מתכננים אירוע בת מצווה? בר מצווה? מומחי כיפלנד עם הצעה לסדר: מרעננים את תכני האירועים השונים עם עמדות מולטימדיה מדליקות לבני נוער ולילדים (נו טוב, גם לילדים בני 30 פלוס…). אז מה בלו"ז? כיפלנד מציעה מבחר ענק של סימולטורים ועמדות מולטימדיה המשלבים חווית משחק אטרקטיבית וציוד איכותי במיוחד. בבחירת עמדות מולטימדיה רלוונטיות תוכלו להתייעץ עם מומחי כיפלנד להתאמה אישית. אילו עמדות מולטימדיה קיימות בשוק? בפוסט הבא: כל מה שחשוב לדעת על הבילוי הפופולרי ביותר נכון לשנת 2024.

 

מה כוללות עמדות מולטימדיה מקצועיות של כיפלנד?

רוב עמדות המולטימדיה כוללות מסך וג'ויסטיק לצורך תפעול המשחקים השונים. בחלק מעמדות המולטימדיה יופיע ציוד נוסף כגון: כיסא גיימינג, מושב סימולטור המדמה אופנוע, סקייטבורד וכדומה וכן משקפת מציאות מדומה ו/או רבודה.

שימו לב כי חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים משכירה עמדות מולטימדיה ברמה הגבוהה ביותר: מסכי LCD גדולים ואיכותיים הנתלים על גבי סטנדים יציבים כאשר באמצעות השימוש בסטנד ניתן לכוון את גובה המסך לפי גובה השחקן.

בהזמנת אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ועמדות מולטימדיה, חברת כיפלנד מספקת צוות תפעול מקצועי שיעניק לאורחים חווית שימוש מקסימלית ללא תקלות.

 

סוגי עמדות מולטימדיה מבית כיפלנד אטרקציות לאירועים

טאצ' דה לייט – משחק של on-off

עמדת מולטימדיה TOUCH THE LIGHT כוללת לוח תאורה ייחודי. עמדה זו מאפשרת משחק תחרותי משותף בו המטרה היא ללחוץ על הכפתורים המוארים בלבד מבלי לנגוע בכפתורים שאינם דולקים. המשחק משלב אינטראקציה חברתית, תיאום עין יד, תחרות ומתח – מי יהיה המנצח בתחרות הכמעט בלתי אפשרית מול תעתועי האורות החמקמקים?!

 

משחק פטיש הכוח

אטרקציה זו כוללת עמדה בה מופיעה דמות שודד ים אותו יש להביס באמצעות שימוש בפטיש כוח. בחזית דמות המשחק קבוע מסך ובו מופיע הניקוד המדויק של השחקנים השונים. במשחק זה ייהנו ילדים ובני נוער מרמת תחרותיות גבוהה לצד פורקן אנרגיות ומרץ.

 

מכונת משחק אגרוף המחץ

עמדת מולטימדיה זו דומה בעקרונותיה למשחק פטיש הכוח. כאן על כל שחקן להכין את אגרופיו למלחמה פייס טו פייס עם מכונת המשחק החזקה. המשחק מעלה את רמת האדרנלין באירוע ומאפשר לילדים להתחרות בהנאה תוך שהם פורקים אנרגיה בצורה חיובית.

 

סימולטור אופנוע

סימולטור אופנוע הוא עמדת מולטימדיה ברמה הגבוהה ביותר. המתקן מדמה אופנוע אמיתי ומואר בתאורה מרגשת. בישיבה על המתקן המכיל מסך מובנה יכול השחקן לחוש ממש את חוויית הנסיעה של רוכב אופנוע בתנאי שטח מורכבים. סימולטור מבוקש מאוד שמדמה את החוויה האמיתית בדיוק רב ומציע ריגוש ברמה גבוהה והרבה אקשן.

 

מכונת ארקייד

מכונת ארקייד למי שלא מכיר היא עמדת מולטימדיה הכוללת משחקי רטרו בסגנון האהוב. מכונת ארקייד הקדימה במספר שנים את עידן הקונוסולות של ווי, נינטנדו, אקסבוקס וסוני פלייסטיישן כמובן.

מכונת ארקייד מכילה את המשחקים סופר מריו (מי לא מכיר?), פקמן ועוד קרוב ל-1000 משחקים עתירי ריגוש. אז מי אמר שבשביל ליהנות באירוע חייבים את הקונסולות החדישות ביותר? מכונת ארקייד בסגנון רטרו, כך מסתבר, עושה את העבודה לא פחות טוב!

 

כדורסל אלקטרוני

כדורסל אלקטרוני מהווה אטרקציה ספורטיבית מקצועית. שולחן כדורסל אלקטרוני של כיפלנד כולל מסך ניקוד מדויק וליווי מוזיקלי. כדי להקשות על השחקנים, עמדת הכדורסל כוללת פונקציה בה הסל זז מצד לצד, כך רמת הקושי עולה ובמקביל – גם רמת החוויה.

למי שמעוניין בעמדת מולטימדיה המשלבת פעילות גופנית – עמדת כדורסל אלקטרוני היא האופציה המושלמת!

