מסיבת יום הולדת? אירוע חברה? מחנה נוער? מתנפחים הפכו למושג פופולרי בעולם האטרקציות לאירועי ילדים, נוער וצעירים. הם מבטאים חופש, ספורטיביות וצחוק ומזמינים לחוות את השחרור שבקפיצה על משטח גמיש וצבעוני. קראו על מתנפחים במרכז שעושים מצב רוח ומדוע מתנפחים הם פעילות חובה באירועים עם ילדים.

מתנפחים במרכז – היתרונות

פעילות מגבשת

אירועים שונים כוללים מוזמנים שחלקם כלל אינם מכירים זה את זה. ערכתם מסיבה לילד וכינסתם בני משפחה, ידידים ומכרים? זו לא סיבה לריחוק בין הדמויות באירוע. הקימו מתחם של מתקנים מתנפחים ושלחו את בני הנוער והילדים ליהנות עם עצמם. תוכלו לספור את הדקות עד שהקרח נמס ובמקומו הם מקיימים יחסי ידידות עליזה בחיק המתנפחים. זה כוחו של משחק וכוחה של פעילות בגיבוש הנוכחים באירוע.

שימו לב לחלק את סוגי המתנפחים לפי גיל: מתנפחים לגיל הרך, מתנפחים לילדים, מתנפחים לבני נוער ומתנפחים לצעירים. בצורה כזו כל שכבת גיל תוכל ליהנות עם מתקנים ההולמים את יכולותיה מבלי שהמתקן ייתפס על ידי שכבת גיל בוגרת מה שעלול לגרום לקיפוח הילדים הקטנים לצד סיכון משמעותי.

צבעוניות שמעצבת אווירה

עיצוב אווירה הוא אחד החלקים החשובים ביותר והמורכבים ביותר בארגון אירוע – לא משנה מאיזה סוג. כדי שהמוזמנים שלכם ייהנו מהמסיבה, חשוב מאוד לייצר עבורם סביבה משכנעת ועליזה. כמובן שכאן אנו עושים שימוש באחד הכלים הוותיקים ליצירת חלל שמשדר כיף, פעילות והווי: מתחם מתנפחים. אין מי שיכול לעמוד בפני הצבעים העזים והחוויה המסעירה שהם מציעים לכל משתתף. 

באמצעות מתנפחים במרכז תוכלו לעצב אירוע קונספטואלי מרשים. כך במידה וחתן יום ההולדת חובב סמי הכבאי – ניתן לבחור במתנפח כבאית מרשים. השימוש במתנפח ככלי לעיצוב מאחד בין חלקי המסיבה והופך את החזות החיצונית לחלק אינטגרלי מהתוכניה.

איכות ועמידות

מתנפחים מקצועיים עשויים לרוב מחומרים עמידים במיוחד כגון: PVC וויניל, מה שהופך אותם לאופציה מועדפת להשכרה. שימו לב כי כיפלנד-אטרקציות לאירועים, החברה המובילה לאספקת מתנפחים לאירועים, מקפידה על שיווק מתנפחים איכותיים שמיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות לצד תחזוקה שוטפת לכל מתקן מה שמבטיח לכם אירוע ללא תקלות ומתקנים בנראות חדשה.

בטיחות

שימו לב, מתנפחים מהווים אטרקציה בטוחה מבלי לגרוע מרמת ההנאה של המשתתפים. החומר מהם הם עשויים הוא מסיבי מאוד, הם סופגים היטב ובולמים זעזועים ומהווים מתחם מגודר שמאפשר השגחה על הקופצים בזמן הפעילות. על מנת לשמור על החוויה בטוחה לאורך כל זמן הפעילות, יש לדאוג להשגחת מבוגר משך כל זמן הפעילות, לא ניתן לאפשר גישה לילדים לאזור המפוח ולאזור החיבור לחשמל וכן יש לדאוג שבזמן ניפוח מתקן ופירוקו לא יימצאו משתתפים בשטח המתקן. 

באשר למתקני מתנפחים עם מים, יש לדאוג לסביבה בטוחה (בריכה רדודה למשתתפים צעירים, מילוי וריקון הבריכה רק על ידי מבוגר והגנה על החיבור לחשמל מחשיפה לנוזל. כך ניתן לגרום למקסימום הנאה במקסימום בטיחות ולהכתיר אירוע בשילוב מתנפחים כאירוע עתיר במצב רוח חיובי ושמחה.

אטרקציה משתלמת

מסיבות יום הולדת הפכו מזמן לחגיגות ראווה כשמשנה לשנה הרף רק עולה. אם ילד בן 7 חוגג במתחם באולינג ונערת בת מצווה חוגגת בגן אירועים – משמע שעריכת אירוע היא סיפור יקר. האם זה חייב להיות ככה? ובכן, לא. בהחלט לא. כיפלנד אטרקציות לאירועים מראה שאפשר גם אחרת. באמצעות השכרת מתנפחים כאטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לתבת מצווה או אטרקציה ליום הולדת רציני – ניתן להוזיל עלויות בצורה משמעותית. בנוסף, החברה מציעה אפשרות מעולה להשכרה במחיר משתלם: ניתן לבחור בהובלה עצמאית, הקמה ופירוק של המתקנים (פעולה פשוטה וקלה לצד הנחיות ברורות של צוות החברה) וכך ליהנות ממחיר טוב ללא ויתור על אלמנטים חווייתיים באירוע.

