אם פעם ידענו שאירוע חוגגים באולם אירועים ייעודי, באה אופנת אירועי הבוטיק הביתיים וטרפה את הקלפים. רוצים לחגוג אירוע קטן, אישי ואינטימי? אירועי 2023 בהחלט לא בוחלים בחצר הביתית, במרפסת או באולם זעיר כמשכן אולטימטיבי לאירוע הבא. אוהבים את הקונספט? כעת נשאלת השאלה איך לייצר מקסימום מקום במינימום שטח אירוח – מוזמנים לקרוא את המאמר הזה וללמוד את הטריקים הנכונים לאירוע גדול בשטח קטן.

היתרונות של אירועי הבוטיק

חשבנו שחתונה חייבת להיות אירוע המוני? אז חשבנו. חשבנו שמסיבת בר מצווה לא תחגג בלי מאות איש? אז מה?! בעולם שקורא תיגר על מוסכמות, גם המיתוסים הקיימים בנוגע ל'איך אירוע צריך להיות', נופצו ובמקומם הגיעה אופנה הנותנת מקום לכל מקום שיכול להוות פינה שקטה וייחודית לקיום האירוע. איפה חוגגים היום אירועים? איפה לא?! בסלון ובחצר הביתית, במרפסת, במסעדה, בחוף הים ובחורשה נידחת. ומה לגבי העיצוב? שלא תחשבו לרגע, אירועים כאלו לא סובלים מעליבות. מדובר באירועי בוטיק יוקרתיים בהם נעשה שימוש באלמנטים שונים של עיצוב המאפשרים לכל לוקיישן להפוך להיות הלוקשיין בה' הידיעה. השתכנעתם? חולמים על אירוע בסגנון אישי ובלתי בנאלי לחלוטין? 

עכשיו הגיע הזמן לעבור לשאלה הבאה: איך מנהלים אירוע מוצלח בשטח קטן?

מינימום שטח – מקסימום אורחים

מומחי עיצוב מתחום אירועי הבוטיק של כיפלנד – אטרקציות לאירועים נחלצים להשיב לנו על שאלת הפרקטיקה: אירוע בשטח מצומצם – איך עושים את זה?

דבר ראשון, לדבריהם, חשוב לבצע התאמה בין מספר המשתתפים המזומנים לשטח. באירוע בר מצווה בחצר, לדגמה, יהיה צורך לוותר על מכרים מרוחקים ואנשים שאינם קרובים בקרה ראשונה לטובת אירוע מצומצם ואיכותי. בנוסף, באירוע כזה חשוב מאוד שכל אורח יאשר את הגעתו על מנת שלא יווצר חסר במקום או להפך, יוותרו מקומות ומנות מיותרים – וחבל.

בשלב הבא מומלץ להתאים מקומות ישיבה לכל האורחים באופן מדויק כך שינצלו היטב את המרחב ויתאימו לאווירה.

מומחי הפקת האירועים של כיפלנד ממליצים לכם להכיר את פתרונות הישיבה הקלילים והנוחים ביותר שבנוסף, גם חסכוניים במקום: פינות זולה.

פינות זולה

פינות זולה למי שאינו מכיר, הן פינות ישיבה פופולריות המורכבות מספסלי זולה נמוכים (פוטונים) זוגיים ויחידניים וכן שולחנות זולה מרכזיים נמוכים. ספלים אלו מאפשרים ישיבה של מספר אנשים יחד סביב שולחן אחד באווירה נעימה ומציעים פינוק, נוחות ואווירת "'זולה" נינוחה בחצר, בגינה, בפארק או אף במקומות סגורים.

היתרונות של הפוטונים הזוגיים שהם מהווים פתרון שיבה עבור שניים ואף שלושה כשמדובר בילדים ומאפשרים לכם לנצל את השטח באמצעות פתרון ישיבה מושלם.

פינות זולה לנוחות מקסימלית

כל פוטון מצויד במזרן מרופד עליו יושב האורח וכן כרית בצבע תואם – רכה ואוורירית. האורחים שלכם, כמו רבים שכבר ניסו פינות זולה על סוגיהם, יתמכרו לחוויה המענגת שבשונה מישיבה על כיסא רשמי על יד שולחן רגיל – כאן נוצרת אווירה פתוחה ומשוחררת יותר לאירוע מהנה מאי פעם.

משחק צבעים מרגש

הי, חולמים על אירוע בוטיק בעיצוב יוצא דופן? אוקיי, הפוטונים של כיפלנד ככל הנראה יתאימו לכם. פינות הזולה של כיפלנד-אטרקציות לאירועים, מגיעות בריפוד במגוון צבעים ובכירות צבעוניות מה שמאפשר לכם לשחק עם המושבים לפי צבעי האירוע ולהגשים נראות מושלמת לחלל.

תוכלו לבחור בעיצוב נקי בסגנון לבן אחיד או כל צבע אחיד אחר, או להתפרע עם גווני ריפוד נועזים בשילובי צבעים רבי משמעות. 

חוגגים על הים? המלצה שלנו, לכו על פינות זולה בגווני הצהוב, האדם או הלבן, או כל צבע אחר ניגודי שייתן קונטרסט לגלי הים התכולים. מילה שלנו: זה מצטלם מוששש.

המלצות נוספות לאירועים בשטח קטן

מומחי ההפקה של כיפלנד מציידים אתכם בכמה טיפים נוספים לפני שאתם יוצאים לערוך את אירוע הבוטיק שלכם: השטח קטן? אולם מיניאטורי? בחרו בגווני עיצוב בהירים בלבד עם דגש חזק על לבן ושמנת. צבעים אלו מעניקים תחושה של מרחב בעוד צבעים כהים יוצרים מראה מוקטן. רוצים הוכחה? כל אישה שמעוניינת להיראות רזה יותר, תעדיף ללבוש בגדים שחורים או כהים על פני בגדים בהירים. 

בנוסף, פסי רוחב נותנים תחושה רחבה יותר ואילו פסי רוחב נותנים לחלל תחושה של גובה – מוזמנים לנסות.

טיפ נוסף: פנו כל רהיט בלתי הכרחי. חוגגים בחצר? מדהים, זו חוויה בלתי נשכחת, אולם חשוב קודם לבצע פינוי של רהיטי הגן, בכל מקרה בו לא נעשה בהם שימוש, ארון שירות, מחסן פלסטיק, אופניים, בריכה מתנפחת וכולי. לאחר הפינוי אתם לא תאמינו כמה שטח מכילה החצר שלכם…

באירוע מסוג זה, מומלץ להגיש את האוכל בצורה של בר, כך נחסכים שולחנות ערוכים שגוזלים הרבה מקום. תתפלאו, אבל רבים מהאורחים שלכם יעדיפו קונספט של בר, בו יש להם אפשרות לבחור את המנה שלהם בעצמם מתוך היצע מוגש בצורה אסתטית.

תוכלו להזמין דוכני מזון מבית כיפלנד בהיצע מרשים המאפשרים לכם לחסוך במקום ולהציע חוויה קולינרית מענגת ללא מאמץ.

אטרקציות לאירועי בוטיק

מחפשים אטרקציות לבר מצווה או לבת מצווה בסגנון בוטיק? תוכלו להשתמש במתנפחים מסוגים שונים כשאתם בוחרים מתי להציב אותם בשטח ולנפחם. בנוסף, תוכלו להציע אטרקציות של שולחנות משחק וכן, עמדות מולטימדיה. כאן חשוב לתאם עם כיפלנד – אטרקציות לאירועים את סוגיית המקום כך שיוכלו להתאים לכם את האטרקציה המתאימה לסוג השטח ולגודלו.

אירועי בוטיק בזולה

חולמים על אירוע מצומצם וחווייתי? רוצים לחוות את המיסבה בחיק המשפחה? חברת כיפלנד תשמח להעניק לכם את כל הציוד הנדרש כולל פינות זולה מטופחות, אטרקציות ודוכני מזון כדי למקסם את האירוע.

"לא לדחוף, יש מקום לכולם" – פינות זולה כפתרונות ישיבה חסכוניים במקום

Leave A Reply