אחד הדברים שבעלי עסקים למדו במהלך השנים האחרונות הוא, שבסופו של דבר, אם הם רוצים עובדים פרודוקטיביים שמבצעים את עבודתם בצורה מקצועית ואיכותית, חשוב לגבש אותם ולהפוך אותם לצוות מנצח. לצורך זה בעלי חברות ועסקים מקיימים אירועי חברה, משקיעים בעיצוב המשרד ועוד. אנחנו פה בשביל לספר לכם על דרך לשדרג את אירועי הגיבוש באמצעות פינות זולה להשכרה. רוצים לשמוע עוד? קראו את המאמר הבא.

 

מה זה פינות זולה להשכרה?

קודם כל, בואו נבין מה זה בכלל פינת זולה. פינת זולה היא פינה שמורכבת מספות, פופים, ספסלים וכריות שמייצרים מקומות ישיבה נוחים ונעימים במיוחד. הרעיון של פינות זולה התפתח בחופי ים ובמרחבים חיצוניים, והמטרה הייתה שאנשים יוכלו לשבת בצורה פחות רשמית, מה שמוביל לתחושה רגועה ושלווה. פינות הזולה הן מודולריות וניתנות להתאמה אישית, כך שאפשר להתאים אותן לחללים שונים ולצרכי ישיבה משתנים. בשנים האחרונות אנשים בוחרים פינות זולה להשכרה במגוון מקומות שהם כבר לא רק חוף הים וחצרות- אפשר להשתמש בהם בתוך אולמות, בפטיו פנימי, במסדרון ועוד. ובמקום לרכוש כאלה ולהשקיע כסף- ניתן להשכיר אותם פר שימוש, אם זה לכמה שעות, ליום, לכמה ימים או לחודש. אפשר למצוא פינות זולה להשכרה אצל כיפלנד – אטרקציות לאירועים.

 

מהם היתרונות של פינות זולה להשכרה

בחירה של פינות זולה להשכרה כפתרון ישיבה לעובדים שלכם היא בעלת כמה יתרונות שונים, מה שהופכים אותה לבחירה נבונה וטובה עבור מגוון רחב של בתי עסק. נציג יתרונות אלה לפניכם.

 

יצירת אווירה טובה

השכרת פינות זולה ומיקום שלהם בחלל אוטומטית מייצרים אווירה נעימה בקרב העובדים. הנה מה שאווירה טובה יכולה להוביל אליו:

  1. יצירת הזדמנויות לשיחה: ברגע שאנשים מתיישבים בפינת זולה הרבה יותר קל לייצר שיחות כיפיות, זורמות וקלילות. זאת יכולה ממש להפוך להיות האטרקציה של הערב. לילדים מביאים מתנפחים, ולמבוגרים – פינות ישיבה נוחות.
  2. בריינסטורמינג: פינות זולה הן נהדרות להעלאת רעיונות משותפים. היצירתיות פורחת ברגע שנוצרת אווירה נעימה ורגועה בין חברים, וזה יכול לעזור גם ביום העבודה שלמחרת.
  3. היכרות אינטימית יותר: בגלל שפינות זולה מקרבות בין אנשים, יש הזדמנות ליצירת היכרות אינטימית וקרובה יותר, בה קולגות שיושבים אחד ליד השני במשרד במשך שנים יגלו פרטי מידע שהם לא ידעו אחד על השנייה. דבר זה יגביר את יכולת שיתוף הפעולה בעבודה.
  4. שבירת דיסטנס: פינת זולה להשכרה יכולה לשבור את הנוקשות והניכור שיש בין עובדים והבוסים שלהם. יצירת אווירה שוויונית כזו יכולה לקדם עבודה פרודוקטיבית ונעימה יותר בהמשך הדרך.

