עיצוב אירועים בצורה עצמאית דורש אומץ, תעוזה וגיוס כל משאבי היצירתיות שלכם. אם אתם מעוניינים בעיצוב אירוע בקונספט חדשני ושונה, יש צורך בגיבוש רעיונות עיצוב בלתי קונבנציונליים. אזהרה: שמרו על איזון, עיצוב מוגזם אינו מתקבל טוב בעין. במאמר הבא נציע מספר טיפים אפקטיביים לעיצוב אירועים בטאץ' בלתי מוכר בשילוב פופים לאירועים. יצאנו לדרך.

עיצוב אירוע בשילוב פופים צבעוניים

מסיבת יום הולדת קונספטואלית

בוקר טוב עולם, היום הזה בו הילד שלנו חוגג ציון דרך משמעותי ומוסיף שנה נוספת למניין שנות חייו הוא יום מרגש. זה הזמן לעצב עבורו מסיבת יום הולדת שתיזכר היטב גם כשוך החגיגות.

הילדה אוהדת חד קרן בכל וריאציה? מצוין! תוכלו לשכור פופים ורודים/לבנים ולהוסיף להם קרן מלכותית. כך יצרתם מושב חד קרן מפנק שיתאים כמובן לעוגה בצורת חד קרן ולשקיות ממתקים בהשראת הדמות הפופולרית.

את הרעיון הזה תוכלו להעתיק ביצירת אוזני דובון, שפם של אריה או סרט ורוד של מינימאוס, על מנת ליצור קונספט של הדמות האהובה על חתן/כלת יום ההולדת.

רוצים עוד רעיונות? קדימה! תוכלו לחגוג מסיבת יום הולדת חורפית בהשראת מטריה צבעונית: לתלות על חוט מצד לצד עם מטריות מחולקות למספר צבעים ולהתאים את צבעי הפופים לצבעי המטריות. 

רעיון נוסף הוא לעצב את המסיבה בסגנון מרשמלו ולהשתמש לצורך כך במושבי כריות בורוד לבן. האווירה שהפופים הרכים יוצרים היא ענוגה ואוורירית.

יום הולדת מלחמת כריות – תוכלו לצייד כל משתתף בכרית מעוצבת ולעגן מלחמת כריות בתוכניה. מתאים במיוחד לחגיגה בסגנון מסיבת פיג'מות.

אירוע חברה בשילוב פופים

תתפלאו, אבל פופים אינם נחלתם הפרטית של הילדים, הם עשויים להוות פתרון ישבה מענג גם עבור אירועי חברה וגיבוש צוותים (אם כי באירוע לבני הגיל השלישי היינו מוותרים על כך…). 

העדיפו בחירה של צבע אחיד התום את צבעי האירוע ואת שפת העיצוב של החברה. תוכלו לשלב פופים כחלק מתוכנית דיון/תיפוף/העצמה, אתם תהנו להיווכח בהשפעה המשמעותית שיש לפופים על אווירה מגובשת, קלילה ופתוחה יותר.

פופים צבעוניים לבת מצווה

בת ה-12 חוגגת בת מצווה? אם מתחשק לכם לחגוג באווירה זורמת, קלילה וכיפית, פופים צבעוניים הם פתרון מושלם עבורכם. אנו ממליצים להתאים את גוון הפופים לגוון השמלה של הכלה על מנת ליצור קשר עיצובי וטאץ' מחבר. 

חוגגים אירוע על הים? תוכלו לקחת את הים כמוטיב השראה ולבחור בפופים בגווני הכחול לבן. צרפו שולחנות נמוכים ופוטונים תואמים והשתמשו בעוגנים וחבלים כחלק משפת העיצוב של האירוע. 

אירועי חוץ עם פופים צבעוניים

באירוע חוץ פופים הם הדבר הנכון עבורכם. פנקו את האורחים באירוע בפופים מפנקים בצבעים המתכתבים היטב עם הטבע: תוכלו לבחור בגווני הירוק במיקום פופים על מדשאה או להפך, גוון ניגודי של ורוד, אדום או כתום.

