כאשר מקיימים אירוע יום הולדת שכולל כל מיני משחקים ואטרקציות, צריך שגם יהיה איפה לתפוס קצת מנוחה – ועדיף שיהיה בצל. לא כדאי לשכוח לכלול ביום הולדת גם פינות ישיבה שיכולות לשמש גם את מי שהוציא הרבה אנרגיה במהלך הפעילויות המגוונות שאנו מציעים, כגון שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, מתנפחים ואטרקציות רבות נוספות, וגם את מי שרוצה פשוט לנוח ולהתרווח. זה גם מקובל. חברת "כיפלנד" מציעה השכרת פינות ישיבה הכוללות גם השכרת פופים, השכרת כריות, פינות "זולה", שרפרפים – ועוד. פנייה אלינו תעזור לכם לשכור את כל האטרקציות והציוד שאתם זקוקים להם ליצירה של אירוע מהנה ומגוון, וכזה שעונה על הצרכים של כל הילדים.

פופים נוחים ומפנקים להשכרה

על פופים לא יושבים, על פופים נזרקים. אחרי שקופצים ומוציאים אנרגיות רבות באטרקציות הכיפיות שלנו, אין יותר נחמד ומרגיע מלבוא ולהיזרק על פוף. הפופים שלנו נעימים ונוחים ויארחו חברה לכל מי שרק רוצה כמה דקות להירגע, רגע לפני שהוא הולך לשחק באטרקציה הבאה. ניתן לחלק ולפזר את הפופים במספר פינות ישיבה במתחם היום הולדת והם מהווים אופציה יעילה וגמישה במיוחד.

השכרת פינות ישיבה

ניתן לשכור פינות ישיבה שלמות – פינות זולה להשכרה, הכוללות ספסלים זוגיים שעליהם מניחים מזרן ישיבה ומספר כריות. כדאי מאוד לשלב את הספסל עם שולחן שעליו ניתן להניח דברים, כאוות נפשם של הילדים או המבוגרים שמשגיחים על היום הולדת. זאת דרך נפלאה לנוח, לדבר ולחלוק חוויות. תוכלו לשכור כמה ספסלים, שולחנות וכריות שתרצו ובהתאם לצרכים של האירוע שלכם. כמו תמיד, גם במקרה זה נוכל לייעץ ולהתאים לכם פתרון מדויק.

השכרת שרפרפים ומחצלות

ניתן לשכור גם אמצעי ישיבה מגוונים בשביל ליצור פינות ישיבה אלטרנטיביות, צבעוניות ואותנטיות. בין האפשרויות תוכלו למצוא שרפרף קש עגול ומחצלות. אמצעי הישיבה הללו מהווים פתרונות לאנשים שרוצים להתרווח ולנוח בצורה שונה, וניתן לפזר אותם בין הפופים ובתוך פינות ה-"זולה" שאנו מציעים. ניתן לשכור גם מזרנים, כריות, שולחנות וספסלים בודדים בכמות שתרצו, ולפי הצרכים של האירוע שלכם.

דוכני אוכל מגוונים

היום הולדת מתקרב, ומעבר לפינות ישיבה נוחות, אתם וודאי רוצים שלמוזמנים יהיה מה לאכול, ועדיף שיהיה אוכל מעולה וטרי. דרכנו תוכלו לשכור דוכנים כגון דוכני נקניקיות, המבורגרים, פיצה, תירס חם, צ'יפס – ועוד. בגזרת המתוקים יש לנו ברים מדהימים עם ואפל בלגי על מקל, קרפ צרפתי, יוגורט ואחרים. אנחנו מציעים פתרון הוליסטי שכולל מתן מענה מדויק לכל הצרכים של האירוע שאתם מקיימים.

חברת כיפלנד תשמח לשמוע מכם ולהעניק לכם שירות אישי בטלפון 052-8383355, ואנחנו מספקים שירות בכל חלקי הארץ. נוכל להגיע אליכם עם הצוות הקשוב והמיומן שלנו, על מנת לעזור לכם לערוך את אירוע יום הולדת הטוב ביותר, כזה שיקצור מחמאות ויטמיע זיכרונות נפלאים בקרב כל האורחים המוזמנים.

השכרת פינות ישיבה
השכרת פינות ישיבה

Leave A Reply