שולחנות משחק לאירועים מהווים אטרקציה פופולארית ונפוצה מאוד ליצירה של דינאמיקה תחרותית, קלילה ומהנה בין המשתתפים באירוע. הוקי שולחן, המוכר גם בשם "הוקי אוויר", הוא אחד מאותם שולחנות אהובים ומתאים למעשה לשלל רמות גיל שונות. אם אתם מחפשים שירות השכרת שולחנות משחק, דרכנו תוכלו לשכור מספר שולחנות, לרבות שולחן הוקי אוויר לימי הולדת, בר/ת מצוות, אירועי חברה ואירועים נוספים. הכנו לכם מדריך קצר שמסביר על אופי ואופן המשחק בשולחן.

הציוד הנדרש

שולחן הוקי אוויר דומה לשולחנות משחק אחרים במבנה הכללי שלו ועומד לרוב על 4 רגליים. על מנת לשחק, יש צורך בשולחן ולכל הפחות 2 ידיות הוקי אוויר ודיסקית הוקי אוויר אחת. שולחן הוקי אוויר כולל חריצים במספר מיקומים בצידו, שמוציאים אוויר על מנת להפוך את התנועה של הדיסקית למהירה וקלה יותר, ובכל קצה שלו יש פתח שהוא השער של השחקן המשתתף. כאשר הדיסקית נכנסת לשער, היא עוברת דרך הפתח ויוצאת למטה. שולחן הוקי אוויר קלאסי משמש למשחק של שני שחקנים, אך קיימים גם שולחנות ל-3 משתתפים או יותר.

מהלך המשחק

מטרת המשחק היא לחבוט בדיסקית על ידי ידית המשחק ולהכניס אותה אל תוך שער היריב. כל שער מזכה בנקודה. וודאי שמעבר להתקפה, יש להתגונן מפני החבטות של היריב ולמנוע ממנו לזכות בנקודות בעצמו. השחקן הראשון שמצליח לצבור 7 נקודות – מנצח, אך ניתן להחליט מראש או במהלך המשחק על מספר נקודות שונה המזכה בניצחון.

חוקי המשחק

  • אין להשתמש בכל חלק בגוף במהלך המשחק מלבד השימוש בכף היד לצורך אחיזה בידית.
  • אין אפשרות לעצור את תנועת הדיסקית על ידי הידית, אלא רק לחבוט בה בתגובה.
  • אין אפשרות לחבוט בדיסקית בתוך החצי של היריב, אלא לחכות לתנועה הטבעית שלה או לחבטה הנגדית של היריב.
  • אין אפשרות לעבור את קו האמצע עם הידית בשום צורה.
  • כאשר משתתף מעיף את הדיסקית אל מעבר לגבולות השולחן, זו נחשבת לעבירה נגדו והדיסקית עוברת ליריב שלו.

שולחנות משחק לאירועים

ברשות חברת "כיפלנד" שולחנות משחק הוקי אוויר המיועדים ל-2 משתתפים ו-3 משתתפים, וכמו כן גם שולחנות משחק אחרים כגון כדורגל ופינג-פונג. אם תבחרו להשתמש בשירותנו, תקבלו את כל הציוד הרלוונטי למשחק הוקי אוויר מהנה ומהיר. השולחנות שלנו הם מהאיכותיים והעמידים שניתן למצוא. ניתן לרכוש חבילות משולבות של שולחנות משחק לאירועים הכוללות מספר שולחנות שונים, וגם חבילות בשילוב עמדות מולטימדיה, מה שיעזור לכם לקבץ את כל הפתרונות במקום אחד ולקבל מחיר אטרקטיבי ומשתלם.

צרו איתנו קשר בטלפון 052-8383355 על מנת לקבל את כל המידע שלו אתם זקוקים. תוכלו לספר לנו איזה אירוע אתם מקיימים, ונעזור לכם להחליט אילו שולחנות משחק לאירועים, אטרקציות ודוכנים כדאי לכם לשכור.

Leave A Reply