עונת הקיץ היא עונה של חגיגות, אנחנו אוהבים "לתפוס טרמפ" על השמש המפזזת ועל השמים התכולים ולקבוע דווקא בעונה זו את האירועים הגדולים. חוגגים חתונת קיץ? בת מצווה בחוץ? בר מצווה בשלהי אוגוסט? חשוב מאוד להצטייד באבזור הכרחי. עונת הקיץ היא עונת אירועים בוערת, תרתי משמע. כדי להפוך את האירוע לנעים ומאוורר, ערכנו עבורכם צ'ק ליסט מדויק: הציוד החשוב לאירוע קיץ.

מה חשוב להביא לאירוע קיץ?

מצננים את האירוע עם מצנני קירור

כל אירוע חוץ בסגנון אביבי או קייצי דורש מאיתנו כישראלים הדרים בארץ שטופת שמש, להשתמש באמצעי קירור שונים על מנת שהשהות באירוע תהיה נעימה.

מצננים הינם כלי יעיל, נוח ומרענן לקירור האירוע בין אם הוא נחגג באולם סגור וקל וחומר אם הוא נערך בגינה, בפארק או בגן אירועים.

חשוב לציין כי התצרוכת החשמלית של מצנני קירור – נמוכה וקל מאוד לתפעל אותם. מצננים להשכרה ניתנים למיקום בכל פינה ברחבי חלל האירוע וניתן להזמין ישירות למקום האירוע.

מצנן אוויר – איך זה פועל? 

מצנני אוויר הם כלי נייד שניתן לחיבור לחשמל בצורה סטנדרטית (שקע חד פאזי). המצנן מכיל משאבה הדוחפת כלפי מעלה את המים שבסיס המצנן. קיימים פדים לספיגת המים המקררים אוויר חם ומוצאים החוצה אוויר לח וקריר. חשוב לציין כי בשונה ממזגנים, צריכת החשמל של מצנני אוויר היא מינימלית.

נציין כי המצננים אינם מפיקים רעש משמעותי ועוצמת הקול המרבית שלהם היא 60 דציבלים.

סוגי מצננים של חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים

בחברת כיפלנד תוכלו להזמים מצנני אוויר מקצועיים בגדלים והספקים שונים:

  • מצנן אוויר 8 אלף מק"ש – עוצמתי ביחס לגודלו ולקומפקטיות שלו. מתאים לשטחים פתוחים עד 50 מ"ר וכן עבור מקומות סוגרים פרטיים כגון: גינות פרטיות, בתי קפה ומסעדות.
  • מצנן אוויר 13 אלף מק"ש – מצנן אוויר בעל מנוע עוצמתי. מצויד בבקר לחות להעצמת רמת קירור השטח. כולל טכנולוגיית Blue Pads להעצמת הצינון תוך חיסכון משמעותי בחשמל. לחללים סגורים ולחללים סגורים בשטח של עד 150 מ"ר.
  • מצנן אוויר 23 אלף מק"ש – מצנן אוויר עוצמתי ביותר. בעל רמת הספק גבוהה במיוחד. כולל מערכת לוויסות המים בהתאם לרמת הלחות באוויר. מתאים לשטחים של עד 300 מ"ר.

יתרונות המצננים של חברת כיפלנד

  • מצננים אלו חסכוניים מאוד מבחינת צריכת חשמל ביחס למזגנים.
  • מתאים לקירור שטחי חוץ ופנים גדולים.
  • פעולת הצינון אינה ממחזרת אוויר קיים אלא מספקת אוויר טרי.
  • פליטת אוויר לח שאינו יבש.
  • ניתן להפעיל את המצננים בקלות ללא צורך בידע מקצועי.
  • פתרון איכותי עבור צינון אוויר חם.
  • ניידות המצננים מאפשרת את שינועם בקלות ממקום למקום.