 

עמדת מציאות מדומה

עם רכישתה של חברת הסטארט אפ Oculus VR על ידי פייסבוק ופיתוח משקפי מציאות מדומה ברמה מתקדמת נוצרה תחרות גדולה בענף זה וענקיות דיגיטל כמו מיקרוסופט, אפל, גוגל, סמסונג, סוני ועוד החלו מפתחות אף הן מוצרים של מציאות מדומה בהשקעה של מאות מיליונים.

כיום, עולם משחקי המציאות המדומה מפותח מאוד ומציע אינספור משחקים בטכנולוגיות מתקדמות.

שימו לב: חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים מספקת משקפי מציאות מדומה מקצועיות של חברת סוני או אוקולוס ולא משתמשת בדגמים פשוטים הנמכרים לצרכים ביתיים.

עמדות מציאות מדומה של כיפלנד מאפשרות משחק אינטראקטיבי בין מספר שחקנים במקביל.

ניתן ליצור מתחם של עמדות מציאות מדומה ובכך לאפשר לכמות רבה של משתתפים ליהנות ממשחק חווייתי וחדשני במיוחד.

עמדות מולטימדיה מבית כיפלנד-אטרקציות לאירועים מיועדות לבני 7 ומעלה.

 

גיטר הירו

גיטר הירו מככב כאחד ממשחקי הדגל של חברת אקטיוויז'ן. זהן משחק וידאו מוזיקלי שכולל שלט בצורה גיטרה המאפשר לייצר מוזיקת רוק באמצעות תווים צבעוניים המתואמים עם כפתורי השלט.

גיטר הירו מהווה חוויה מוזיקלית וחברתית יוצאת דופן שצברה פופולריות רבה בשנים האחרונות ומאפשרת גם לבעלי ידע מינימלי בנגינה – להיות שותפים ביצירת מוזיקת רוק מקצועית וליהנות מתחרות ממריצה ומהנה.

סימולטור סקייטבורד

בדומה לסימולטור אופנוע, סימולטור סקייטבורד הוא אטרקציה חדשנית ומלהיבה במיוחד. הסימולטור מדמה שימוש בסקייטבורד בתנאי שטח שונים ללא שהשחקן באמת זז מקומו. הסימולטור מבוסס חיישנים אלחוטיים שסובבים את המכשיר.

עמדה זו מאפשרת משחק במגוון משחקי סקייטבורד או סנובורד הנפוצים בשוק.

 

סימולטור מרוץ מכוניות

סימולטור מרוץ מכוניות של כיפלנד מדמה מרוץ אמיתי באמצעות מכיסא גיימינג בעיצוב ייעודי ומשקפי מציאות מדומה. לשחקן הגה ופדלים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ביצוע של מגוון פעולות בכביש הוירטואלי ולהיכנס לתוך חוויית אקסטרים אטרקטיבית בלי לקום מהכיסא!

כיפלנד מאפשרת לכם לשלב שני משובים וליצור משחק תחרותי אינטראקטיבי בין שני שחקנים.

 

עסקאות חבילה משתלמות

כיפלנד הרכיבה במיוחד עבורכם 2 סוגי חבילות אטרקציות לאירועים. החבילות מכילות הרכב מקצועי של פעילויות תוך התבססות על ניסיון עבר בהפקת אירועים רבים.

חבילת אטרקציות בסיסית

מה מכילה החבילה?

חבילה זו מיועדת עבור אירוע הכולל בין 15 משתתפים ל-25 משתתפים. החבילה משלבת שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה ומאפשרת לכל מוזמן ליהנות משותפות מלאה במשחקים השונים:

  • 3 עמדות מולטימדיה לבחירה מתוך ההיצע של החברה, ניתן לבחור את קנוסלה רצויה מבין שלל האפשרויות וכן להתאים לה משחק בהעדפה אישית מתוך מבחר עצום של משחקים ייעודיים.
  • 3 שולחנות משחק גדולים באיכות גבוהה כמו: שולחן כדורגל, שולחן הוקי אוויר, שולחן ביליארד, שולחן פינג פונג ועוד.

 

במחיר החבילה כלולים שירותי הובלה והתקנה, תפעול המתחם על ידי 2 אנשי צוות וביטוח צד ג'.

 

חבילת אטרקציות פרימיום

מה מכילה החבילה?

חבילת פרימיום של כיפלנד מציעה 4 עמדות מולטימדיה לבחירה מתוך שלל האופציות, שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל מקצועי, שולחן פינג פונג לארבעה שחקנים בו זמנית וזירת סומו. חבילת פרימיום מתאימה למספר משתתפים של החל מ-25 ילדים ועד 40 משתתפים באירוע.

החבילה משלבת אתגרים תחרותיים, חברתיים ואנרגטיים ומאפשרת לכל מוזמן לבחור את הפעילות האהובה עליו מבין אפשרויות רבות.

 

כיפלנד – אטרקציות מובילות לאירועים

חברת כיפלנד מובילה בהשכרת עמדות מולטימדיה חדשניות לאירועים. העמדות מתאימות עבור אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ואטרקציות למסיבות יום הולדת. מזומנים ליצור קשר עם נציגי החברה לצורך תכנון אירוע אטרקטיבי בשילוב עמדות מולטימדיה באיכות הגובהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

סורפרייז - עמדות המולטימדיה החדשניות שלא תשארנה את האורחים שלכם אדישים
סורפרייז – עמדות המולטימדיה החדשניות שלא תשארנה את האורחים שלכם אדישים