מיתוג 

אירועי חברה הפכו לחלק בלתי נפרד מהלו"ז של כל חברה המכבדת את עצמה. אירועי חברה כוללים: אירועי גיבוש עובדים, אירועי השקת מוצרים ואירועי קידום מכירות. באמצעות מיתוג מתנפחים ניתן לתת לאירוע אופי רשמי יותר ולייצג מקצועיות ואחידות בשפה השיווקית. עורכים אירוע חברה בנוכחות ילדי העובדים או בני נוער כלקוחות פוטנציאליים? אפשרו חשיפה מקסימלית עם מתנפחים ממותגים התואמים את ערכת הצבעים של שפת העיצוב המוכרת. כך ניתן להפוך כל חלק באירוע לחלק מתעמולה שיווקית מתוכננת היטב. הלוגו המודפס על המתקנים נחרט היטב בתת המודע והופך להיות זכיר ומזוהה עם ערכי החברה. בצורה כזו ניתן להרחיב את מעגל הלקוחות או לחילופין – לגרום לעובדי החברה לתחושת שייכות חזקה החשובה להגדלת המוטיבציה.

מתנפחים לכל גיל

האתר של כיפלנד- אטרקציות לאירועים מציע מגוון אדיר של מתנפחים בחלוקה לקטגוריות שונות לנוחות הזמנה מקסימלית:

  • מתנפחים לגיל הרך
  • מתנפחים לילדים
  • מתנפחים לנוער
  • מתנפחי ספורט
  • מתנפחי מים
  • ועוד

באמצעות אתר נוח וידג=דותי למשתמש אתם מוזמנים לערוך הזמנה בקליק וליהנות שמירות הובלה עד מקום האירוע ואם תרצו גם ניהול מתחם המתנפחים, הפעלה ופירוק בסוף המסיבה.

מתנפחים לכל גיל של כיפלנד מספקים הנאה לכל גיל וחלקם מתאימים אפילו למבוגרים שמבניכם. באמצעות שירות הייעוץ המקצועי של כיפלנד תוכלו להגדיר מראש איך ייראה מתחם המתנפחים שלכם ואילו מתקנים הוא יכלול. כל מה שתצטרכו הוא לשתף את נציג השירות באופי האירוע ובגילאי המשתתפים והנציג ישמח להמליץ לכם על המתקנים הפופולריים. 

משלבים אטרקציות נוספות בשביל המצב-רוח

רוצים לבזוק עוד מצב רוח טוב באירוע שלכם? באמצעות מגוון האטרקציות של כיפלנד תוכלו לבחור באווירת פעילות מדהימה: שלבו בנוסף למתנפחים שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ושולחנות קזינו. כך תתנו מענה גם לחברה הבוגרים בחבורה ותדאגו לתעסוקה הולמת לכל שכבות הגיל. תוכלו לבצע הזמנה מרוכזת של כל האטרקציות וכך ליהנות מראש שקט כשהאחריות לאירוע מושלם מוטלת על כיפלנד.

ומה עם החלק הקולינרי? כיפלנד לא מאירה אתכם להתמודד לבד. החברה מספקת שירותים קולינריים מתקדמים בצורת עשרות דוכני מזון אופציונליים. תוכלו לקבוע סגנון ולהחליט על קונספט קולינרי מסוים. מומחי המזון של כיפלנד יגיעו אליכם לאירוע עם כל הציוד וכך לעיני כל העם המשתתפים במסיבה הם יכינו שפע של מאכלים בהגשה אסתטית במיוחד. דוכני מזון זו בחירה חדשנית, מדליקה ומעוררת עניין שאתם חייבים לעצמכם באירוע שלכם.

מתנפחים במרכז -לאירועים באווירה מיוחדת

אם נסכם את כל הטקסט הארוך הזה בכמה שורות נוכל לומר כי מתנפחים במרכז מהווים אטרקציה מושלמת ועליזה למגוון סוגי אירועים, כאשר קיימת עדיפות לעריכת מתחם מתנפחים הכולל מענה שמתאים לכל גיל. ניתן להתייעץ עם הצוות של כיפלנד לגבי סגנון עיצוב, מתקנים מומלצים ואטרקציות נוספות לשילוב במקום המסיבה. כיפלנד מזמינה אתכם להזמין בקליק אירוע מהחלומות ולהינות משירות, אטרקציות והנאה מושלמים.

הבחירה האולטימטיבית: מתנפחים במרכז שעושים מצב-רוח