תקופת הקורונה מציבה אתגרים בכל תחום ובכל נושא, אבל יש כמה דברים שאפשר לעשות על מנת להתגבר עליהם – במיוחד אם המטרה היא לחגוג עם חברים, קרובים ובני משפחה. אז מאיפה מתחילים ואיזה אטרקציות חייבות להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע הבא שלכם? הנה כמה הצעות שכדאי להכיר

נגיף הקורונה שינה בצורה יסודית את האופן שבו אנו תופסים אפילו פעולות יום יומיות וטריוויאליות. זה מתחיל עם סביבת העבודה, ממשיך עם הלימודים של הילדים וכולל גם את ההתנהלות הפוליטית ברמה הארצית או המקומית. אז על הרקע הזה, אפשר להבין מדוע את השינויים השונים ניתן להרגיש גם בתחום האירועים.

החדשות הטובות הן שכיום יש אפשרות להתייעץ עם חברת הפקת אירועים על מנת להתגבר על האתגרים. מצד אחד, ברור שתקופת הקורונה מציבה אתגרים בכל תחום ובכל נושא ולכן זה חל גם על ענף האירועים כולו. מצד שני, דווקא בתחום הספציפי של הפקות אירועים יש ערך מסוים בכך שמדובר על חגיגות שמיועדות לקבוצות קרובות של חברים ומשפחה.

הדור החדש של הפקות אירוע

הפקת אירוע יכולה וצריכה להתבצע ברמה גבוהה גם בתקופת הקורונה. קודם כל, הטיפ הכי חשוב שאותו גם יודעת כל חברת הפקות לאמץ הוא כמובן לשמור על גמישות. חשוב מאוד לשמור על גמישות מבחינת התאריכים שבהם מקיימים כל סוג של אירוע, יש צורך לוודא אפשרויות ביטול של הרגע האחרון בגלל סגרים ועוצרים ומומלץ גם להתייעץ עם בעלי מקצוע שמכירים את התחום ובקיאים בו.

שנית, הדור הנוכחי של הפקות אירועים מבוסס על התאמה אישית של כל אטרקציה לקהל היעד. התאמה כזו מבצעים רק אם יודעים כמה אנשים מתוכננים להגיע אל האירוע, כמה מתוכם באמת אישרו הגעה ואיפה כל זה אמור להתרחש. אם חברת הפקת אירועים מביאה בחשבון את הדרישות האלה ועושה את העבודה שלה במקום בעלי האירועים, אין סיבה שהרמה תיפגע או תרד.

איזה אטרקציות כדאי לשלב באירוע?

האטרקציות הכי מתאימות להפקת אירוע בתקופת הקורונה הן אלו שמאפשרות לשמור על ריחוק חברתי. באירועי יום הולדת לילדים ופעוטות למשל כבר מסובך יחסית לשלב אטרקציות של מתקנים מתנפחים או ג'ימבורי, אבל אין סיבה לוותר על האפשרות של הופעת אמן אורח.

למעשה, הופעות של אמנים ולהקות הן חלק חשוב ברשימת האטרקציות שנותרה רלוונטיות גם בתקופת הקורונה. בזכות האפשרות לראות מרחוק יחסית הופעה של אמן אהוב, חברת הפקת אירועים יכולה לשדרג את החוויה של כל המשתתפים באופן מיידי ובמחיר משתלם.

מה לגבי אוכל ושתייה?

אי אפשר לדבר על הפקות אירועים בתקופת הקורונה בלי להזכיר את המגבלות שחלות על אוכל ושתייה. אבל גם כאן, חשיבה של חברת הפקות מחוץ לקופסא יכולה להוליד המון רעיונות יצירתיים. כך למשל ניתן לשלב באירוע קופסאות אוכל סגורות, להעדיף סגנון עשה זאת בעצמך עם הגשת חומרי הגלם בלבד ובעיקר לעזור בשמירה על היגיינה וריחוק חברתי באמצעות מיקום של הכיסאות והשולחנות.

העניין עם שתייה פחות מסובך ועדיין אפשר להציע בכל אירוע אטרקציות כמו בר אקטיבי או פאסיבי. במקרים כאלה, מה שמשקיעים בו זה סוג האלכוהול ולאו דווקא האופן שבו הוא מוגש.

כמה עולה להפיק אירוע בתקופת הקורונה?

חברת הפקות מיומנת מסוגלת להפיק כל אירוע ובכל תקציב. ספציפית בקורונה, יכול להיות שהדרך הכי טובה לשמור על ההנחיות ולהתגונן מפני תחלואה היא להתייעץ עם חברה כזו לגבי אירוע בחצר, במרפסת או בגינה. 

הדור החדש של הפקות אירוע
הדור החדש של הפקות אירוע

Leave A Reply