מתכננים אירוע אבל אין לכם מושג איך להעשיר את החגיגה? תנו לנו להכיר לכם כמה שולחנות משחק להשכרה שיעשו לכם אירוע מעניין ותוסס פי כמה וכמה. אז מה צפוי לכם בחגיגה? בוסט של אנרגיה, המון עניין ואקשן ומוזמנים שלא יושבים בכיסאות עם הנייד ומתגבשים עוד ועוד.

האטרקציה שמזיזה את כל המוזמנים

עולם האירועים לא מפסיק לחדש ולהתחדש, אבל מי מכם שאי פעם נדרש לתכנן אירוע כלשהו, יודע שצריך לחבר גם בין הרצון והצורך של המוזמנים (ובכלל, של החוגגים עצמם) לבין התקציב או הרעיון. 

כדי למלא את הצרכים הללו בדיוק, קיימת האפשרות של שולחנות משחק להשכרה שמעניקים לכל אירוע אנרגיה חיובית ותוססת, בשילוב עמדות צבעוניות ומדליקות שיתאימו לכל המשתתפים. 

האטרקציה שמזיזה את כל המוזמנים
האטרקציה שמזיזה את כל המוזמנים

שולחנות משחק להשכרה: לאילו אירועים זה מתאים?

בין אם האירוע שלכם קבוצתי ומצומצם ובין אם יש לכם קבוצת מוזמנים גדולה שצריכה יותר עניין, תוכלו להציב כמה שולחנות משחק במקום ולראות איך כולם משתתפים ונהנים. שולחנות משחק איכותיים כמו פינג פונג, קליעה למטרה, כדורסל או כדורגל שולחן צפויים להפוך חגיגה מכל סוג להרבה יותר פעילה ואטרקטיבית, תוך שהם מתאימים הן במידות והן ברעיון המשחקי לילדים ולבוגרים כאחד.

סוג נוסף של שולחנות פונה לקהל המבוגרים ומאפשר להם ליהנות מעקב קזינו ומשחקי מזל, באמצעות רולטה, בלאק ג'ק או טקסס הולדם, כך שאם יש לכם חגיגה שקשורה לעולמות הפוקר, המזל או לאס וגאס – אין שום סיכוי שתפספסו הזדמנות לתפאורה ולהפעלה שמותירה רושם כל כל המשתתפים!

מלבד התאמתם של השולחנות לימי הולדת, ערבי חברה וגיבוש, אין ספק שנוצרת כאן התאמה משובחת גם לתנועות נוער שמקיימות פורימון או אירוע סוף שנה, למוסדות חינוך סביב פעילויות שונות ואפילו לכנסים בהם האופי משחקי ודינמי יותר, כמובן בהתאם לקונספט המדויק של האירוע.

שולחנות משחק להשכרה לבר מצווה: אף אחד מהמוזמנים לא יישב פה!

אחד האירועים המתאימים ביותר לשולחנות המשחק הוא מסיבות בר המצווה, בהן בני הנוער מחפשים ערך מוסף והמון עניין, עוד מעבר למנה המוגשת לשולחן או המסיבה שסוגרת את הערב. שולחנות המשחק מספקות להם בילוי חיובי ומגבש שבו אף אחד לא נותר לשבת. אפשר לפזר את השולחנות כך שהם יתפקדו כתחנות או כיריד נושא פרסים, לשלב אותם כחלק מהפעלת האירוע המרכזית או לתת למוזמנים יד חופשית בנוגע לזמני המשחק וההעדפה האישית. 

שולחנות איכותיים לימי הולדת בקונספט ספורטיבי

ומה לגבי ילדים שאוהבים לזוז, לחשוב ולנצח? עבורם שולחנות משחק שכאלה הם חגיגה אמיתית. אפשר להשכיר שולחנות מסוגים שונים כמו כדורגל שולחן, פינג פונג, ביליארד או הוקי אוויר ולראות איך החוגגים מתעצמים ומבלים יחד עם כולם ללא הפסקה. אם תרצו להכפיל את החוויה, אצלנו בכיפלנד תמצאו גם שולחנות ענקיים ליותר מצמד שחקנים בכל סבב – הוקי אוויר עם שולחן יהלום המותאם לשלושה שחקנים, שולחן פינג פונג ענק המותאם לארבעה שחקנים ואפילו כדורגל שולחן XXL שיתאים גם לחמישה-שישה שחקנים במקביל!

לכל רעיון, לכל סוגי האירועים – כיפלנד תספק לכם את כל מה שאתם צריכים

חברת כיפלנד המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים דואגת לאירוע מקפיץ ודינמי, לילדים ולמבוגרים, באירועים מכל הסוגים! אצלנו תוכלו למצוא מגוון שולחנות משחק מדליקים ואיכותיים ולהציב אותם באירוע שלכם בכל מקום בפריסה ארצית. חברתנו מספקת שירות לחוגגים פרטיים, לחברות, לארגונים ולתנועות ותוכל לספק לכם את כל הציוד הדרוש לכם כדי לוודא שאת החגיגה שלכם כולם עומדים לזכור.

Leave A Reply