן מרקים בצורה המושלמת?

חשוב להתאים את עיצוב הדוכן בצורה מדויקת לקונספט הכללי. יש להתאים את העמדה לשפה העיצובית ולהשתמש במניפת הצבעים שמכילה את צבעי האירוע. בנוסף, ניתן להשתמש בכלי הגשה חד פעמיים בעלי הדפסה ממותגת (יעיל במיוחד באירועים עסקיים ובאירועי חברה) או לחילופין, בכלים רב פעמיים יוקרתיים שייצגו חזות אלגנטית ויתנו לאורחים הרגשה מכובדת.

ניתן להשתמש בסירי וינטג' על גבי חימום אש חיה על מנת להשתמש באקט החימום כחלק מאפקט עיצובי מרשים.

 

לסיכום

דוכן מרקים מרשים, עשיר ומפנק הוא לכל הדעות האופציה האופטימלית עבור אירועי חורף לסוגים. הם מתאימים הן לאירועים פרטיים והן לאירועים הנושאים אופי עסקי. מומלץ לבחור בתפריט מגוון על מנת לקלוע לטעמם של האורחים ולייצר אפשרויות חלופיות עבור אלו הסובלים מרגישות למזונות שונים.

מתכננים אירוע חורף? צרו קשר עכשיו עם כיפלנד להזמנת בר מרקים מושלם לשילוב עם דוכני מוזן נוספים שיגדירו את האירוע שלכם כחוויה קולינרית מענגת באווירה חמה.

קור כלבים בחוץ? דוכן מרקים עשיר יחמם את האווירה באירוע הבא שלכם
קור כלבים בחוץ? דוכן מרקים עשיר יחמם את האווירה באירוע הבא שלכם