קשטו אירוע חוץ בדגלונים ובכרזות עליזות והרי לכם אירוע עליז וכיפי שנוסף לכל גם מציע נוחות ממכרת.

אירוע חוץ בחורשה יכול להתכתב היטב עם פופים שונים בצורת חיות. כך אתם נצמדים למוטיב הטבע תוך שבירת הבחירה הבנאלית בפופים חלקים (שימו לב שכמעט אין להשיג פופים להשכרה בצורת בעלי חיים, לרוב אם תרצו, תאלצו לרכוש פופים כאלו).

עורכים אירוע בחצר ויש לכם מספיק תעוזה? נראה אתכם צובעים קיר אחד בגרפיטי צבעוני (בגמר האירוע תצבעו אותו שוב) ומשלבים פופים בצבעי הקיר המקושקש. אגב, קיר גרפיטי בצבעים עזים עשוי לשמש אתכם כרקע לתמונות מקוריות מאוד מהאירוע. בנוסף, תוכלו להקצות חלקים מהקיר לשיתוף האורחים בחווית הצביעה.

חגיגה ירוקה

תומכים בסביבה ירוקה? חולמים ליצור עולם טוב יותר? תוכלו ליצור מוטיב ירוב בשילוב פופים רכים מבדים טבעיים נושמים בגווני הירוק-חום. שלבו באירוע כלי במבוק מתכלים ועודדו את הנוכחים למחזר בקבוקים וחומרים שונים מהאירוע, כך תצרו אירוע חינוכי בקונספט מרענן.

אירוע להייטקיסטים

תוכלו לעצב אירוע הייטקיסטי בסגנון מוקפד, חשוף, טכנולוגי וחף מכל סלסול. על מנת שהפופים לא יהפכו את עיצוב האירוע לקיטשי, חשוב לשלב אותם במינון נכון מבחינת צבעים: לכו על צבע אחד דומיננטי, צבע שני ניטרלי וצבע שלילי כהשלמה. 

שימו לב שברגע הראשון ההייטקיסטים המעונבים הרגילים לרבוץ שעות על כיסא משרדי, עשויים להירתע מהרעיון של ישיבה בשיכול רגליים על פוך רך, אבל תוך זמן קצר הם הולכים לפשוט חליפות ולהתאהב ברעיון. לא תצליחו להקים אותם משם בסוף האירוע…

זו ההזדמנות שלכם להציע להם אווירה קלילה יותר ופתוחה ששמה את הרשמיות בצד ומאפשרת להתגבש כחברים ולא רק כאנשי הייטק.

אירוע ספורטיבי בשילוב פופים

באופנת אביזרי הספורט שהקובעים אותה – הם הגדולים בתחום, שולטים צבעים זורחים במיוחד כגון צהוב בולט, ורוד זרחני וכתום צעקני. תוכלו לבחור בפופים המשתמשים בצבעים אלו על מנת לתת נגיעה ספורטיבית אופנתית ולמקסם את אווירת האירוע. וביננו, אין כמו אירוע ספורטיבי מאמץ כדי לדעת להעריך מהו פוף רך ומפנק לאחר פעילות מאומצת.

כיפלנד ציוד ופופים לאירועים

מגיע לכם את הטופ מבחינת פתרונות ישיבה עבור האירוע שלכם, כך לפחות סוברת האג'נדה של כיפלנד -אטרקציות אירועים. כאן תוכלו לשכור פופים נוחים המיוחד ואיכותיים במיוחד בשלל גוונים. בנוסף, תוכלו להזמין כריות נעימות למגע שתשמשנה את האורחים בצעירים כמושב או תשתלבנה עם פוטונים ועיצוב פינות זולה.

אתם מזומנים להקפיץ את רמת העיצוב באירוע שלכם עם כיפלנד ולהציע לאורחים חוויה מענגת ובלתי שגרתית. חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים – כל מה שאתם זקוקים לו כדי לעצב אירוע מושלם, מעוצב ושונה.

אומנות העיצוב באירוע שלכם: כך תעשו זאת בעזרת פופים צבעוניים