מצננים הם פתרון מצוין להתמודדות עם חום כבד. הם יכולים לשמש לקירור במקומות שונים כגון בתים, משרדים, אירועים ועוד. אם אתם מחפשים דרך להתקרר בימי הקיץ החמים, מצננים להשכרה הם אפשרות נהדרת. המאמר יפרט את סוגי המצננים, כיצד בוחרים ומשכירים מצננים וטיפים לשימוש במצננים להשכרה.

סוגי מצננים להשכרה

ישנם שני סוגים עיקריים של מצננים להשכרה:

מצננים עיליים

מצננים אלו הם הנפוצים ביותר. הם מונחים על הרצפה ומפיצים אוויר קר באמצעות מאוורר. המצננים פועלים על ידי שאיבת אוויר חם מהחדר, קירור שלו והחזרתו לחדר. מצננים אלו מגיעים בגדלים שונים, בהתאם לשטח החדר שיש לקרר. סוג אחר של מצננים להשכרה הוא מזגן מיני מרכזי. מזגנים אלו פועלים על ידי שאיבת אוויר חם מהחדר, קירור שלו והחזרתו לחדר דרך תעלות. מזגנים אלו יעילים יותר מצננים אוויר, אך הם גם יקרים יותר.

מצננים ניידים 

מצננים אלו הם קטנים יותר ומתאימים לשימוש במקומות קטנים, כגון משרדים או דירות. הם יכולים להיכנס למרפסת או לגינה כדי לקרר את האוויר בחוץ. מצננים אלו הם מאווררים. הם לא מקררים את האוויר, אך הם מסייעים לזרימה של אוויר קר מהחוץ לחדר. מאווררים הם פתרון זול יחסית להתמודדות עם חום, אך הם אינם יעילים כמו מצננים.

כיצד לבחור מצנן להשכרה?

כאשר אתם בוחרים מצננים להשכרה, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • גודל החדר שיש לקרר-  ככל שהחדר גדול יותר, כך תזדקקו למצנן גדול יותר.
  • השימוש המתוכנן-  אם אתם מתכננים להשתמש במצנן לזמן קצר, תוכלו לשכור מצנן נייד. אם אתם מתכננים להשתמש במצנן לזמן ארוך יותר, תוכלו לשכור מצנן גדול יותר.
  • תקציב – מחירי השכרת מצננים משתנים בהתאם לסוג המצנן, לגודל שלו ולזמן ההשכרה.

כיצד עובד מצנן להשכרה?

מצנן להשכרה עובד באמצעות חיבור לנקודת חשמל. הקירור מתרחש על ידי דחיפת המים המצויים בתחתית המצנן באמצעות משאבה. למצנן ישנם גם פדים סופגי מים שהם אלו הגורמים לאוויר להיות לח וקריר. כדי שכל הפעולה הזו תתרחש, צריך חיבור לחשמל.

כיצד להשכיר מצננים לאירועים?

השכרת מצננים לאירועים מתבצעת דרך חברות השכרת ציוד. ישנן חברות רבות המציעות שירותי השכרת מצננים, כך שתוכלו למצוא חברה המתמחה בכך. למשל, כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מגוון של מצננים להשכרה בגדלים שונים. 

לאלו אירועים מומלץ להשכיר מצננים?

אירועי בר או בת מצווה 

ישנם אירועים רבים אותם חוגגים בטבע או בחצר הבית. לפיכך, צריך לקחת בחשבון שמלבד הוצאות על אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה, יש להשקיע גם במצננים להשכרה.

מסיבות יום הולדת

מסיבות יום הולדת מחוץ למבנה בקיץ לח וחם כמו מסיבה הכוללת מתנפחים בחוץ, יהיו חייבות צינון מאחר והילדים עוסקים בפעילות גופנית.

מסיבת טבע או מסיבת בריכה

צעירים רבים נוהגים לערוך מסיבות טבע ביערות או מסיבות בריכה ולא צריך סיבה לחגוג. חשוב להתארגן בהתאם, בין אם מדובר על השכרת מצננים ובין אם על השכרת ציוד הגברה, פינות ישיבה או דוכני מזון.

שבת חתן

שבת חתן חוגגים בבית כנסת, אך מה עם הכיבוד? כל החלק הזה מתנהל מחוץ למבנה ודורש צינון בעיקר כשחם.

מסיבת חינה

מסיבות חינה רבות מתנהלות באולמי אירועים, אך ישנן מסיבות שאותן עורכים בחצר הבית בשילוב קייטרינג ואוהל חינה. מדובר על אירוע לוהט שתהיו חייבים לצנן.

חתונות ובריתות

באולמות אירועים רבים החופה או קבלת הפנים של האורחים מתנהלת מחוץ לאולם. מומלץ לוודא אם האולם מעניק גם מצננים לצורך האירוע ואם לא לדאוג שיהיו שם.

אירועי חברה וימי גיבוש

עסקים וחברות נוהגים להוציא את העובדים לימי גיבוש, ימי כייף ולאירועים הכוללים בידור. מכיוון שמדובר בכמות גדולה של אנשים, חייבים לדאוג לכל הפרטים כולל השכרת מצננים.

אירועים בבית

לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, חשוב להזמין מצננים להשכרה בהתאם לכמות האורחים שלכם ובהתאם לשטח המוקצה לאירוע. אם האירוע בתוך הבית, ייתכן שתזדקקו לפחות מצננים במידה ויש לכם מזגן. לאירוע בחצר הבית תזדקקו למצננים מסיביים יותר.

היתרונות של מצננים לאירועים

  1. המצננים מאפשרים קירור מיטבי כשבחוץ חם.
  2. הם חסכוניים וגוזלים פחות אנרגיה מאשר מזגנים.
  3. הם מסייעים לקירור בכל מבנה או שטח בכל גודל.
  4. התפעול שלהם קל ופשוט.
  5. ניתן לנייד אותם בשטח האירוע מנקודה אחת לשנייה.
  6. המצננים פולטים אוויר ולא ממחזרים אוויר.
  7. נהנים מאוויר לח ולא מאוויר יבש.

למה צריך לשים לב כשמשכירים מצננים?

כאשר אתם משכירים מצננים, חשוב לבדוק את המפרט הטכני שלהם ולוודא שהם מתאימים לצרכים שלכם. כמו כן, חשוב לבדוק את תנאי ההשכרה, מחיר ההשכרה, זמן ההשכרה ותנאי ההחזרה.

טיפים לשימוש במצננים

כאשר אתם משתמשים במצננים להשכרה, חשוב לשים לב להנחיות הבאות:

  1. הקפידו לנקות את המצננים באופן קבוע כדי למנוע הצטברות אבק במידה ואתם משכירים אותם לאורך זמן.
  1. אל תניחו חפצים בקרבת המצנים שיכולים לחסום את זרימת האוויר.
  1. אם אתם משתמשים במצננים בחוץ, הקפידו להניח אותם במקום מוצל כדי למנוע מהם להתחמם יתר על המידה.

כיצד מתבצעת הובלת מצננים לאירועים?

להובלת מצננים לאירועים יש שתי אפשרויות:

  • איסוף המצננים באופן עצמאי מהחברה להשכרת מצננים.
  • העברת המצננים למקום האירוע על ידי חברת ההשכרה.

מצננים להשכרה – הפתרון האופטימלי לאירועים 

לסיכום, מצננים להשכרה הם פתרון מצוין לאירועים בהם צריכים להתמודד עם חום ומעוניינים באירוע מוצלח ומאוורר. כאשר אתם בוחרים מצנן להשכרה, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים השונים כדי לבחור את המצנן המתאים ביותר לצרכים שלכם.

טמפרטורה מנצחת: כל מה שצריך לדעת על מצננים להשכרה

Leave A Reply