חשוב לאוורר את העובדים שלכם מעת לעת ולאפשר להם לשבור שגרה, להתגבש וליהנות ביחד. כך תוכלו להראות להם שאתם מעריכים אותם ומעוניינים לטפח אותם הן כאנשים והן כעובדים. אירועי חברה ופעילויות גיבוש לעובדים הם הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. בפעם הבאה שאתם מארגנים אירוע שכזה, תוכלו להיעזר בשלל האטרקציות הנפלאות של חברת כיפלנד.

הרפתקאות דיגיטליות

סיכוי טוב שעובדי החברה שלכם "יעופו" על משחק משותף במשחקי וידאו למיניהם. מתחם עמדות מולטימדיה יכלול מסכים איכותיים, קונסולות משחק ומשחקים מסוגים שונים. אופציה מצוינת ופופולארית בתחום היא המשחק גיטר הירו 6, אך בהיצע שלנו יש עוד מגוון רחב של משחקים לבחירה. בנוסף לקונסולות משחק, ניתן לשלב גם סימולטורים מציאותיים, כמו למשל סימולטור סקייטבורד, סימולטור מרוץ מכוניות – ועוד.

היצר התחרותי

סביר להניח שהעובדים שלכם אוהבים להתחרות ביניהם, ובפרט אם מדובר בחבר'ה צעירים. תחרות בריאה מועילה לכל מקום עבודה. שולחנות משחק כגון שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל, שולחן ביליארד/סנוקר ושולחן פינג פונג יאפשרו להם להציג ולממש את היצר התחרותי שלהם באופן המהנה והדינאמי ביותר. באמצעות שולחנות משחק לאירועים קל מאוד לשבור את הקרח בין העובדים ולגבש ביניהם, במטרה שהם ייקחו את זה איתם גם בחזרה למקום העבודה עצמו.

היצר התחרותי
היצר התחרותי

כמעט כמו המציאות

על משחקי מציאות מדומה העובדים שלכם בטוח יעופו. כשמדובר באטרקציות לאירועי חברה, זוהי ללא ספק גולת הכותרת והדובדבן שבקצפת. באמצעות דגם משוכלל במיוחד של משקפי מציאות מדומה, השונה בתכלית מהדגמים הביתיים, השחקן יכול "להיכנס" אל תוך המשחק ולחוות אותו באופן ריאליסטי ביותר. המתחם עושה שימוש גם במסך, בקרי שליטה וחיישני תנועה, וביחד הם יוצרים מציאות אלטרנטיבית ומפעימה במיוחד.

זיכרונות חווייתיים

את כל ההנאה שהעובדים שלכם יפיקו במהלך האירוע חברה, ואת הגיבוש שהוא יעורר בהם, אין ספק שהם ירצו גם לתעד. זיכרונות בראש זה באמת נפלא, אבל קל יותר להיזכר כשיש גם צילומים פיסיים. תא צילום שקוף ומראת סלפי לאירועים יסגרו לכם פינה ויאפשרו לעובדים שלכם לצלם ולתעד את עצמם באופן משעשע, אינטראקטיבי ומשותף במהלך כל האירוע. הצילומים שהם יפיקו יהיו צבעוניים ועשירים הרבה יותר מאשר הצילום הסטנדרטי בסמארטפון, וכל זאת גם מבלי לשכור צלם במיוחד.

גם מלוח וגם מתוק

אין יותר מגבש מאכילה משותפת של מאכלים טעימים. דוכני מזון מהווים אופציה מושלמת מבחינה זאת עבור אירועי חברה, כי הם יאפשרו לעובדים גם לאכול וגם להחליף ביניהם הגיגים, בדיחות וחוויות. ניתן להזמין כמה דוכני מזון שתרצו, בהתאם לכמות העובדים ולמיקום שבו יערך האירוע. בהיצע שלנו קיימים דוכני מזון מלוחים, הכוללים מאכלים שכולם אוהבים, כמו למשל פיצה, המבורגר, פוקאצ'ות, פלאפל וג'חנון, וגם ברים מתוקים הכוללים קינוחים שכולם אוהבים, כמו קרפ צרפתי, וופל בלגי, יוגורט, צ'ורוס – ועוד.

Leave A Reply