אירוע הבר מצווה הוא אחד האירועים החשובים ביותר לכל צעיר, אירוע שהוא יזכור לכל חייו, ואין ספק שהוא רוצה שהוא יהיה מושלם ככל האפשר. כולנו יודעים שילדים בגיל מצווה לא ממש מעוניינים במאכלי גורמה או במוזיקת ריקודים – ומבחינתם, הכל קם ונופל על האטרקציות והמשחקים לבר מצווה שקיימים באירוע, כי מה ילד בן 13 רוצה יותר מאשר לשחק במשחקים עם החברים שלו?

כדי להפוך את האירוע לאחד כזה בלתי נשכח, אל תוותרו על משחקים לבר מצווה שמתאימים בדיוק לגיל המצווה. בשנים האחרונות אטרקציות לבר מצווה רק הולכות ומשתכללות, וברשימה תוכלו למצוא עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, משחקי מציאות מדומה ועוד אפשרויות מלהיבות שכל ילד ישמח לקבל.

הרשימה הבאה תעזור לכם לקבל קצת מושג מה מחכה לכם בשוק, והצעד הבא הוא לשאול את הילד שלכם בדיוק מה הוא אוהב – כדי שהמסיבה שלו תהייה אחת שהוא לא ישכח לעולם.

עמדות מולטימדיה

אין ילד בן 13 שלא אוהב משחקי מחשב – ובדיוק בגלל זה כל ילד בן 13 יאהב לצייד את בר המצווה שלו בעמדות מולטימדיה. עמדות מולטימדיה מספקות מגוון של משחקי מחשב וקונסולות (אקס בוקס, ווי או פלייסטיישן), כמו מירוצים, כדורגל וכדורסל ואף משחקי ריקודים. לעתים ניתן לשלב גם אביזרים כמו הגה, גלשנים, שטיחי ריקודים וגיטרות. עמדות מולטימדיה יוצרות אינטראקציה חברתית, אתגרית ותחרותית, ותהיו בטוחים שאף אחד לא ירצה לעזוב בסוף המסיבה.

שולחנות משחק

אם אתם רוצים להוציא את הילדים מהמסכים, אפשר להוסיף משחקים לבר מצוות בתצורת משחקי שולחן. אלו יכולים להיות הוקי אוויר, כדורגל, פינג פונג, ביליארד וכדומה. משחקים כאלו הם חברתיים, תחרותיים ומהנים, שיוצרים "התקהלות" סביב השולחן, עידודים וצחוק, ויוצרים קצת יותר אינטראקציה מאשר בהייה במסכים. אין ספק שמשחקי שולחן יוסיפו הרבה ערך מוסף לכל בר מצווה, והכי חשוב – ניתן למקמם בכל סוג של אירוע – גם בפנים וגם בחוץ, כך שאתם לא מוגבלים.

משחקי מציאות מדומה

אם אתם רוצים משחקים לבר מצווה שבאמת לא יישכחו לעולם, כנראה אתם מחפשים אחרי משחקי מציאות מדומה. בשנים האחרונות משחקי מציאות מדומה התפתחו מאוד, והפכו לשם דבר באירועים נחשבים באמת. משחקים כאלו יוצרים סימולציה של הסביבה בעזרת משקפיים מיוחדות, והופכים את האירוע לאירוע הרפתקני שיכול להתרחש בלונה פארק, במסלול מירוצים, בג'ונגל או בעיר זרה ומפחידה – הכל אפשרי כשהמציאות היא וירטואלית. מתחמי מציאות מדומה משלבים מספר רב של משתתפים ויוצרים חוויה אמנם וירטואלית, אך חברתית וייחודית.

קיר גראפיטי

משחקים לבר מצווה יכולים להיות גם על הצד היצירתי יותר. אם הילד חובב אומנות, יכול להיות שקיר גראפיטי זה מה שהוא מחפש. קיר גרפיטי הוא אטרקציה צבעונית, חוויתית ויצירתית, המאפשרת לכל אורח לצייר באמצעות ספריי מיוחד על קיר ענק הממוקם באירוע, באמצעות טכנולוגיה חדשה שלא משאירה לכלוך.

עמדות מולטימדיה
עמדות מולטימדיה

Leave A Reply