שמשיות

שמשיות הן מוצר חובה בכל אירוע קיץ. מעבר לתחושת הנוחות ולישיבה המוצלת השמשיות מהוות מגן מפני קרינת השמש ההרסנית. חשוב מאוד להצליל את האירוע באמצעות שמשיות רחבות. תוכלו להזמין בכיפלנד שמשיות לבנות באיכות גבוהה מאוד המאפשרות ישיבה נינוחה גם ביום קיץ ושמש קופחת. מומלץ להצטייד בשמשיות כמספר השולחנות באירוע. אגב, שמשיות עשויות להיות פריט דקורטיבי באירועי קיץ, הן נקשרות אסוציאטיבית עם חופש, חוף ים ובריכה ומציעות סגנון עיצוב קיצי ומרענן. מחיר השכרת שמשייה של כיפלנד הוא 150 ש"ח. 

ניתן לשלב עם השמשיות של כיפלנד פתרונות ישיבה קלילים כגון ספסלי זולה בצבע תואם, מחצלות או פופים. פתרונות ישיבה אלו מתקשרים אף הם לאירוע באווירת חופשה ונופש.

מניפות

באירוע קיץ מומלץ לחלק לאורחים כמזכרת או כאביזר משלים – מניפות. ניתן לשכור מניפות התואמות את צבעי האירוע ואף למתג אותן במיתוג של האירוע על מנת שיהפכו למזכרות אטרקטיביות. לא תאמינו כמה האורחים יודו לכם, שכן מניפה ביום קיץ היא אחד הכלים החיוניים ביותר לצורך הפגת החום. 

מתכננים חתונת קיץ? תוכלו לשכור מניפות ענק לבנות שיהוו חלק מהאביזרים לשמחת החתן, הכלה והמוזמנים וכן עבור עיצוב החלל כאביזר המצטלם היטב. מוזמנים לערוך תמונה של האורחים בחתונה עם מניפות ססגוניות, זה יהיה גדול!

כובעי מצחייה

חוגגים אירוע קיץ בחוץ? תוכלו לחלק לאורחים שלכם כובעי מצחיה בהדפס מעניין כך שהכובעים ישמשו כאביזר בולט עבור תמונות מיוחדות וכמובן יאפשרו לאורחים ליהנות משהות מוצלת.

תוכלו להדפיס על הכובע משפט ו/או תמונה ובכך להפוך אותו לאביזר מרגש ואטרקטיבי במיוחד.

חולצות דרייפיט

ניתן להפוך את רחבת הריקודים באירוע למאווררת באמצעות חלוקת חולצות דרייפיט לכל המוזמנים. חולצות הדרייפיט מיוצרות בטכנולוגיה לנידוף זיעה מה שמאפשר למשתתפים ליהנות מפעילות גופנית מאומצת באוורור מושלם. תוכלו להדפיס על החולצה תמונה ו/או כיתוב מתאים למזכרת.

מאווררים ניידים זעירים

תוכלו לחלק לאורחים מאווררים בגודל זעיר המהווים אמצעי קירור אישי וניתנים להנחה על השולחן ואף לנשיאה בתיק. זו טכנולוגיה נחמדה שגם מציעה גימיק לשילוב באירוע. תוכלו להטביע על המאוורר לוגו וסלוגן על מנת למתג אותו בצורה מושלמת.

כיפלנד – מפיקים אתכם אירוע קיץ מושלם

הכירו את אתר כיפלנד, אתר החברה המובילה בישראל לאספקת ציוד לאירועים. חברת כיפלנד בעלת ניסיון עשיר בהפקה וייעוץ לאירועים שונים בכלל ולאירועי קיץ בפרט מציעה מגוון אביזרים ופתרונות קירור שיהפכו את האירוע נעים וכיפי במיוחד. תוכלו לשכור מצנני אוויר בהספקים גבוהים שיקררו את האוויר בחיסכון משמעותי בחשמל, בנוסף תוכלו לשכור שמשיות להצללת האירוע. כיפלנד – אטרקציות לאירועים, מציעה מתנפחים עם מים שירעננו את המזומנים: מגלשות מים, בריכות מתנפחות ועוד. כיפלנד מציעה אטרקציות לבת מצווה בקיץ וכן אטרקציות לבר מצווה בקיץ בסגנון מאוורר, קליל ומרענן. חולמים על אירוע קיץ כיפי וצונן? מוזמנים ליצור קשר עם נציגי השירות של כיפלנד, הם ישמחו לתת לכם שירות ייעוץ ואספקת ציוד לאירוע קיץ מוצלח.

חוגגים אירוע קיץ בחוץ? הפריטים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם