"מתנפחים" – איזו אסוציאציה המושג הזה מעלה בכם? רבים כשהם חושבים על מתנפחים, מדמיינים מסיבות יום הולדת לגיל הרך או פעילויות לילדים צעירים בלבד. אולם, בשנים האחרונות מתנפחים הופכים פופולריים יותר ויותר לאירועים מכל הסוגים, עבור ילדים כמו מבוגרים לרבות אירועי חברה, מסיבות בר מצווה, אטרקציות לבת מצווה וכל מה שביניהם. במאמר זה נדון ביתרונות של שילוב מתנפחים באירוע הכולל מבוגרים וכיצד כיפלנד – אטרקציות לאירועים תוכל להעניק לכם מענה מקסימלי.

רבגוניות בעיצוב

מתנפחים מגיעים במגוון צורות וגדלים, מה שהופך אותם לתוספת רב-תכליתית לכל אירוע עיצוב. הם יכולים לשמש כמוקד מרכזי בעיצוב האירוע שלכם ולהעניק מראה עליז וקליל לחלל. באירועי קד"מ מתנפחים מעוצבים עשויים להציע נראות מפתיעה ולייצר מתחם פעילות אטרקטיבי ופעיל מאוד. שימו לב כי ניתן למתג מתנפחים לפי צרכי העסק ולייצר מתחם מתנפחים לפי ערכת צבעים הקשורה בשפת העיצוב של העסק או במיתוג הלוגו של החברה. מתנפחים אלו בהתאמה לנוער, נוער בוגר וצעירים – יסייעו בקידום המטרות השיווקיות וישדרגו את האווירה בקלות יחסית ובצורה משתלמת מבחינה כלכלית.

בידור אינטראקטיבי

מתנפחים מספקים אפשרות בילוי מהנה ואינטראקטיבית לאורחים בכל הגילאים. ממגלשות מתנפחות הכוללות בריכות מים קרירות ביום קיץ חם ועד לשטחי היאבקות מאתגרים. באירועים כמו מסיבת בת מצווה – ניתן לייצר מתחם פעילות עשיר כדי לספק תעסוקה הולמת לאורחים במגוון גילאים ותחומי עניין.

בטיחות מושלמת

חברת כיפלנד משווקת מתנפחים שתוכננו בהתאמה לנהלי ותקני הבטיחות. אלו עשויים מחומרים איכותיים ונבדקים על ידי עובדי החברה באופן שוטף כדי לוודא שהם תקינים. בנוסף, מתנפחים רבים מגיעים עם תכונות בטיחות מובנות כולל רשת או ריפוד למניעת פציעות. נתונים אלו מכשירים את המתנפחים לאפשרות בידור בטוחה לאירוע שלכם עבור משתתפים בקשת גילאים רחבה. 

אפשרות מתאימה לתקציב

אפשרויות בילוי רבות עבור אירועים שונים מאופיינות בעלות יקרה מאוד בייחוד כשמדובר באירוע המכיל אורחים רבים. כאן ניצב לצידנו פתרון אטרקטיבי גם מבחינה תקציבית: מתנפחים לכל גיל הם חלופה אלטרנטיבית למגוון אפשרויות פעילות ובילוי במחיר שפוי לחלוטין, מה גם שהם מאפשרים פעילות מהנה למספר משתתפים במקביל. כך לדוגמה: שכירת אתר בילוי עבור מספר משתתפים גדול עשויה להיות יקרה מאוד, לעומת השכרת מתחם מתנפחים במחיר נמוך בהרבה – מבלי לפגוע ברמת ההנאה.

מתכננים אירוע? מעוניינים בפעילות טופ בעלות הגיונית? מתנפחים – אפשרות הבילוי המועדפת שתתאים לכל כיס.

מתאימים את המתנפחים לחלל האירוע

תכנון אירוע לילדים תעירים הוא קל יחסית, ילדים לא בוחנים בקפידה את סגנון העיצוב, את מהות התוכן ואת רמת היוקרה של הפעילויות באירוע. לעומת זאת, אירוע לבני נוער ומבוגרים נדרש לעמוד בסטנדרטים גבוהים ולהתמודד עם קהל ביקורתי יותר המגיע לאירוע עם דרישות סף וציפיות. האתר של כיפלנד נועד במיוחד עבורכם כדי לאפשר לכם להתאים במדויק את הפעילות המועדפת לסגנון האירוע שלכם. באתר חלוקה מסודרת לקטגוריות ותתי קטגוריות, באמצעותה תוכלו לנווט בקלות בין סוגי המתקנים השונים.

כך ניתן לבחור את המתנפח האולטימטיבי למיקום האירוע. חוגגים בפנים? התאימו מתנפח בהתאם לתנאי החלל. חוגגים בפארק? מגוון מתקנים מאתגרים לשימוש חוץ בהישג ידכם. מעוניינים לבלות בבריכה? מבחר אופציות עשיר לבילוי בבריכה הכולל מתנפחים אתגריים שהאורחים שלכם עוד לא זכו להכיר מקרוב. 

אנו ממליצים לכם להגיע לשלב בלירת סוגי המתנפחים לאחר קביעת לוקיישן כדי לבצע התאמה מושלמת וליהנות ממתנפחים שכאילו נתפרו (או נופחו) עבורכם ממש. 

מתנפחים ב אירועי חברה

כפי שכבר בטח הבנתם,  מתנפחים לא מיועדים רק למסיבות ילדים. הם יכולים לשמש גם ליצירת סביבה מהנה ומרתקת לאירועי חברה. מפעילויות גיבוש צוות ועד אירועי השקת מוצרים, ניתן להשתמש במתנפחים כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת ואינטראקטיבית עבור המשתתפים. שימוש במתנפחים יוכל לסייע בשיפור המעורבות החברתית, והפיכת האירוע העסקי שלכם למוצלח יותר.

שימו לב, ייתכן ובתחילה העובדים שלכם יירתעו מהרעיון להשתמש במתקנים הנתפסים כילדותיים, אולם לאחר פעילות חימום מודרכת שתפשיר את הקרח ותגרום לעובדים להסיר את החזות הפורמלית, אתם עתידים לפגוש את הגרסה המשוחררת שלהם, ללא מדי עבודה ודיבור מהוקצע, מה שכמובן יתרום מאוד לתחושת גיבוש ולמפרע – ישיג את מטרות האירוע לחיזוק תחושת השייכות וליצירת מערכת קשרים ושיתופי פעולה בין העובדים והמחלקות השונות.

עיצוב מסיבת יום הולדת

ניתן להשתמש במתנפחים גם ליצירת עיצוב ייחודי ובלתי נשכח לנסיבות יום הולדת של בני נוער וצעירים הרפתקניים. תוכלו להציע גיוון בעיצוב מסיבת יום הולדת בבחירת מתנפחים בצבעי העריכה והעיצוב המלווים את החלל לאורך כל זמן המסיבה. בנוסף, ניתן להתאים את המתנפחים כך שיתאימו לנושא המסיבה מה שהופך אותם לאופציה רב-תכליתית וניתנת להתאמה אישית לעיצוב יום הולדת מלא השראה ונימה שובבה. 

כיפלנד – אטרקציות לאירועים

כיפלנד – אטרקציות לאירועים הינה חברה המתמחה בעיצוב ואספקת אטרקציות לאירועים. החברה מציעה מגוון רחב של מתנפחים הניתנים להתאמה אישית לצרכים הספציפיים של האירוע שלכם. המתנפחים של כיפלנד מגיעים במגוון צורות וגדלים מה שהופך אותם לאטרקציה האולטימטיבית עבור כל אירוע. בנוסף, צוות המומחים של כיפלנד יוכלל לעזור לכם ליצור אירוע ייחודי ובלתי נשכח המשקף את הסגנון וההעדפות האישיות שלכם. 

מתנפחים לאירועי חוץ מושלמים

חוגגים אירוע חוץ בקיץ וחוששים מהחום? בבחירת מתנפחים בשילוב מים תוכלו ליצור סביבה מהנה ומרתקת לאירועי חוץ בקונספט מרענן: ממגלשות מים מתנפחות ועד למסלולי מכשולים כך ניתן לארגן מתנפחים ליצירת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לאורחים. כיפלנד מספקת מגוון מתקנים בדגש על עמידות בפני מזג אוויר, מה שמבטיח מתקנים מתוחזקים שיפנקו את האורחים במענה מדויק לחודשים הלוהטים של הקיץ הישראלי.

מתנפחים לאירועים קונספטואליים

ניתן להשתמש במתנפחים גם ליצירת אירוע בקונספט מסוים. לדוגמה, אירוע בנושא חוף יכול לכלול עצי דקל מתנפחים ומתנפחים אתגריים בהשראת חוף ים, גלים וחופשה. באופן דומה, באירוע בנושא עסקי מסוים ניתן לקחת מאפיינים בולטים ולשלב לפיהם מתקני מתנפחים מתאימים. שימוש במתנפחים ליצירת אירוע בנושא מסוים מסייע ביצירת חוויה ייחודית המשלבת בין האלמנטים השונים הקשורים באירוע בצורה מושלמת.

למידה אינטראקטיבית

ניתן להשתמש במתנפחים גם למטרות חינוכיות. לדוגמה, פלנטריום מתנפח יכול לשמש כדי ללמד ילדים ונוער על מערכת השמש, עוד ניתן להשתמש בתערוכה מתנפחת כדי ללמד תלמידים על כוח המשיכה והגרביטציה. כך מתנפחים יכולים לספק דרך מהנה ואינטראקטיבית ללמידה, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לאירועים חינוכיים. 

משחקי חברה מותאמים אישיים

נוסף לאפשרויות העיצוב הניתנות להתאמה אישית, ניתן להשתמש במתנפחים גם ליצירת משחקים ופעילויות מותאמים אישית לאירוע שלכם. לדוגמה, ניתן ליצור מסלול מכשולים מתנפח שיסייע לצרכים הספציפיים של המסיבה שלכם. בנוסף, ניתן להתאים משחקים מתנפחים כמו מתקן קפיצת בנג'י כדי לשלב את לוגו החברה או העסק  ובכך להשיג מטרה שיווקית מובהקת. 

סיכום

שילוב מתנפחים באירוע שלכם הוא דרך מצוינת ליצור סביבה מהנה ומרתקת באירוע הבא שלכם. מתנפחים מציעים  דרכי בידור אינטראקטיביות, בטיחות, עיצוב קונספטואלי ועלות נמוכה באופן יחסי. בנוסף, ניתן להתאים מתנפחים לצרכים הספציפיים של האירוע, מה שהופך אותם לאופציה רב-תכליתית וניתנת להתאמה אישית.

Leave A Reply