התאמת תוכניה מגוונת לפעילות עבור מנעד גילאים רחב הינה אתגר מורכב. התארגנות טרום אירוע בר מצווה כוללת את השאלה הבלתי נמנעת: איזו תוכנית תהווה אטרקציה לבר מצווה שתספק ילדים, נוער ומבוגרים? לעיתים נדמה כי אין להשיג מענה שירצה קטנים וגדולים כאחד. אנחנו כאן היום כדי להפריך את הטענה הזו. כן, אפשר למצוא אטרקציות לבר מצווה גם עבור טווח גילאים רחב. איך עושים את זה? המידע המלא בפוסט הבא.

אטרקציות לבר מצווה למגוון גילאים – למה זה נראה בלתי אפשרי?

לאירועי בר מצווה מוזמנים אורחים מקשת גילאים רחבה הנושאים סטטוס שונה והעדפות אחרות בנוגע לצורת הבילוי הרצויה, עובדות אלו מקשות מאוד על מציאת נוסחת קסם שתרצה את סבא, את חברי החתן ואת הדודניות. נתונים אלו פיתחו תפיסה כביכול זו משימה בלתי אפשרית לחלוטי כך שיש לוותר על התאמת הפעילות עבור חלק מהמוזמנים. אנחנו טוענים אחרת. אפשר בהחלט למצוא אטרקציות לבר מצווה שתואמות את העדפותיהם של מגוון סוגי מוזמנים. אנחנו כאן כדי לפרט על חלק מאטרקציות הנכונות עבורכם.  

כיפלנד – אתר אטרקציות לבר מצווה בהתאמה אישית למגוון גילאים

באתר של כיפלנד – אטרקציות לאירועים ניתן למצוא מגוון סוגי אטרקציות לבר מצווה. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהן בפירוט:

אטרקציות לבר מצווה – שולחנות משחק

במטרה ליצור תקשורת בין דורית של סבא-נכדה, דודה-אחיינית ועוד צירופים שוני-גיל בקונספט הזה, ניתן לבחור בשכירת שולחנות משחק מסוגים שונים: שולחנות כדורגל ממריצי אדרנלין שאינם דורשים כושר גופני גבוה מאוד ומנגד מתאימים בהחלט לדור הצעיר. בנוסף, ניתן לשכור שולחנות ביליארד, שולחנות פינג פונג, שולחנות קליעה למטרה, מתקני כדורסל ניידים ושולחנות קזינו.

שולחנות המשחק של כיפלנד הם מקצועיים ומתאימים ל-2-4 שחקנים מיומנים. השולחנות ניתנים להזמנה כבודדים, כחבילה לעסקה משתלמת או בחבילה מורחבת עם אטרקציות לבר מצווה נוספות שיפורטו בהמשך.  

אטרקציות לבר מצווה - שולחנות משחק
אטרקציות לבר מצווה – שולחנות משחק

עמדות מולטימדיה

עמדות מולטימדיה מהוות פעילות מובילה בקרב אירועי בר מצווה עבור צעירים ומבוגרים כאחד. עמדות מולטימדיה של כיפלנד – אטרקציות לאירועים, כוללות את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום עם הקונסולות והמשחקים המשוכללים והחדשניים ביותר בעולם הגיימינג. בנוסף, כיפלנד מציעה טכנולוגיות Sony Playstation 4 ו- Xbox Kinect המציגות פיתוח מדהים: שליטה באמצעות תנועות גוף בלבד.

החברה מציעה מסכי לד גדולים, קונסולות משוכללות וביצועים מרשימים באמצעות טכנולוגיית FULL HD.

מעוניינים לשדרג עוד? שכרו עמדות מולטימדיה של סימולטורים הכוללים סימולציות נהיגה, טיסה ועוד מגוון חוויות ייחודיות שייהנו קטנים וגדולים כאחד.

דוכני מזון אטרקטיביים

אוכל הוא שפה שמדברת לכל גיל. ניתן להזמין באתר של כיפלנד דוכני מזון מוקעים לצד מלצרים, שפים ומעצבי דוכנים. האתר מציע דוכנים במגוון סגנונות בהתאם לתרבויות שונות: דוכן פיצה איטלקי הכולל טאבון ואפייה במקום לשמירה על טריות מקסימלית, דוכן שניצלונים וצ'יפס – הבחירה האהובה על הילדים (וביננו, אין מבוגר שיתנגד…), דוכן פוקצ'ות, דוכן סביח מושקע, דוכן טורטיה מקסיקנית הישר מדרום אמריקה, דוכן נקניקיות חמות, דוכן פלאפל ישראלי מקורי, דוכן המבורגר עסיסי, דוכן ג'חנון תימני אסלי, דוכן מרקים עשירים (מתאים במיוחד לאירוע בר-מצווה חורפי) ודוכן שווארמה.

עליכם רק לבחור בקונספט הרצוי וחברת כיפלנד תשמח להעמיד לשירותכם צוות להקמת הדוכן, עיצוב הדוכן, הכנת המנות במקום והגשה בשירות מושלם.

אטרקציות לבר מצווה זה כיפלנד

הכירו את אתר האטרקציות כיפלנד מבפנים והזמינו אטרקציות שוות לאירוע של הנאה לכל המוזמנים. מעוניינים במתחם חוויות מסעיר? שלבו באירוע שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה דוכני מזון וכן מתנפחים כדי שהאורחים יגדירו את בר המצווה כאירוע בלתי נשכח.

האם באמת אפשר למצוא אטרקציות לבר מצווה לכל הגילאים
האם באמת אפשר למצוא אטרקציות לבר מצווה לכל הגילאים