 

יכולת התאמה אישית

יתרון משמעותי של פינות זולה להשכיר הוא שהן מאוד רבגוניות וניתן להתאים אותן לחלל שלכם ולכמת האנשים שלכם בצורה פשוטה למדי. אם אתם רוצים את פינת הזולה בחצר מחוץ למשרד, אפשר למקם אותה שם בקלות. אם אתם רוצים להציב אותה בפינת המתנה במסדרון צר- לא תהיה בעיה לפרק ולהרכיב. הנה כמה אופציות לפריסה כיפית של פינות זולה:

  1. שילוב של ישיבה לזוגות ולבודדים: אפשר להתאים את הפינה כך שיהיו ספסלים שמתאימים לשני אנשים וכאלה ליחידים כך שאנשים יוכלו לבחור מה מתאים להם.
  2. פינות זולה במעגל: כשאתם מציבים את הפינה במעגל אתם מייצרים מעגלי שיח באופן אוטומטי.
  3. ספסלים פתוחים: כשאתם מעצבים פינות פתוחות יותר, אתם מאפשרים לאנשים גם לדבר אבל גם להרגיש שהם עדיין מעורבים באירוע שמולם ויכולים לצפות בכל מה שמתרחש.

 

ניצול שטח יעיל

אחד מהיתרונות של פינות זולה הוא שהן מאפשרות לכם שימוש אופטימלי בחלל שעומד לרשותכם. גם אם השטח הוא מוגבל, או בנוי בצורה משונה- אפשר להתאים את פינות הישיבה שלכם באופן שלא ישתלט אלא ישתלב היטב.

 

נוחות שיא

בניגוד לכיסאות מסורתיים שאליהם אנחנו רגילים במשרדים ובאירועים שונים, פינות זולה להשכרה הן נוחות במיוחד ומבטיחות חוויית ישיבה נעימה ומהנה עבור כל מי שיושב עליהן. המושבים מרופדים, יש משענות גב עם כריות, אפשר למתוח את הרגליים ולהרפות את השרירים. אפשר לשבת בפינות האלה למשך זמן ארוך ולהרגיש בנוח. מסיבה זו הן גם נפוצות בתור אטרקציות לבר מצווה או לבת מצווה – בני נוער אוהבים לשבת בנחת ורוגע.

 

אסתטיקה

פינות זולה יכולות גם להיות אלמנט ויזואלי בעיצוב החלל שלכם. מדובר בפינות ישיבה מודרניות ומסוגננות שיכולות להוסיף המון למראה של האירוע, ובניגוד לצמחים או קישוטים- הן משלבות בתוכן גם את האסתטיקה וגם את הפרקטיות. אתם יכולים לבחור גם להתאים אישית את המראה:

  1. צבעים: אפשר לבחור צבעים שונים עבור הכריות והמושבים.
  2. שמשיות: אפשר לבחור לשלב גם שמשיות למראה קליל יותר.
  3. קישוט השולחן: אם בחרתם להוסיף שולחן לפינת הישיבה אפשר לקשט אותו עם מפה, פרחים ועוד.

 

התקנה פשוטה

אין צורך לעבוד קשה- פינות זולה להשכרה מציעות עבורכם פתרון ישיבה שאפשר להביא ולקפל בקלות. לא מדובר בספות גדולות ומורכבות שצריך לפרק ולא ברהיט עור שצובר עליו המון אבק- פינות ישיבה אלה הן פשוטות להתקנה ותחזוקה.

 

לאיזה סוג אירועים מתאים להשכיר פינות זולה?

פינות זולה להשכרה מתאימות לשלל אירועים מסוגים שונים.

  1. מסיבת חג: אם אתם מקיימים אירוע קליל בחברה לכבוד אחד החגים, פינות זולה להשכרה ישתלבו שם באופן טבעי.
  2. כנסים: גם כנס רציני צריך שיהיה בו אופציה למקום שיאפשר מפגש ושיח בין אנשים.
  3. יום גיבוש: אם אתם עושים אירוע חברה עם סדנאות לגיבוש, אין ספק שבחירה של פינות זולה להשכרה ישדרג את היום הזה משמעותית.

 

לסיכום

פינות זולה להשכרה יכולות לספק עבורכם פתרון ישיבה מצוין. אם אתם רוצים לשפר את שיתוף הפעולה של העובדים שלכם ואת הדינמיקה ביניהם, פינות נוחות אלה יאפשרו לכם לעשות את זה בקלות. יש להן הרבה מאוד יתרונות לימי הגיבוש ושאר האירועים שלכם בחברה. אם אתם מחפשים פינות זולה איכותיות להשכרה מוזמנים ליצור קשר עם כיפלנד, וליהנות משירות מכל הלב.

פינות זולה להשכרה פתרון ישיבה מעולה לגיבוש עובדים
פינות זולה להשכרה פתרון ישיבה מעולה לגיבוש עובדים