אחד הרגעים המרגשים והשמחים בחייה של כל ילדה (ובחייהם של הוריה) הולך ומתקרב –  מדובר כמובן על חגיגת בת המצווה שלה. אז אחרי שמצאתם את הלוקיישן המתאים לקיום האירוע: אולם, מועדון או גן אירועים אטרקטיבי, ובחרתם את המנות אשר יוגשו לאורחים – וכמובן, דאגתם שהאוכל יהיה גם טעים וגם מרשים – כי הרי העיניים אוכלות עוד לפני שהפה עושה את זה. עולים מדרגה ועוברים לשלב הבא בתכנון מסיבת בת המצווש המושלמת, שלב תכנון האירוע, אשר כולל בין היתר: בחירת צלם, תקליטן, בחירת אטרקציות המתאימות לאירועים מהסוג הזה, וכמובן, בחירת שמלות לכלת השמחה הנרגשת, וכמובן גם לאמה. אז כיצד ניתן לבצע את תכנון האירוע על הצד הטוב ביותר, להלן מספר עצות אשר יסייעו לכם בכך:

הבנת הצרכים וסקירת האפשרויות

השלב הראשון בתהליך, הוא הבנת הצרכים, הרצונות והדרישות שלכם מהאירוע וכמובן, תכנון התקציב – טווח העלויות של נותני השירותים השונים הינו גבוה, ותכנון מדויק של התקציב, יאפשר לכם להתמקד אך ורק באלו הרלוונטיים עבורכם. כמובן, שחשוב להבין את טווח העלויות של כל נותן שירות, ולבצע בהתאם, את חלוקת התקציב. פרמטר נוסף וחשוב, הוא העדפות אישיות, הן שלכם ההורים והן של הילדה (בכל זאת מדובר באירוע שלה) – סיכוי גבוה שברגע שתנהלו עם הילדה את השיחה הראשונה לגבי אטרקציות, תגלו שהיא כבר יודעת בדיוק מה היא רוצה. אם אתם מעוניינים לחסוך כסף בהוצאות על האירוע, מבלי כמובן לפגוע באיכותו, תנסו לגלות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא: לדוגמא, חפשו שמלות ערב להשכרה במקום למכירה, או השקיעו בחיפוש אטרקציות לבר מצווה או בת מצווה וערכו השוואת מחירים קפדנית, בכדי לאתר את אלו שהעלויות שלהן הן נמוכות באופן יחסי.

בת מצווש שלא תשכח

בת מצווש מהווה אירוע של ערב אחד, אבל מדובר בערב בלתי נשכח, ובשביל ליצור זיכרונות מהסוג שמעלים חיוך על הפנים, חשוב לבצע את ההחלטות הנכונות. השתדלו להיות כמה שיותר מאורגנים, לתעד כל רעיון שעלה לכם, כל בעל מקצוע שנתקלתם בו ואהבתם, או כל המלצה שקיבלתם. סמנו לעצמכם לאיזה שירותים כבר דאגתם ולאיזה אתם עדיין צריכים לדאוג. השקיעו זמן רב בחיפושים, בהשוואות מחירים, בניסיונות לקבל המלצות, בעיון בתיקי עבודות ובבחירות שבסופו של דבר תהיו שלמים איתן באופן מוחלט. כמובן, שאם אין לכם זמן, יכולת או רצון לארגן את אירוע בת המצווש באופן עצמאי, תמיד תוכלו להזמין את שירותיו של איש מקצוע אשר מתמחה בהפקת אירועים, והוא יוכל לדאוג שכל הדרישות, הרצונות והחלומות שלכם יתממשו – והכול כמובן, תוך התבססות על התקציב שלכם. טיפ אחרון ובעל השפעה על הצלחת האירוע, הוא לא לשכוח את הילדה, את אופייה, ואת ההעדפותיה, כי האירוע אמור להתאים לה, וכמובן, לגרום לה להרגיש נוח בו.

הבנת הצרכים וסקירת האפשרויות
הבנת הצרכים וסקירת האפשרויות

Leave A Reply