אף אחד לא אוהב להזיע אך מה לעשות, הקיץ הישראלי חם, חם מאוד. זו עשויה הייתה להיות בעיה, כאשר מארגנים אירוע שלא מתקיים בתוך מתחם סגור וממוזג. אבל יש פתרון, גם לאירועים שעורכים בחוץ, גם אם מתאספים בחצר או בפארק או בכל מקום אחר, תחת שמשיות או תחת כיפת השמיים. השכרת מצננים וכבר נושמים לרווחה – נעים וטוב, אפשר לרקוד, לשמוח, לבלות ולחגוג.

בכיפלנד מחכים לכם מגוון סוגי מצננים

מצנן הינו פתרון מעולה לקירור האוויר, על בסיס שימוש בטיפות זעירות שמתאדות. ממש כפי שזיעה מקררת את הגוף באופן טבעי, כך המצנן מקרר את האוויר שמסביב. לקראת אירוע חד פעמי, מיום הולדת ועד בר מצווה, מאירוע עסקי ועד חתונה בטבע, כיפלנד מציגים – מגוון עצום של מצננים! אפשר לקבל פתרון בצורה כזאת, לכל מצב. לשטח רחב ידיים או יותר מצומצם. אפשר לשכור כמה מצננים קטנים ובעלי הספק רגיל או להעדיף יותר גדולים וחזקים. הכל בהתאם למיקום האירוע, מספר המוזמנים, השעה והטמפרטורה הצפויה.

בכיפלנד מחכים לכם מגוון סוגי מצננים
בכיפלנד מחכים לכם מגוון סוגי מצננים

חם… מתקרר… נעים הרבה יותר – בקלות

גם אם חם מאוד, המצננים המשובחים של כיפלנד מתמודדים בכבוד. בתחילה, לפני שמפעילים חם. אחר כך מתחיל להתקרר ומהר ולבסוף נעים הרבה יותר. ומה שחשוב לדעת זה שאמצעי כזה לקירור האווירה מופעל בצורה הכי פשוטה ומידית. לא צריך להסתבך עם כל מיני חיבורים או צינורות, מאיידים ומעבים כפי שיש במזגנים ניידים. את המצנן פשוט מחברים לחשמל, מפעילים את המפסק וזה הכל. מתאים גם לחיבור לגנרטור, באם אין חיבור לרשת החשמל בקרבת מקום. ההשפעה מורגשת חיש מהר. 

המצננים של כיפלנד חרישיים להפליא

מסיבה, אירוע, יום הולדת, אצלנו אתם יכולים לקבל אמצעי קירור יעיל, במחירים נוחים במיוחד. אבל זה לא הכל. היופי של המצנן, לבד מפשטות ההפעלה, שגם הפעולה שקטה. אפשר להשמיע מוזיקה ללא בעיה. אין רעש של מנוע מטרטר. אפילו אם מפעילים כמה וכמה מצננים, האוזניים של אף אחד לא ירגישו שהם שם. חוץ מזה, צורת הקירור שלהם לא מבוססת על התייבשות האוויר ולא מכבידה על הנשימה. קריר, נעים ושקט, כל כך פשוט.

כל מה שצריך, אצלכם ובזמן  

יש תאריך לאירוע מתקרב, חגיגה, מסיבה או כל דבר אחר? את המצננים תקבלו מאיתנו בכל דרך שתבחרו. נוכל להביא אותם אליכם, במספר המבוקש, למקום האירוע, לפני שהוא מתחיל. אם תעדיפו, תוכלו לאסוף אצלנו, כך שתחסכו על מחיר ההובלה. שתי הדרכים פתוחות לפניכם, פשוט תבחרו ותיהנו. ובאותה הזדמנות, תוכלו להזמין מאיתנו שלל פתרונות נוספים, לאירועים (כיבוד, דוכנים ושלל אטרקציות שוות).

אז כעת כבר ברור, לאירוע הקרוב, תדעו כיצד לקרר ולהנעים לכם ולאורחים את האווירה. את המצננים שיעשו לכם טוב, נספק לכם בכיפלנד – נעים ומשתלם!

Leave A Reply