עמדות מולטימדיה להשכרה הן עמדות משחק משוכללות הכוללות קונסולה או סימולטור מסוים ועובדות עם מסך טלוויזיה ייעודי. הן מתאימות במיוחד עבור אירועים המתקיימים בתוך חלל סגור כלשהו, כגון בית, חדר VIP או אולם באשר הוא. העמדות שלנו שמות דגש גם על משחק באמצעות תזוזת הגוף ולא רק על משחק באמצעות שלט, למרות שזוהי גם אפשרות בפני עצמה. כל עמדת מולטימדיה מגיעה עם מספר משחקים שכל שחקן יכול לבחור ביניהם וכמובן גם לשלב ביניהם. השכרת עמדות מולטימדיה היא פופולארית במיוחד ומתאימה לשני המגדרים ולטווח רחב מאוד של גילים ואירועים.

מה מקבלים?

עמדות מולטימדיה להשכרה כוללות מסכי LED FULL HD וביחד איתם את המשחקים והאטרקציות המסוימות שתבחרו. וודאי שאפשר וכדאי לבחור חבילה הכוללת מספר עמדות שונות שיגוונו את האירוע שלכם. החבילות עצמן משתלמות מאוד מבחינת עלות ומתחלקות לשני סוגים עיקריים:

  • סימולטורים של טיסה, נהיגה במרוץ מכוניות ורכיבה על סקייטבורד
  • קונסולות משחק פופולאריות

סימולטור מרוץ מכוניות + סימולטור טיסה

סימולטור נהיגה הוא למעשה עמדה שניתן לשחק בה עם משחקי מרוץ מכוניות ב-Playstation 4. העמדה כוללת מושב, הגה מתקדם מאוד – Logitech G29 – ודוושות גז ובלמים. ניתן לקבל את העמדה גם כעמדה כפולה ולאפשר לשני שחקנים להתחרות האחד בשני בו-זמנית. הסימולציה היא של נהיגה במרוץ מכוניות בצורה מציאותית ומהנה מאוד ומומלצת לכל סוג של אירוע. סימולטור טיסה מספק חוויה דומה לסימולטור הנהיגה, רק שהוא מיועד כמובן למשחקי טיסות למיניהם. הוא מדמה את חווית הטיסה בדיוק גבוה ומהווה פעילות מעניינת ויוצאת דופן.

סימולטור סקייטבורד

הסימולטור החדשני כולל חיישנים אלחוטיים שקולטים כל תנועה שלכם ומציגים אותה באופן מיידי על המסך. ניתן להשתמש בו על מנת לשחק בכל מיני משחקים של סקייטבורד וסנואובורד הקיימים במספר קונסולות משחק. הוא מתאים לכל הגילים ומומלץ במיוחד לבני נוער.

קונסולות משחק

אין צורך להציג בפני אף אחד קונסולות משחק כגון Wii, Xbox Kinect ו-Playstation 4. הקונסולות למיניהן קיימות איתנו כבר מספר עשורים ולכל אחד יצא לשחק בהם. הן מתאימות לשני המגדרים ומגיעות עם מגוון משחקים שיבטיח שכל מוזמן ימצא במה לשחק, לא משנה מה גילו או מה המגדר שלו. אנחנו מקפידים לשלב משחקים שמאפשרים משחק עם תנועת הגוף ולא רק עם השלט, מכיוון שאנו מאמינים שהם עוזרים לשפר את החוויה המשותפת ואת הדינאמיקה הקבוצתית באירוע. הם עוזרים למוזמנים להשתחרר ולהוציא אנרגיות. אם אתם מעוניינים בעמדות מולטימדיה להשכרה, קונסולות משחק הן ללא ספק אופציה נפלאה לימי הולדת, בר ובת מצווה, ימי גיבוש, אירועי חברה ואירועים רבים נוספים.

עמדת מציאות מדומה

בניגוד לקונסולות המשחק המוכרות והידועות אשר הוצגו בפסקה הקודמת וכולכם הכרתם מספיק טוב, חלקכם (אפילו הגדול) יופתעו לגלות כי עולם המציאות המדומה הגיע גם לאירועים (Virtual Reality) וכי כיום ניתן להשכיר את טכנולוגיית הגיימינג הפורצת דרך הזו ולשלב אותה באירוע שלכם. מציאות מדומה עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומשלבת את המוזמנים באופן אקטיבי במשחק. סימולוציה זו מתאימה גם למשחקים רבי משתתפים ולכן מהווה אטרקציה מושלמת לאירוע.

שילוב מנצח

אם תבחרו לשלב בין עמדות מולטימדיה להשכרה לשולחנות משחק ו/או למתנפחים להשכרה – תוכלו ליצור אירוע מגוון ומרגש שאין סיכוי שמישהו יצא מאוכזב ממנו. צרו איתנו קשר למידע נוסף ולקבלת ייעוץ מתאים בדרך להפקה של אירוע מוצלח במיוחד.

סימולטור מרוץ מכוניות + סימולטור טיסה
סימולטור מרוץ מכוניות + סימולטור טיסה

Leave A Reply